OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries



 

Dokonalý život 5. kapitola

Dokonalý život 5. kapitolaSestry utíkají před Katherine. Teresa se srazí s Damonem. Shadow někdo unese. Po prvé uvidí Klause. Na konci kapitoly po prvé uvidí Caroline. Hezké čtení, přeje S.D.

 

Cesta osudu 12. kapitola + Epilog

Cesta osudu 12. kapitola + EpilogV této kapitole se Jennys připravuje na rituál, který má zachránit druhou stranu. Celou dobu má strach, zda to vůbec přežije a Stefan jí je oporou. Stráví spolu odpoledne a nakonec jde večer za Klausem a k jejímu překvapení ji doprovodí někdo, na koho je naštvaná. Jak tenhle celý příběh skončí? Bude Jennys šťastná? Děkuji za vaši podporu! :) Hezké čtení přeje PetraCullen.

 

Cesta osudu 11. kapitola

Cesta osudu 11. kapitolaPředposlední kapitola! :) V této kapitole bude pohled Elijaha a Stefana. Elijah je překvapený, když se dozví, že druhá čarodějka je Jennys. Proklíná se za to, že Klaus se o ní dozvěděl. Nakonec mu povolí nervy a vrazí Klausovi facku. Proč? :) To si budeme muset přečíst! :) PetraCullen.

 

Protettore - Epilog

Protettore - EpilogPokračování za dvacet let. Co se změnilo? A co naopak ne? Poslední kapitola.

 

Dokonalý život 4. kapitola

Dokonalý život 4. kapitolaOmlouvám se, že jsem tak dlouho nic nepřidala, ale nějak nebyla nálada a nápady a navíc to horko... Ale tady máte další kapitolu. Teresa je konečně v Mystic Falls. Takže můžu všem popřát hezké čtení a poprosit o komentáře.

 

Cesta osudu 10. kapitola

Cesta osudu 10. kapitolaSlavíme kulatiny! :) Jennys jde hledat Stefana a najde ho. První polibek v dešti. Ale čí? V téhle kapitole bude i náš milovaný Klaus. Co po Jennys vlastně chce? To si budete muset přečíst. :) Hezké čtení. PetraCullen.

 

Protettore - 18. kapitola

Protettore - 18. kapitolaJak přemůžou Silase? A přežijí opravdu všichni?

 

(Bez)Mocní - 3. kapitola: Historie se opakuje

(Bez)Mocní - 3. kapitola: Historie se opakujeSourozenci dorazili na místo jejich bydliště... Tentokrát z pohledu uštěpačné, trucovité Eleanor. :)
Hope you'll like it. :)
-L

 

(Bez)Mocní - 2. kapitola: Úplně jiný život

(Bez)Mocní - 2. kapitola: Úplně jiný životAhojky. :) Hlásím se vám s druhou kapitolkou. Stále je taková pozvolnější a melancholická, ale slibuju, že další už budou lepší.
Sourozenci jen neradi opouštějí Anglii a plují vstříc novému životu. Co je čeká za velkou louží? :)
Snad se bude líbit. :)
Lucienne :)

 

Protettore - 17. kapitola

Protettore - 17. kapitolaPřežila nakonec Katherin, nebo je s ní nadobro konec? A začátek velkého konce.

Novinka

(Bez)Mocní - prolog + 1. kapitola: Přišel čas

(Bez)Mocní - prolog + 1. kapitola: Přišel časAhojky. :) Chtěla bych vám představit svou novou povídku.
Jde o fanfiction na Upíří deníky. Hlavními hrdiny tentokrát ale nebudou Elena, Stefan a Damon, ačkoli poslední dva zmiňovaní v příběhu samozřejmě budou zastávat důležitou roli. :D Hlavními hrdiny budou čtyři sourozenci Howerovi - upíři - kterým se do cesty postaví jedna obrovská překážka, na jejímž překonání závisí všechno, na čem jim kdy záleželo - soudržnost rodiny. V příběhu bude něco od dobrodružství, napětí, intrik i lásky. :)
Příjemné počtení!
- Lucienne :)

 

Protettore - 16. kapitola

Protettore - 16. kapitolaKelsey čeká příjemné překvapení, menší shromáždění a nemilé varování s následným telefonátem.

 

Ta třetí - 4. kapitola - Cizinec

Ta třetí - 4. kapitola - CizinecDruhá řada povídky Dvě strany téže mince s názvem Ta třetí.

Zdá se, že všechno není tak perfektní, jak se na první pohled jeví.

 

Mezi dvěma světy: Lidský a upírský - 4

Když to nejde po dobrém, tak to půjde po zlém. Elijah byl předtím u nich doma a hledal Sollu, jenže ta prý nebyla doma. Tak se rozhodl, že to půjde po zlém.

 

New life, new love - 9. kapitola

New life, new love - 9. kapitola V tejto kapitole sa pozrieme na Lili a Kola. Príjemné čítanie praje Aleixs.

« Předchozí  1 ... 4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14 ... 20   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!