OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries



 

New life, new love - 7. kapitola

New life, new love - 7. kapitola Nie veľmi príjemné ráno. Príjemné čítanie praje Alexis.

 

Protettore - 15. kapitola

Protettore - 15. kapitolaSilas si nám pohraje s Kelsey a Kelsey konečně zjistí, jak se jmenuje paní záhadná únoskyně :D

 

Dokonalý život 2. kapitola

Dokonalý život 2. kapitolaV této kapitole se na scéně objevuje Katherine. Shadow se jde projít v noci ven, ale narazí na nějakého muže... Tuhle kapitolu jsem předělávala asi třikrát, tak snad se bude líbit. Moc jsem se snažila, aby se to někomu líbilo, prosím o komenty. Hezké čtení přeje SusanDark

Novinka

Dokonalý život 1. kapitola

Dokonalý život 1. kapitolaShadow žije normálním životem až do doby, kdy usne a potom se objeví někde v lese. Někoho tam potká. Koho? To si budete muset přečíst. Hezké čtení přeje SusanDark

 

The Original Doppelganger - 4. kapitola

The Original Doppelganger - 4. kapitolaElena, Damon a Tatia vyrážejí do Chicaga. Zachrání Stefana? Uvidí Tatia Klause?

 

Cesta osudu 9. kapitola

Cesta osudu 9. kapitolaOčekávaná devátá kapitola je tady. Jennys je zmatená a Elijah ji učí, jak má poznat upíra a jaké mají schopnosti. Nakonec ji doprovodí domů, aby se jí náhodou něco nestalo. Hezké čtení přeje PetraCullen.

 

The Destiny - 1. kapitola

The Destiny - 1. kapitolaElena vypráví Caroline a Bonnie, co se stalo na večírku, a také se dozvíme, proč Elijah, Klaus a Kol studují na Whitmore.

 

Pravá láska - Epilog

Pravá láska - EpilogCelé je to psané jako Elenin deníček, ve kterém popisuje události, které se staly za poslední měsíce. Zároveň to bude také něco jako úvod do příběhu druhé série.

 

New life, new love - 6. kapitola

New life, new love - 6. kapitola Taká emočná kapitola. ;) Príjemné čítanie praje Alexis.

 

Pravá láska - 9. kapitola

Pravá láska - 9. kapitolaKlaus a Elena potkávají její staré přátele a dochází už i na kletbu. Jak to bude probíhat? Zlomí Klaus kletbu? Ohrozí něco Elenini přátelé?

Novinka

The Destiny - Prolog

The Destiny - PrologElena, Caroline a Bonnie začínají chodit na vysokou školu Whitmore. Hned první den tam Elena pozná někoho, kdo jí navždy změní život. Upozorňuji, že to nenavazuje na nic v seriálu. Elena nikdy nepotkala bratry Salvatorovy a její rodiče nezemřeli. Bonnie ale ví, že je čarodějka a ví to i Elena s Caroline, ale Bonnie nevadí upíři. Neexistují ani dvojnice.

 

The Original Doppelganger - 3. kapitola

The Original Doppelganger - 3. kapitolaBonnie se dozvídá o Tatie a provádí lokalizační kouzlo. Nakonec odhalí Tatia celou svou minulost.

 

New life, new love - 5. kapitola

New life, new love - 5. kapitola Caroline a Klaus. Kapitola sama o sebe, čo viac dodať? Príjemné čítanie praje Aleixs.

 

Protettore - 14. kapitola

Protettore - 14. kapitolaKelsey se konečně vrátí zpátky do domu, ale klidná noc ji nečeká. Nebo aspoň ze začátku. A ráno taky nebude moc příjemné.

 

Cesta osudu 8. kapitola

Cesta osudu 8. kapitolaJennys se znovu setkává s Elijahem za zvláštních okolností a dozví se pravdu nejen o sobě, ale i o její mrtvé matce. Dozví se něco zvláštního a pro některé i něco neuvěřitelného. Jak tohle dopadne? :)

« Předchozí  1 ... 5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15 ... 20   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!