OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Mezi dvěma světy: Lidský a upírský - 4



Když to nejde po dobrém, tak to půjde po zlém. Elijah byl předtím u nich doma a hledal Sollu, jenže ta prý nebyla doma. Tak se rozhodl, že to půjde po zlém.

Rose

Už mě nebavilo jí odpovídat na otázky, které mi dává. Zaslechla jsem auto na příjezdové cestě, zaparkovalo, motor přestal vrčet a otevřely se dveře od auta. Je tady, konečně. Už se těším, až se jí zbavím. Zavřely se dveře od auta a zaslechla jsem kroky. Po chvíli se otevřely vchodové dveře.

„Sollo, omluv mě na chvíli," řekla jsem jí.

„Co se děje?" zeptala se, jak jsem čekala.

„Přijel," odpověděla jsem.

„Kdo?" zeptala se zvědavě.

„Přijel pro tebe, ale ty tady raději ještě zůstaň."

Ještě jednou jsem se na ni podívala a v očích jsem viděla zmatek, nejistotu a strach. Chápu, je toho na ni moc, její sestra je upírka, unesl ji někdo, koho ani nezná, a ještě plus, neví, kdo si ji odveze. Ale proč ten strach? Má snad strach, co se stane? Nebo z něho? No, co už. Musí odejít. Je dvojnice a kdyby ji Klaus nedostal, nemohl by ji ani zabít... A my bychom na to doplatili. Jen kvůli ní.

Šla jsem k těm dveřím, on už byl vevnitř. Trevor netrpělivě vyčkával, co se stane, abych řekla pravdu, ani já sama nevím co.

„Tak kde je?" zeptal se.

Do místnosti vešla Solla. Přišla k nám, v očích stále zmatek s nejistotou a strach.

„Člověk, to není možné," řekl.

„Ano, člověk, už nás můžeš nechat a odejít, ne?" zeptal se Trevor.

„Ahoj, maličká," otočil se na Sollu. Cítila jsem tlukot jejího splašeného srdce, zrychlil se jí dech; a strach, jak jsem vycítila, byl o mnoho větší. Nejistota se míchala se zmatkem. Nevěděla, co má dělat. Otočil se na Trevora, podíval se na něho, zmizel a já jsem se rozhlédla. Trevor byl mrtvý.

„Ne!" vykřikla jsem.

 

Solla

Měla jsem strach. Dech se mi zrychlil. Trevor byl mrtvý a já jsem byla zmatená a plná strachu, ale co se taky dalo očekávat v tuhle situaci, že? No, představte si, že jste na mém místě - vaše sestra je upírka, byli jste uneseni upírama a ke všemu vás ještě někam odveze nějaký původní upír, kterého ani neznáte, jenom protože jste dvojnice!

„Trevore!" vykřikla Rose a běžela za ním. V jejích očích byly potlačované slzy smutku. Neznámý muž ke mně přišel.

„Musíme jít," řekl a vyrazili jsme. Nebyla jsem schopna jediného slova. Tolik jsem se bála. Nasedli jsme do jeho auta a vyjeli.

 

Elijah

Divím se, že šla dobrovolně. Podíval jsem se do zrcátka na Sollu. Byla tak krásná. Nad čím to přemýšlím?! okřikl jsem se.

„Kdo jste?" zeptala se.

„Elijah Mikaelson, tvůj únosce. A ty?" odpověděl jsem. Sledoval jsem ji ve zrcátku. Její pohled byl zamyšlený, asi si vymýšlela jméno. Musel jsem se mírně pousmát.

„Solla Gilbertová," odpověděla pravdivě. Asi přemýšlela, přemýšlela a přemýšlela, ale nakonec nic nevymyslela.

 

Klaus

Šel jsem z jednoho baru a procházel jsem zrovna kolem tmavé uličky, když jsem uviděl ženskou siluetu. Podíval jsem se tím směrem. Bylo to divné a já jsem měl divný pocit. Byla upír. Tady jsou upíři? Ještě někdo jiný kromě mě? Divné. Uvědomil jsem si to.

„Rebeko," řekl jsem.

„Klausi, asi ses úplně zbláznil, vždyť ty máš hlavu plnou hybridů, už chceš zabít i nevinnou dívku," řekla mi náruživým tónem.

„Rebeko, ty ani nevíš, kdo ta nevinná dívka je!" vyštěkl jsem.

„Ale ano vím. Jmenuje se Solla a právě teď ji zřejmě veze sem Elijah," oznámila.

„Je to dvojnice! Musí zemřít," odsekl jsem. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mezi dvěma světy: Lidský a upírský - 4:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!