OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries



 

Good night, sweetheart III.

Good night, sweetheart III.Střípky minulosti a konec jedné etapy života.

Přeji příjemné čtení. Sweetly

 

Pravá láska II - 1. kapitola

Pravá láska II - 1. kapitolaHledání tajemného upíra pokračuje a Rebekah s Klausem mluví o hrozbě.

 

We and our loves - 5. kapitola

We and our loves - 5. kapitolaČo zaujímavé sa Rebekah dozvie na stretnutí v rade? A ako na to zareaguje Elena?

 

Love and Hate - 3. kapitola

Love and Hate - 3. kapitolaDvojité rande v Grille?

 

Good night, sweetheart II.

Good night, sweetheart II.Nakupování auta je tak nudné... A myšlenky predátora tak zmatené.

Přeji příjemné čtení. Sweetly

 

We and our loves - 4. kapitola

We and our loves - 4. kapitolaPrídu bratia na to, čo sú dve krásne kamarátky zač?

 

The Original Doppelganger - 5. kapitola

The Original Doppelganger - 5. kapitolaTatia se setkává s Klausem a Elena mezitím hledá způsob, jak jí pomoct.

Novinka

Love and Hate - Prológ + 1. kapitola a 2. kapitola

Love and Hate - Prológ + 1. kapitola a 2. kapitolaPôvodní bratia. Keď to niekto vysloví, každého strasie od strachu. A inak na tom nie sú ani Elena a Caroline Gilbertové. Pôvodní sú známi tým, že s nikým nezaobchádzajú v rukavičkách. Čo keď sa títo štyria upíry stretnú v jednom meste? Čo sa stane? Budú bratia pre dve upírske sestry hrozbou alebo sa stane niečo neočakávané?

 

We and our loves - 3. kapitola

We and our loves - 3. kapitolaStretnutie...

 

We and our loves - 2. kapitola

We and our loves - 2. kapitolaV druhej kapitole sa na scéne konečne objavuje Damon.

Novinka

Good night, sweetheart I.

Good night, sweetheart I.Vyžívá se v tom, že dívky okouzluje a přitahuje. Je rád, když mu dívky padají k nohám a on si může vybrat, která bude jeho další svačinkou. Je to prostě sexy mladý predátor.
Stačí ale jen chvilka a všechno je jinak... Pak je to sexy rozčílený predátor toužící po krvi. Jeho oběti prožívají v tom okamžiku slast, rozkoš a vzrušení.
Když ho podráždíte, tak je s vámi konec. V tu chvíli to je sexy vraždící predátor.
Ale jen do doby než potká rudovlasou dívku... A vše je jinak.


Přeji příjemné čtení. Sweetly

 

Upíří deníky 5. kapitola

Upíří deníky 5. kapitolaTak v téhle kapitole Teresa poprvé potká Damona. Hezké čtení. PetraSalvatore

Novinka

Temná strana kouzel - Prolog + 1. kapitola

Temná strana kouzel - Prolog + 1. kapitolaMelinda Forbes, velmi mocná čarodějka, která chce pryč z internátu, a hlavně za svou sestrou Caroline i za cenu toho, že se bude muset dohodnout s Klausem. Co se stane, až se vrátí do Mystic falls? Najde lásku, po které tak touží, nebo jí zbude jen zlomené srdce?

Novinka

Dvě jsou přeci lepší než jedna... 1. kapitola

Dvě jsou přeci lepší než jedna... 1. kapitolaDo Mystic falls se přestěhují dvě sestry, o kterých nikdy nikdo neslyšel a pěkně Damonovi, Eleně, Stefanovi, Caroline, Tylerovi i Alaricovi zamotají život. A to jednou provždy. Časové rozmezí: Zhruba v době, kdy byl zabit Mason Lockwood; pohled Damona

Novinka

Pravá láska II - Prolog

Pravá láska II - PrologTak tady je prolog druhé série. Všichni teď mají problém s novým neznámým upírem a snaží se zjistit, kdo to je.

« Předchozí  1 ... 2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12 ... 20   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!