OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries



 

Good night, sweetheart VI.

Good night, sweetheart  VI.

Povídka se umístila na třetím místě o Nej povídku měsíce září/septembra. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!



Cesta, strach

Přeji příjemné čtení. Sweetly

 

Ti druzí - Kapitola 4.

Ti druzí - Kapitola 4.Mia v baru narazí na její osinu v zadku a k její smůle tam dorazí i bratr té osiny.

Novinka

Vítejte v Mystic Falls - 1. kapitola

Vítejte v Mystic Falls - 1. kapitolaLayla přemýšlí, kde má začít nový život - a není příhodnější místo než Mystic Falls.

Novinka

Tajný ctiteľ Bonnie Bennett - 1. kapitola

Tajný ctiteľ Bonnie Bennett - 1. kapitolaBonnie sa po tragickej nehode svojho priateľa Jeremyho rozhodla odísť z Mystic Falls a začať nový život v New Yorku. V súčasnosti je známou speváčkou, vystupuje pod umeleckým menom Katherina Graham a preráža koncertné šnúry po celej Európe. Zanechá tento nový spôsob života a vráti sa k starému? A vďaka komu začne takto zmýšľať? Kto je jej tajomný ctiteľ? A čo takého sa stalo v minulosti, o čom ani sama Bonnie nevie?

Novinka

Mýty, nebo skutečnost - 1

Mýty, nebo skutečnost - 1Rosemarie se snaží vypátrat pravdu o vraždě jejího otce, když do města přijede záhadný kluk, který by mohl mít odpovědi na všechny její otázky.

 

We and our loves - 10. kapitola

We and our loves - 10. kapitolaDamon a jeho minulosť + jedno veľké prekvapenie...

 

Destiny - 3. kapitola

Destiny - 3. kapitolaStretnutie Damona a Eleny.

 

Dvě jsou přeci lepší než jedna... 2. kapitola

Dvě jsou přeci lepší než jedna... 2. kapitolaDalší díl. Dvě jsou přeci lepší než jedna. V tomto díle se objeví i Reina sestra-dvojče Kera. Budu vděčná za jakoukoliv kritiku.

 

Destiny - 2. kapitola

Destiny - 2. kapitolaAko dopadne sesterské stretnutie?

 

Good night, sweetheart V.

Good night, sweetheart  V.Noční můra, Romeo a Julie

Přeji příjemné čtení. Sweetly

 

We and our loves - 9. kapitola

We and our loves - 9. kapitolaNa scéne sa objavuje aj Klaus...

 

Destiny - 1. kapitola

Destiny - 1. kapitolaStretnutie sestier...

Novinka

Destiny - Prológ

Destiny - PrológČo keby bolo všetko naopak? Upírske denníky naruby... Elena a jej sestra Rebekah boli premenené na upírky v roku 1864 v Mystic Falls upírom menom Catcher, ktorý predstieral, že ľúbi obidve ženy, ale opak bol pravdou. Zahrával sa s nimi. O „niekoľko“ rokov neskôr Elena stretne tohto muža znovu aj napriek tomu, že by mal byť mŕtvy. Je to však on alebo niekto úplne iný? Čo sa stane, keď tohto muža stretne aj jej sestra, s ktorou sa od roku 1864 nenávidia?

 

Love and Hate - 5. kapitola

Love and Hate - 5. kapitolaPrvý deň v škole.

 

Good night, sweetheart IV.

Good night, sweetheart IV.Dlouhá noc ovládaná touhou

Přeji příjemné čtení. Sweetly

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11 ... 20   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!