OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné



Novinka

Valentín a ako si udržať zlú náladu

Valentín a ako si udržať zlú náladu Ahojte, toto je moja prvá jednorázovka. Je to fejtón, ktorý som mala písať na slovenčinu a spojila som ho s Valentínom. Dúfam, že sa bude páčiť. :-* :-*

Novinka

Má kometa...

Má kometa...Každý má svá přaní, i já. Každý má svá tajemství, i já. Každý touží nebo toužil po lásce. Možná i já... Někdo si to píše do deníku. Někdo to řekne, když uvidí padat hvězdu. Já čekám, až uvidím kometu. Čekám na ni a možná se dočkám. Možná už jsem ji viděla a něco si přála. Možná kolem mě proletěla a já do ticha své přání zašeptala...

Novinka

Krásny Valentín, drahá

Krásny Valentín, draháČo sa stane, keď láska k žene nie je najvyššia priorita?

Novinka

Pozdní sběr

Pozdní sběrKlasický případ dnešních kluků. Pokud takové neznáte nebo nejste dobrovolně jejich hračkami, máte štěstí.

Novinka

Vrahovo umění

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Vrahovo uměníCo čeká zcela zvrácenou mysl sériového vraha? Nebe? To určitě. ... Nedoporučuji číst těm, kteří nevlastní zrovna jeden z těch nejsilnějších žaludků, nebo kteří ještě nevyrostli z pohádek, protože někteří lidé mezi námi jsou od pohádkového světa vzdáleni opravdu daleko.

Novinka

Nočná mora

Nočná mora Abygeil Sturmová a jej nočná mora.

Novinka

Legenda o vlčím daru

Legenda o vlčím daruPovídka o vlku a člověku - vlčím rozumu a lidské krutosti. Jedná se o smyšlenou legendu s ukrytým smyslem, byla bych ráda, kdyby se alespoň někdo zamyslel... Budu ráda za jakékoliv komentáře a hlavně za kritiku, protože ta člověku dokáže prospět nejvíc ;)

Novinka

Slova na rozloučenou

Slova na rozloučenouNostalgie a vzpomínky na jednu lásku muže, který se nestihl rozloučit. Přesto se nehodlá smířit s myšlenkou, že jí nikdy neřekl obyčejné "sbohem" a nechal ji zmizet, když roku 1968 odjela za hranice v první rané dny, kdy odjelo dalších 7000 lidí za cílem najít nový domov...

Novinka

Oběť cizí fantasie

Oběť cizí fantasieFantasie je moc křehká a lehce ovlivnitelná. Ale může nás donutit k něčemu, jako je smrt? A co kdyby to ani nebyla naše fantasie, co by nás zabilo?

Novinka

Muž se železnou maskou

Muž se železnou maskouÚryvek z příběhu tajemného muže, který zůstává pouhou spekulací, opředen mnoha nejasnostmi, avšak... Pokud žil, dokážeme si jeho utrpení představit? Dokážeme byť jen uvažovat o temném životě v kobce, ve stínu nenávisti vlastního bratra - krále Ludvíka XIV.?

Novinka

Dve slová

Dve slováAj keď je toto príbeh na pokračovanie, nečakajte ho. Je to len taký malý úryvok z mojej hlavy. Akosi som zablúdila na OS - už presne neviem ako - a trochu oprášila poličku mojich príbehov. Nič viac.
Sharon
Postskriptum: Ešte stále žijem.

Novinka

Vzdech

Nedoporučujeme číst do 15 let.

VzdechNešlo mi o děj samotný, šlo mi o pocity. Drabble je moc krátký, takže to padlo na povídku. Takhle nějak by to mohlo být, když je někdo ve dvou táborech zároveň. Hezké čtení, LeaLee

Novinka

I hope you never forget me

I hope you never forget meTak jsem tu po dlouhé době. Tahle povídka je o dalším nevyjasněném konci ve vztahu, zlomeném srdci a o naději. Tuhle povídku bych chtěla věnovat jednomu úžasnému klukovi, na kterého už v životě nikdy nezapomenu. Hezké počtení. Vaše PetraCullen.

Novinka

Last seme

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Last semeUPOZORNĚNÍ: Celá povídka je psaná ve stylu yaoi (= sex dvou mužů).

Sice už je po Vánocích, ale i tak se s vámi chceme podělit o novou vánoční jednorázovku. Tahle povídka vznikla díky jedné písničce s názvem „Last seme“.

O čem to je? Dva lidé se náhodou potkají a prožijí spolu Vánoce (slušně řečeno). Raději se začtěte do příběhu, určitě se vám zalíbí.

Novinka

Ďalšia šanca neexistuje

Ďalšia šanca neexistujeTúto poviedku som objavila kdesi v útrobách svojho počítača. Napísaná pred štyrmi rokmi (ako tak pozerám na dátum vytvorenia). Zrejme vznikla v dobe, kedy som letela na seriáli Tehotné v šestnástich a čítala knihy s drogovou tematikou. O čo ide? Krátky príbeh o tom, ako drogy môžu zničiť život a to nielen Vám. Prajem pekné čítanie...

« Předchozí  1 ... 13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23 ... 71   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!