OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Good night, sweetheart II.



Good night, sweetheart II.Nakupování auta je tak nudné... A myšlenky predátora tak zmatené.

Přeji příjemné čtení. Sweetly

II. - Nakupování

Jí nebylo ani osmnáct! Vyhlásí po ní pátrání a já budu v hajzlu, protože ji nechci nechat odejít. Takže já ji v podstatě unesl, i když šla docela dobrovolně...

„To jsi mi nemohla říct, že ti není ani osmnáct?" vyštěkl jsem na ni. 

„Neptal ses... Mění se tím něco?" Skrčila se.

„Jo!" Byl jsem naštvaný.

„Promiň," řekla a odtáhla se od mé hrudi. Na tvářích měla zaschlé potůčky slz, v očích strach. To mě přimělo nedívat se na ni, jako by za všechno mohla ona. Na chvíli jsem dokonce zapomněl, že jsme na ulici plné lidí. „Co uděláš?" zeptala se potichu a zabořila mi hlavu do ramene.

Ta otázka mě vrátila zpátky na zem. „Budeme muset odjet z města," uvažoval jsem nahlas.

Zvedla hlavu a s úsměvem se zeptala. „Ty mě tady nenecháš?"

Místo toho, aby ode mě utekla, tak je ještě nadšená z toho, že bude se mnou... Blázen. „Já se svých obětí nevzdávám, zlato," řekl jsem a usmál se.

„Vážně?" škádlila mě už zase se smíchem.

„Jo," zavrčel jsem.

„Kam odejdeme? A kdy?" ptala se mě a mé vrčení přešla bez povšimnutí.

Zavrčel jsem, už jsem začal litovat rozhodnutí, že ji tady nenechám, ale ještě není pozdě... „To ještě nevím. Buď chvíli ticho, zlato!"

Když už jsem si myslel, že od ní budu mít klid, tak si začala hrát s mými vlasy! Opatrně je prsty prozkoumávala a vůbec si nevšímala mého rozzuřeného pohledu, který jsem na ni upíral. Bylo to vlastně docela příjemné... „Můžeš si přestát hrát s mými vlasy, kotě?"

„Ne, baví mě to," odsekla a dál si s nima hrála.

„Štveš mě," zavrčel jsem a rozešel se. A přestal si jí všímat. Nejsem s ní ani den a už mě neskutečně rozčiluje. Donutila mě dělat věci, které jsem nikdy nedělal, a ještě si hraje s mými nádhernými vlasy! Rozčíleně jsem šel s ní v náručí ke dveřím prodejny s auty. Postavil jsem ji na zem a tím pádem odtrhl od vlasů.

Šokovaně se na mě podívala. „Ty jsi..."

Podíval jsem se na její ruku, kde leželo pět černých lesklých vlasů. „Já tě zabiju," skočil jsem jí naštvaně do řeči a zamračil se na ni. Chytl jsem ji za ruku a vtáhl do obchodu. Hned k nám přicupitala nějaká nána, ošklivá nána.

„Dobrý den, jaké auto si přejete?" zeptala se a podívala se na mě. Srdce jí bilo rychleji, ale dnes mi to bylo ukradené. Jsem tady přece s tou malou čerticí, která se mi stulila k ruce. Překvapila mě tím, ale to dělá celou dobu, odkdy ji znám, a to jen pár hodin.

„Zlato, jaké auto bys chtěla?" zeptal jsem se toho ďáblíka.

Překvapeně se na mě ten čertík podíval. „Ferrari."

Tak v tom se asi poprvé shodneme. Podíval jsem se na tu, no, ošklivku. „Černé," upřesnil jsem jí to.

Usmála se. „Tak pojďte se mnou," řekla, vedla nás po obchodě k dvěma naprosto dokonalým autům. Začala něco vykládat o jejich motorech... A já ji neposlouchal, jen jsem čekal, než ty kecy dopoví a já jí budu moc říct, který vlastně chci.

„Damone, chce se mi spát," zamumlal mi do ramene můj čertík. Teda nevím, odkdy je můj, ale to je jedno.

Vzal jsem ji do náručí a zašeptal jí do ouška: „Tak se vyspi."

A hned usnula. Asi byla hodně unavená...

„Chtěl bych to auto vedle toho červeného," řekl jsem té ošklivce, která na mě připitoměle zírala. „Hned."

„Přinesu papíry, které podepíšete, a auto bude hned vaše," řekla zmateně.

 

Když jsem konečně seděl v tom elegantním autě a čertík spal, tak jsem si oddechl. Byla nuda čekat, než přinesla papíry, než mi dala klíčky a než jsem si mohl sednout do svého nového miláčka. Prodavačka nebyla totiž jen ošklivka, ale také blbka... Vyjel jsem k centru města, abychom koupili nějaké to oblečení.

„Damone?" ozvalo se ospale z místa spolujezdce.

Podíval jsem se na na tu malou rudovlasou ďáblici, které teď vypadala strašně roztomile. „Co pak potřebuješ?" zeptal jsem jí mile, což rozhodně nepatří k mým zvykům.

„Kam jedeme?" Protáhla se a zívla.

„Nakupovat," řekl jsem a ďábelsky pokračoval. „Spodní prádlo pro tebe."

„Vážně? Už se těším." V očích jí zajiskřily jiskřičky ďábelství, připomněla mi tu plavovlasou čarodějnici...

„Já víc, kotě," řekl jsem a zastavil před obchodem. „Chceš, abych tě zase nesl?" zeptal jsem se jí se smíchem.

„Radši ne... I když to bylo docela příjemné," řekla a vyskočila z auta.

Překvapuje mě a hodně. Zamknul jsem auto a chytl toho čertíka za ruku. „Tak jdeme," zatáhl jsem ji do obchodu a rozhlédl se po stojanech. „Tak můžeš začít."

„Ty jsi to myslel vážně?" Podívala se na mě se zděšením.

„Jo, já všechno myslím vážně, kotě."

Něco zamumlala a já ji s pobavením sledoval, jak si vybírá kalhotky. Vypadala mezi těmi všemi stojany tak ztraceně a roztomile. Došel jsem k ní. „Co třeba tyto?" ukázal jsem na černé s krajkou.

Zavrtěla hlavou a zamumlala: „Ne."

„Škoda, určitě by ti slušely," řekl jsem pobaveně.

„Jsi strašnej, Damone," řekla a vyplázla na mě růžový jazyk. „Tolik mi připomínáš jeho," zamumlala a vzala do ruky troje kalhotky.

„Já vím, že jsem strašnej. Co tyto?" Ukázal jsem na rudá tanga.

Zděšeně zavrtěla hlavou. „Nikdy..."

„Hmm..." Přestal jsem ji provokovat, nechal ji, aby si vybrala podle sebe. A přemýšlel jsem o své minulosti... Nikdy jsem nebyl svatý, ale mé podvědomí, pokud teda nějaké mám, mi říkalo, že k ní bych se měl chovat mile a ne jako nějaký zvíře, který si to rozdá s každou. Někdy si přeju, abych tenkrát umřel stejně jako teď. Cítil jsem se zkažený v přítomnosti nevinné rudovlásky, která mě jednu chvíli neuvěřitelně rozčilovala a hned další moment bavila... Cítil jsem se s ní uvolněně, ale to ještě neznamená, že se k ní mám chovat jako gentleman. Předmět mých myšlenek mi poťukal na rameno a ukázal na pokladnu. Podal jsem jí kreditku a dál si jí nevšímal... Teda všímal. Pozoroval jsem ji, jak si stoupla do fronty, jak jí rudé vlasy spadly do obličeje, jak jí srdce bilo... Prostě všechno. Dost, Damone, žádná dívka tě přeci nestojí rozum, napomenul jsem se v duchu. Je to jen malá hloupá dívka, která tě jen přitahuje. Nic víc. 

Ale ona byla pro mě víc... I když ji znám jen pár hodin. Za tu dobu jsem poznal, že má vlastní hlavu, a hlavně, že se chová někdy jako malé dítě. Damone, přestaň na ni do prčic myslet. Je to jedna z milióna holek, které se ti dostaly do cesty, vzpamatuj se, do háje. Chováš se jako nějaký blbec. Došla ke mně a vytáhla mě na ulici. 

„Co ti je?" zeptala se mě a starostlivě si mě prohlédla.

Až na to, že jsem tebou naprosto posedlý, tak nic, kotě. „Nic," vyštěkl jsem příkřeji, než jsem chtěl. „Až na to, že mě otravuješ a rozčiluješ, tak nic."

Skrčila se. „Promiň, že se ti pletu do života," řekla a rozešla se pryč. Po tvářích jí tekly slzy...

Díval jsem se na ni a nemohl jsem pochopit, proč jsem to řekl. Nechtěl jsem, aby šla pryč. Já ji potřebuju! Vyrazil jsem za ní a chyl ji za ruku. Její kůže byla příjemně teplá. Pod mým dotykem jí bledá kůže jemně zrůžověla. Otočila se ke mně...

 


Děkuju za krásné komentáře, které jste zanechali u první kapitoly. Snad se vám povídka i po této kapitole líbí. V další kapitole se dozvíte, jestli Adele odešla anebo ne, čeká nás i její názor na Damona... :) A myslím, že poodhalím trošičku jejich minulost. :)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Good night, sweetheart II.:

9. Sweetly přispěvatel
20.08.2014 [19:04]

SweetlyCarol1122- Jsem moc ráda, že se líbí. Emoticon Děkuji moc. Emoticon Budu se to "i když" snažit vylepšit, jak už jsem psala. Emoticon Další kapitola bude snad brzy...

Henley- Moc ti děkuji! Emoticon Emoticon

SuzanDark- Děkuji moc. Emoticon Emoticon

8.
Smazat | Upravit | 20.08.2014 [18:43]

Nemám slov z jednoho důvodu, je to naprooooosto úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúžasný! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Henley přispěvatel
20.08.2014 [18:34]

HenleyČím dál úžasnoucnější Emoticon Emoticon Emoticon

6. Carol1122 přispěvatel
20.08.2014 [18:31]

Carol1122Jé, další kapitolka Emoticon Emoticon Takže - naprosto senzační, moc se mi líbí chování mezi nimi Emoticon, i když... je tu jedno velké "i když." Souhlasím s Fluffy, že to je trochu uspěchané, že by to mohlo být pomalejší, víc toho vysvětlení a tak, na druhou stranu jsou povídky, kde mi to vadí hodně a tady je to jen ta třešnička na dortu, která tam chybí Emoticon Ale jinak jsem si to užívala, těším se na jejich minulost a celkově na další kapitolku! Takže honem, šup šup! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Sweetly přispěvatel
20.08.2014 [18:29]

SweetlyFluffy- Nemám důvod, abych se naštvala. Komentáře jsou přeci na to, aby čtenáři vyjádřili svůj názor. A já si vážím každého. Kdybych nechtěla znát názor čtenářů, tak to bych to rovnou mohla vyhodit do koše. Takže ti ještě jednou moc děkuji.Emoticon

PetraSalvatore- Děkuji. Emoticon Další kapitola by mohla být, tak v pátek, ale nic neslibuji, i když mám pár částí povídky i napsaných. Emoticon

4.
Smazat | Upravit | 20.08.2014 [18:10]

Honem další, prosím. Ihned sedni za počítač(notebook) a piš další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon U obou dvou kapitol jsem se nehorázně chechtala Emoticon

3. Fluffy admin
20.08.2014 [17:52]

FluffyJsem ráda, že to bereš sportovně. Emoticon A jak jsem psala, na další si ráda počkám, protože mě to zajímá. Čekala jsem, že Adelina minulost nějak ovlivňuje její chování, takže jsem moc zvědavá, co si pro nás připravíš. Emoticon

2. Sweetly přispěvatel
20.08.2014 [17:26]

SweetlyNevím zda si můj komentář přečteš, ale stejně ti odpovím. Emoticon
Beru si tvoje rady k srdci a pokusím se, aby to v další kapitole bylo lepší. Její náladu se pokusí trochu vylepšit, aby to dávalo větší smysl, ale tak trochu s tím souvisí její minulost. :)

Děkuju za vysvětlení mám v tom docela zmatek. Emoticon Snažila jsem se všechny překlepy opravit, ale asi ne dost. Děkuju za tvůj názor a vysvětlení. Emoticon

1. Fluffy admin
20.08.2014 [16:55]

FluffyMusím se přiznat, že jsem z toho trochu zmatená. To, jak se mění Damonovy a Adeliny nálady mi moc nesedí. Prostě to na mě byl asi moc veliký fofr, takže jsem to nestihla pobrat, co se mezi nimi děje. Možná bych zkusila víc psát souvislosti - proč se tak cítí, jak se tváří, jaké k tomu mají důvody a jaké jsou okolnosti. Emoticon Vím, že nechceš prozradit všechno najednou, ale dávkovat nám to po kouscích by nebylo na škodu, takhle jsem se dozvěděla, že si koupili drahé auto, že prodavačka byla očividně ošklivá a že Adele je v jednu chvíli čertík a pak se zas rozbrečí, když na ni upír zvýší hlas... Ale počkám si na další kapitolu, abych viděla, jestli se něco konečně o těch dvou dozvím. =)

A ještě gramatické okénko - pokud máš v přímé řeči otázku, stačí ji ukončit otazníkem, čárka už se za něj nepíše. Pak taky ji/jí - krátká verze se používá jen se čtvrtým pádem, jsem/sem - jsem je tvar slovesa být, sem je příslovečné určení místa (polož to na stůl - polož to sem). A měla jsi tam docela dost překlepů, nebo píšeš slovíčka bez háčků a čárek, pozor příště na to. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!