OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné



 

LotosovaKami - Wendy v Zemi Nezemi

LotosovaKami - Wendy v Zemi Nezemi7. miesto s počtom bodov 24.

Článok je ponechaný v pôvodnej verzii, bez opráv.

 

Sheensa - Popelko, kde máš střevíček?

Sheensa - Popelko, kde máš střevíček?8. miesto s počtom bodov 18.

Článok je ponechaný v pôvodnej verzii, bez opráv.

 

Nighe - Popelčina pomsta

Nighe - Popelčina pomsta9. miesto s počtom bodov 17.

Článok je ponechaný v pôvodnej verzii, bez opráv.

Novinka

Světlo Vánoc

Světlo VánocKrátká vánoční povídka o dětském štěstí a lásce v plamenu svíčky.

Novinka

Přežít vlastní smrt - rozhřešení

Přežít vlastní smrt - rozhřešeníJak vlastně došlo k tomu, že se křehká dívka v plesových šatech najednou objevila polomrtvá uprostřed zasněžené pláně? Do čeho se to zapletla? Pro pochopení souvislostí doporučuji nejdřív přečíst původně jednorázovku O pár hodin přežít vlastní smrt a Přežít vlastní smrt (odkazy v článku)

Novinka

Night of the Hunter

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Night of the HunterLehce erotická povídka o Nočním Lovci a Stvůře, která ho svými nebezpečnými zbraněmi začíná svádět...

Novinka

I want you

Nechtěla být sama. A i když není, pořád si představuje, že ji opustí. Písnička: Eyes Set To Kill - Doll Parts.

Novinka

Rudá záře

Rudá záře Doktorka, která bloumá někde mezi životem a smrtí. Vzpomíná, co se jí stalo, a hledá cestu ven za pomstou.

 

Máma a já

Máma a jáAndrea měla se svojí matkou vždy krásný vztah. Až do té banální hádky.

Novinka

Gūzen no deai

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Gūzen no deaiUPOZORNĚNÍ: Celá povídka je psaná ve stylu yaoi (= sex dvou mužů).

Jak vám povídku představit? Vlastně je to takové náhodné setkání, kdy se zničí jedny tenisky a skončí v hotelovém pokoji.
Povídka je založena na reakcích dvou lidí - seme (Gwendolin), uke (Ryuu). Celé je to taková improvizace, kdy jsme ani jedna netušila, jak to skončí. Užijte si povídku.

Pro klid v našich duších doporučujeme číst až od 18 let.

Novinka

... ale žily mi to netrhá!

... ale žily mi to netrhá!Taký obyčajný deň... Alebo aj o tom, aký dokáže byť pondelok hnusný. P.S: I hate Mondays!

Novinka

Slová do duše - Anjel

Slová do duše - Anjel Anjeli sú všade kam sa pozriete.

Novinka

Možnost volby

Možnost volbyObčas v životě dostaneme druhou šanci. A je jen na nás, jestli ji přijmeme. Jestli se probudíme a budeme žít dál, anebo zůstaneme spát a budeme si užívat své sny.

Novinka

Ach, mami...

Ach, mami...Ti, kdo čtou mou povídku Říkej mi Wicky, určitě znají Clařina kocoura Draca. Ale přemýšleli jste někdy, jak se vlastně ke Claire dostal? Ať už ano, nebo ne - odpověď najdete v této jednorázovce. Příjemné čtení, Tethys

Novinka

Nebezpečná toaleta

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Nebezpečná toaletaUPOZORNĚNÍ: Povídka je s motivem yaoi (= vztah dvou mužů).
Nejdříve to byla úplná blbost, když mě to napadlo. Takže je to trochu nezvyklé, ale povídka je psaná z pohledu školní toalety. Její život je nudný, avšak jednoho odpoledne se vše změní...
Příjemnou zábavu. Pro jistotu doporučuju číst až od 15+.

« Předchozí  1 ... 15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25 ... 71   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!