OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Mezi dvěma světy: Lidský a upírský - 3



Solla se o sobě dozví, že je dvojnice. Jedna z těch tří. Někdo ji unesl. Zjistí, že je Saina upírem, takže také zjistí, že upíři existují, ale také se dozví, že ti, co ji unesli, jsou upíři. Solla dostává odpovědi na otázky.

Solla

Chvíli bylo ticho. Já jsem stála pořád vedle okna a čekala jsem, co se stane.

„Něco mi vysvětlete!" zařvala Saina. Proč jste se vrátili do tohoto města?!"

„Víš, musíme ti něco říct," odpověděl nějaký muž.

„Co?!" zařvala znovu.

„Tvoje sestra je ve velkém nebezpečí," oznámil klidně.

„Co?!"

„Za pár dní ji někdo unese, ale pokud ji máš ráda, tak tomu zabráníš," odpověděl zcela klidně.

„Tak za prvé, to ti nestačí, že jsi mě proměnil? A za druhé, zabil jsi naše rodiče a ještě děláš, že se nic nestalo?"

Chvíle ticha. Proměnil? Slyším dobře? V co ji proměnil?

„Za prvé, ne, nestačí, a pro tvoji druhou otázku nemám odpověď."

Chvíle ticha, už zase. Nikdo nepromluvil už asi pět minut. Otevřely se dveře a já jsem se rychle šla někam schovat. 

 

Večer

Jsem v lese, je tma, ticho a všude okolo mě nikdo. Najednou něco uslyším. Začínám se pomalu, ale jistě bát! Rozeběhla jsem se, ale neběžela jsem ani dvě minuty a už jsem byla na zemi. O chvíli později jsem byla v nějakém autě. Tak tady asi někdo chce zemřít, moje sestra sice vrah není, ale myslím, že mě přijde zachránit. Tedy, alespoň myslím.


Další den

Probudila jsem se. Nebyla jsem ve svém  domě, okna byla zatažená. Slyšela jsem nějaké hlasy, ale nevěděla jsem, co se tam děje. Asi po chvilce za mnou přišla nějaká žena.

„Dobré ráno, jmenuji se Rose a nebudeš to se mnou mít lehké," představila se.

„To je mi jasné. Já jsem Solla, co po mně chcete?" zeptala jsem se.

Do místnosti vstoupil nějaký muž. Okolo očí mu vystoupaly žilky.

„Klid, Trevore, ta nesmí zemřít dřív, než si ji vyzvedne," řekla klidně Rose Trevorovi.

„Kdo si mě má vyzvednout?" zeptala jsem se.

„To ti nemůžu říct," vyštěkla. Nastala chvíle ticha.

„Co jste zač?" zeptala jsem se.

„A já si myslela, že když máš za sestru upíra..." nedořekla, protože jsem jí skočila do řeči.

„Cože?! Moje sestra je upírka?!" křičela jsem.

„Ano, copak ti to ještě neřekla?" řekla klidně a zasmála se.

„A vy jste co?!" zeptala jsem se.

„Upíři," řekl Trevor.

„Trevore! Za chvíli tady bude! Musíme jí to říct!" Byla naštvaná. Jsi třetí dvojnice, první je upírka a ta druhá je mrtvá, takže jsi použitelná jen ty, ty máš krev dvojnice," otočila se na mě Rose.

„Kdo je ta první?" zeptala jsem se. Vážně jsem měla zájem se dozvědět co nejvíce.

„Nemusíš se bát, ne, není to tvá sestra. Ta první je upírka, jak už jsem zmínila. Jmenuje se Katherine Piercová, ale původní jí říkají Katarína," řekl Trevor.

„Původní?" chtěla jsem vědět co nejvíce.

„Původní upíři jsou nejstarší ze všech upírů. Je to nejstarší rodina, kterou téměř nelze zabít," odpověděla Rose a vyhnala Trevora z místnosti.

„Co se mnou bude dál?" zeptala jsem se.

„Ano, to je velice zajímavá otázka. Co s tebou bude dál..." hrála si na neodbytnou.

„Rose!" okřikla jsem ji.

„Dobře, dobře... Až se tě zbavíme, s někým odjedeš pryč, doufám, že já a Trevor přežijeme jeho přítomnost v našem domě. Původní upír tě chce zabít, ale abych tě moc nevyděsila, chce tě jen obětovat při rituálu, aby pak mohl tvořit hybridy. Což jsou vlastně napůl vlkodlaci a napůl upíři. Jenže při tom rituálu musí zemřít dvojnice a to jsi ty," řekla mi snad všechny věci, co mohla.

„A ten původní upír, co mě chce zabít, je to taky hybrid?" zeptala jsem se.

„Ano, jak jsi to věděla?" odpověděla.

„Myslela jsem si to, já to nevěděla," bránila jsem se.

„Víc ti nemůžu říct, ale něco ti říct musím," posadila se vedle mě, „Ten, co tě od nás odveze pryč, tě odveze k tomu původnímu upírovi, co tě chce zabít. Jen tě musím varovat, až tě odveze, tak se ho nepokoušej zabít, on je taky původní."



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mezi dvěma světy: Lidský a upírský - 3:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!