OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » New life, new love - 8. kapitola



New life, new love - 8. kapitola Caroline nie je len taká obyčajná detektívka. Príjemné čítanie praje Alexis.

 

Stále sme sa pokúšali dostať sa odtiaľ, no bolo to k ničomu. Potrebujeme Nikol. A aj keby sme ju mali, nepomôže nám, pretože je na Klausovej strane.

Sedeli sme na pohovke a pozerali do krbu, keď mi zazvonil mobil.

„Áno?” ozvala som sa.

„Caroline? Tu je Toby. Okamžite musíš prísť na oddelenie. Útočia na nás!”

„Hej, hej, spomaľ! Kto na vás útočí?”

„Spomínaš si na projekt BUM ?” Och, dopekla!

„Áno, hneď som tam,” povedala som a zavesila. „Okamžite zavolaj Nikol, nech nás pustí. Máme pohotovosť,” zahlásila som.

„Čo sa deje?” spýtali sa naraz.

„Lili, projekt BUM.”

„Dopekla, vedela som, že sa niečo poserie!” nadávala.

„Vysvetlí nám niekto, o či ide?” nedali sa tí dvaja.

„Zavolaj Nikol! Okamžite! Máme len pár minút!” kričala som na Klausa.

„Najprv mi povedz, čo sa deje. Potom jej zavolám.” On ma chce naštvať ešte viac, než som. Ale budiš!

„Kedysi dávno existovala organizácia menom S.H.I.E.L.D. a bola tu pre ochranu ľudí pred nadprirodzeným svetom. Táto organizácia sa rozpadla, keď sa tam nadprirodzené bytosti dostali zvnútra ako špióni. O pár rokov neskôr vznikla táto organizácia. Nazýva sa N.B.O., ide o to isté, nikto o nej nevie. Na každej základni sú súradnice k väzeniu, ktoré prezývajú aj Alcatraz II. Najvyšší stupeň ochrany, no namiesto ľudí tam sú zavreté nadprirodzené bytosti, ktoré nevieme zničiť. Vždy sa nájde skupina ľudí, upírov, vlkolakov alebo čarodejníc, ktorí to tam chcú zničiť a povedať svetu pravdu. Čo nie je práve najlepší nápad. Vznikol by chaos, nikto by nemal dostatočnú moc na to, aby to zastavil. A projekt BUM vznikol práve pre túto situáciu. Musíme sa dostať do podzemných základní. No ešte pred tým musíme zničiť tú policajnú stanicu. Sú tam spisy, súradnice, poznámky, projekty... proste všetko! Ak by sa to dostalo do nesprávnych rúk, hrozí chaos v celom svete. Vojny, boje... Proste tomu musíme zabrániť!”

„Fajn, už volám,” povedal vyplašene Klaus.

O pár minút sme už boli na ceste. Zaparkovali sme v podzemných garážach a nenápadne sme sa dostali na druhé poschodie. Po ceste sme zlikvidovali pár upírov.

„Môj tím, viete, čo máte robiť! Zvyšok, dostaňte sa odtiaľto čo najskôr!” prekrikovala som hluk, ktorý robili vybuchujúce autá a zbrane vonku.

Rýchlo som zbehla schody do podzemia, kde som otvorila tajné dvere. Všade naokolo boli počítače, káble, skrine, škatule plné zbraní a granátov. Z tašky som vytiahla flashku, ktorú som podala Lili.

„Všetko zálohuj na flashku. Potom to tu celé vyhodíme do vzduchu,” povedala som jej. Okamžite prikývla a pustila sa do práce.

„Klaus, Kol, strážte dvere! Za chvíľu tu budeme mať spoločnosť,” prikázala som, pozerajúc na bezpečnostné kamery. Blížili sa tu vojaci, ktorí určite neboli od N.B.O.. O chvíľu sme počuli výbuch, ktorý spôsobila bomba neďaleko od nás. Už sa blížia.

„Lili, ako dlho ešte?”

„Minimálne päť minúť! Je tu toho naozaj veľa!” Super, máme nanajvýš dve minúty. Budeme musieť bojovať.

Vyvalili nepriestrelné dvere a vpochodovali dnu. Klaus si hneď vzal prvého. Pravý hák, kopačka do brucha a zlomenie väzov. Ja som kryla Lili, no o chvíľu ich tu bude veľa. Kol medzitým pripravoval bomby. Keď budeme dostatočne ďaleko, odpálime to.

Zrazu na mňa skočil jeden vojak, na človeka veľmi silný. Vlkolak. Zhodila som ho zo seba, no okamžite vstal a podkopol mi nohy. Skončila som na zemi, ale len na chvíľu. Hneď som sa postavila a kopla ho do brucha. Predklonil sa dopredu, pričom si jednou rukou držal zasiahnuté miesto.

Využila som to a druhý kopanec schytal do hlavy. Spadol na zem, no stiahol ma so sebou. Bola som na vrchu, takže nebolo ťažké mu zlomiť väzy.

Postavila som sa a zhodnotila situáciu. Klaus a Kol to zvládali, Lili sa občas odlepila od počítača a dala poriadny úder.

„Mám to!” vykríkla.

„Už bolo na čase. Ideme!” zavelila som.

Upírskou rýchlosťou sme sa dostali až do tunelov, kde som v bezpečnej vzdialenosti stlačila tlačidlo. Bolo počuť už len výbuch. Škoda, mala som to tam rada.

Z tunelov sme vyšli až o pár minút. Boli napojené na najbližšiu tajnú základňu N.B.O.. Požičala som si odtiaľ vrtuľník, ktorý pilotovala Lili. Mierili sme k Alcatrazu II, kde sa práve nachádzal asi najväčší počet zásahových jednotiek. Po ceste mi zavolal sám riaditeľ celej organizácie. Jasné, okrem toho, že som schytala za ohrozenie organizácie mi dal aj ďalší rozkaz. Neletieť do Alcatrazu II, ale na veliteľstvo, kde nám dajú ďalšie pokyny.

„Ale riaditeľ povedal, že máme letieť na veliteľstvo,” sťažovala sa Lili. Neplnenie rozkazov jej bolo proti srsti. To aj mne, ale Alcatraz nás potrebuje. Ak sa ešte nič nestalo, doletíme na veliteľstvo. Ale najprv zistím, v akom stave to tam je.

„Ja viem. Ale pripadá mi to ako ignorantský rozkaz, tak som sa rozhodla ho ignorovať. Pokračuj v ceste,” povedala som a pohodlne som sa usalašila v sedadle.

„Wow,” zhodnotil to Kol.

„Dopekla, toto sa nemalo nikdy stať! Ak by sa niečo posralo... bol by ohrozený celý svet. A to len kvôli tomu, že sme dostatočne nestrážili náš terén!” sťažovala som sa. Je to moja chyba!

„Caroline, upokoj sa. Letíme ponad Alcatraz II, všetko vyzerá byť v poriadku. Nadviažem kontakt, uvidíme, čo sa tam dole deje,” oznámila Lili.

„Fajn,” zhlboka som sa nadýchla.

Klaus bol celý čas ticho. Možno mu vadilo, že on, veľký hybrid, nemal o tejto organizácií žiadne informácie. Alebo ho sklamalo, že som mu o tom nepovedala ja. Ale ja som nemohla. Plním rozkazy. A prisahala som mlčanlivosť.

„Všetko je v poriadku. Hrozba bola zažehnaná už v Miami. Pravdepodobne pracovali sami, ale stále odpočúvame telefónne linky a podobné veci,” povedala Lili po chvíli. Uf, spadol mi kameň zo srdca.

„Dobre, otoč to. Letíme na veliteľstvo,” oznámila som jej.

Po ceste som skoro zaspala. Som unavená, vysilená a hladná. A teraz ešte osobný rozhovor s riaditeľom, kde ma poriadne zjebe.

O pol hodinu som stála pred dverami riaditeľa. Nadýchla som sa a zaklopala.

„Vstúpte,” ozvalo sa. Pomaly som stlačila kľučku a vošla.

„Pane,” oslovila som ho.

„Forbesová, vieš, čo si spôsobila?!”

„Som si toho dobre vedomá, pane. Ale hrozba už je zažehnaná,” bránila som sa.

„To ja viem. Dobrá práca, no nech sa to už neopakuje. Ale keďže ste pre Miami mŕtvi, presúvam teba a tvoj tím na základňu v New Orleans. Je tam veľa problémov a ty si jedna z najlepších,” oznámil. Zasekla som sa v pohybe. New Orleans? Tam sa mi nijak nechce...

„Pane, neviem, či je to dobrý nápad,” snažila som sa z toho vykrútiť.

„Dobre. Máš tri dni na rozhodnutie. Zúfalo tam niekoho potrebujeme, no keď sa na to necítiš, rešpektujem to. Dovtedy si skús dať do poriadku tím. Potrebuješ viac ľudí, traja totiž nestačia,” povedal.

Prikývla som a vyšla z kancelárie. Super, toto je život, sa na to môžem vysrať. To ma chce deportovať kvôli tomu, čo sa stalo? Preboha, ale New Orleans? Druhé najnebezpečnejšie miesto na našom zozname. Hneď po Mystic Falls. Ak sa už poradie nezmenilo.

V hoteli ma už čakala Lili, Klaus, Kol a dorazila aj Nikol. Povedala som im všetko. Klaus chce, aby som to prijala, pretože chce získať New Orleans späť. Lili s tým nesúhlasí a Nikol to je jedno.

Počúvala som ich návrhy, nápady a námietky už asi hodinu a poriadne ma to unavovalo. Nejedla som dosť dlho a potrebujem to. V tomto stave by som si už nechytila ani veveričku. Musím požiadať Lili, aby mi priniesla krvnú konzervu. Len neviem, kde ju teraz získa.

„Caroline, počúvaš?” spýtal sa Klaus. Popravde, ani nie.

„Som unavená. Pôjdem si ľahnúť,” povedala som. 

Mali sme len dve izby, pretože to bolo posledné, čo sme zohnali. Kol si ľahne k Lili, ktorá už dvadsať minút namieta. Klaus vraj spánok nepotrebuje a Nikol môže prísť ku mne. Vošla som do jednej z izieb a ľahla som si do postele.

Dnes to bol naozaj ťažký deň. Musím sa rozhodnúť a obnoviť svoj tím. Rozhodla som sa, že Toby do tímu patriť nemôže. Je slabý, nevie sa brániť... Mám len Lili, zvyšok musím nájsť. Toto bude naozaj zlý týždeň. S hlavou plnou myšlienok sa mi podarilo zaspať.


Odporúčam pozrieť seriál Agents of A.H.I.E.L.D. :3



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek New life, new love - 8. kapitola :

4. PetraCullen přispěvatel
14.06.2014 [11:51]

PetraCullenOpět super! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Pořádně akční to ti teda povím :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Alexis8301 přispěvatel
23.05.2014 [21:36]

Alexis8301Do tretice snáď všetko dobré. Emoticon

2. mima33 admin
19.05.2014 [14:37]

mima33Ahoj, Millie ti článok vrátila k oprave a vypísala ti, aké chyby v ňom máš a ty si si ich neopravila. Máš tu kopec preklepov, ktoré by tu byť nemuseli a problémom sú aj čiarky.

Ak máš väčšie problémy s gramatikou, odporúčam ti kontaktovať korektora - ich zoznam nájdeš v sekcii "Pomoc autorům".

Až keď si všetko opravíš, opäť zaškrtni, že je článok hotový. Ďakujem

1. MillieFarglot admin
18.05.2014 [23:05]

MillieFarglotAhoj, prepáč, ale článok ti vraciam k oprave.
Chyby:
- preklepy
- niekde ti čiarky chýbajú a niekde ich máš naopak navyše
Keď si to opravíš, opäť zaškrtni "Článek je hotov".
Ďakujem.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!