OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries



 

Cesta osudu 5. kapitola

Cesta osudu 5. kapitolaDny začínají rychle ubíhat a Jennys nad vším musí přemýšlet. Večer se jde projít na své oblíbené místo a potkává toho záhadného kluka, který se jí konečně představí. Povídají si, ale Jennys se o něm moc nedozví. Jak to bude pokračovat dál?

 

Kto som? 20.časť

Kto som? 20.časťHádka, emócie a bar! Príjemné čítanie praje Alexis!

 

Pravá láska - 6. kapitola

Pravá láska - 6. kapitolaElena, Rebekah a Klaus se vrací do Mystic Falls. Jak se bude Elena vypořádávat s nedávnými událostmi? A jak na to bude reagovat Rebekah?

Novinka

New life, new love - Prológ

New life, new love - PrológPo strednej sa Caroline vybrala študovať na policajnú akadémiu. Teraz je z nej vážená detektívka, Caroline Forbesová. Má dokonalý život a upírstvo je jej neoddeliteľnou súčasťou. Ale čo ak sa v Miami začnú strácať ľudia a telá sa nachádzajú roztrhané na kusy alebo úplne bez krvi? Urobil to vôbec človek? Príjemné čítanie praje Alexis.

 

Kto som? 19. časť

Kto som? 19. časťCeleste, spln, a jedna taká maličkosť. ;) Príjemné čítanie, praje Alexis.

 

Cesta osudu 4. kapitola

Cesta osudu 4. kapitolaJennys se ten záhadný kluk stále nepředstavil, ale hledá její tetu. Proč to její tetu tak vytočilo? Jennys se jde jednou projít do proslavené ulice Bourbon street a nohy ji zavedou k jednomu baru. Narazí pro změnu na Elijaha Mikaelsona, který ji odtamtud odvede. Co to vlastně všechno znamená?!

 

Pravá láska - 5. kapitola

Pravá láska - 5. kapitolaCo když Elijahův plán vylákat Klause vyjde, ale trochu jinak? Snad mě neukamenujete.

 

Ti druzí - Kapitola 3.

Ti druzí - Kapitola 3.I Mia musí řešit takové triviální věci, jako je například škola.

 

Ti druzí - Kapitola 2.

Ti druzí - Kapitola 2.V této kapitole se dozvíme více o Mii.

 

Kto som? 18.časť

Kto som? 18.časťČarodejnice!
Príjemné čítanie praje Alexis.

 

Cesta osudu 3. kapitola

Cesta osudu 3. kapitolaJennys se dějí divné věci. Když se jde projít do lesa, narazí na dívku, která je zraněná záhadným způsobem. A co hůř, ta dívka si nepamatuje, kdo ji zranil. Co se bude dít? A kdo je ten záhadný kluk? Hezké čtení. PetraCullen.

 

Pravá láska - 4. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Pravá láska - 4. kapitolaVztah mezi Elenou a Elijahem přeroste v něco více.

 

Kto som? 17.časť

Kto som? 17.časťNové domáce zvieratko a porozumenie!
Príjemné čítanie praje Alexis.

Novinka

Ti druzí - Kapitola 1.

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Ti druzí - Kapitola 1.Co když má Elena sestru, dvojče? A snaží se ji usilovně najít? A co když Mia nechce být nalezená? Co se stane, když se Elenino přání stane pravdou? 15+ kvůli slovníku

 

Kto som? 16. časť

Kto som? 16. časťSpomeň upíra, a je tu! MarryAnn, je tam jedna scéna, špeciálne pre teba! :*
Príjemné čítanie praje Alexis.

« Předchozí  1 ... 7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17 ... 20   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!