OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Vítejte v Mystic Falls - 1. kapitola



Vítejte v Mystic Falls - 1. kapitolaLayla přemýšlí, kde má začít nový život - a není příhodnější místo než Mystic Falls.

U velké uvítací cedule hlásající „Vítejte v Mystic Falls" stála mladá dívka menšího vzrůstu. 

Layla si povzdechla a překročila neviditelnou hranici oddělující Mystic Falls a okolní svět. Když se rozhodovala, kde začít nový život, nenapadlo ji lepší místo. Její kamarádka Lexi jí kdysi říkala, že tu má přátelé, za kterými se chystá. Bohužel jí tato návštěva byla osudnou.

Layla zavřela oči pod tíhou vzpomínek, zhluboka se nadechla a vykročila vstříc novému životu.

Pousmála se, když uviděla velkou černou vránu sedící na větvi. I o něm jí Lexi vyprávěla.

Jako první zamířila do baru originálně pojmenovaném Mystic Grill. Třeba tady budou vědět o nějakém ubytování, pomyslela si. Sedla si k baru a mávnutím ruky si objednala panáka vodky. Blonďatý barman si ji chvíli měřil, asi přemýšlel, kolik jí může být, pak ale jen pokrčil rameny. Je jí teprve dvacet let, ale vypadá starší. A už nikdy nezestárne. Dveře baru se otevřely a dovnitř vstoupil vysoký muž s vlasy černými jako ta vrána, kterou viděla.

Layla necítila potřebu podívat se jeho směrem. Věděla, že se na ni dívá. Věděla o něm vše. 

„Smím dámě objednat ještě jednu sklenku?" ozval se ten muž, který si vedle ní sedl.

„Ne, děkuji. Odcházím." Hodila na stůl pár bankovek. Nechtěla s ním být déle v jedné místnosti. To on ji zabil. 
Ale když stála před dveřmi, uvědomila si, že nemá kam jít. Otočila se na podpatku a zamířila si to zpátky k baru.

„Rozmyslela sis to, zlatíčko?"

Dá se tady někde sehnat ubytování?" zeptá se barmana.

U mě. Je tam sice ještě můj mladší bráška, ale pokojů máme dost."

Tebe jsem se neptala," odsekne Layla.

Bohužel má pravdu. Jediné místo, kde se dá ubytovat, je v penzionu u Salvatorů." V modrých očích barmana se zračí sympatie. 

„Tak to radši budu spát na lavičce."

„A jak dlouho máš v plánu zůstat?"

„Fajn, kde je ten penzion?" řekla Layla odevzdaně. Černovlasý muž se vítězoslavně usmál. Dýchej, jen tě provokuje, připomněla si Layla.

„Jak ses sem vůbec dostala?" vyzvídal černovlasý muž v autě.

„Víš, co je divné? Chtěl jsi mně objednat pití a teď mě ubytováváš u vás doma, aniž by ses představil nebo si projevil nějaký zájem znát mé jméno." Ne, že bych to tvoje neznala.

„Damon Salvatore. "

„Layla."

„A dál?"

„Nic, jen Layla." 

„Ten penzion je uprostřed lesa?" Když by mě chtěl zabít nebo vyslýchat, měl by teď skvělou příležitost. Auto zajíždělo čím dál víc do lesa. Ne že by se mu to podařilo. Jen málo lidí, nebo upírů, vlkodláků či čarodějnic, jsou silnější než ona. Dokonce ani hybridi by proti ní neměli šanci. 

„Bojíš se, maličká? Neboj se, já nekoušu."

To určitě. A její myšlenky zamířily k náramku na jejím zápěstí. Náramku plným železníku. „Nejsem maličká! Jsem jenom o cca deset centimetrů menší než ty!" 

„Vždyť to říkám, maličká. A jsme tu." Layla se podívala z okna právě v okamžiku, kdy zajížděli k obrovskému penzionu uprostřed louky. Uvnitř to bylo ještě větší, než se navenek zdálo. Kufr si položila kousek od vchodových dveří a vešla do obýváku, kam ji zavedl Damon. 

„Bráško, toto je Layla. Chvíli tu s námi zůstane. Maličká, toto je můj mladší bráška Stefan," představil je Damon a při slově bráška se zašklebil.


 



Doufám, že se vám 1. kapitola líbila a budu ráda za jakýkoli komentář, abych věděla, jestli mám pokračovat. =)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vítejte v Mystic Falls - 1. kapitola:

2. Kristennie přispěvatel
03.10.2014 [6:09]

KristennieMoc děkuju :) Dám si na to pozor.

1. Fluffy admin
02.10.2014 [22:09]

FluffyAhoj,
článek jsem ti opravila, příště si dej pozor na to, že každá nová přímá řeč patří na nový, samostatný řádek. Občas jsi měla místo dolních uvozovek dvě čárky; a taky - pokud za přímou řečí následuje věta uvozovací (řekl, zašeptal, zamumlal, odpověděl apod.), končí přímá řeč čárkou a následující věta začíná malým písmenem.
Díky. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!