OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » FanFiction



Novinka

Jestli mě slyšíš

Jestli mě slyšíšSnad prominete sentiment, který se tímto střípkem prolíná. Po dlouhé době, ale pořád se stejným smutkem - Severus a Lily.

Novinka

Ale pane profesore

Ale pane profesore Brumbál tradičně hledá něco, kde nic není. No, i když...

Novinka

Po zásluze potrestán

Po zásluze potrestánBýt prefektem a Pobertou zároveň - výhra, anebo pohroma? Náměsíčníkovi brzy začne období zapeklitých vnitřních bojů... Tripple drabble.

Novinka

Jiná generace

Jiná generaceI smutné příběhy mají své světlé chvilky. První setkání Remuse Lupina s rodiči Nymfadory Tonksové vůbec nemuselo být velké drama. Vždyť je dělí sotva pár let... Double drabble. Za názvy kouzelnických rockových skupin děkuji Anně a Ewce.

Novinka

Nic nás nerozdělí

Nic nás nerozdělíNic je nemělo rozdělit. Ani doba, ve které žijí, ani čas, ani situace. Ale opak byl pravdou. Jenže oni nepřestali doufat a štěstí na sebe nenechalo dlouho čekat. FanFiction drabble na knihu Hostitel. Příjemné čtení, Anna White :)

Novinka

Drobný skutek

Drobný skutekO tom, že i drobné skutky mohou někomu hodně pomoci. A malé činy mohou změnit svět. Poněkud vážnější drabble, oproti mým ostatním.

Novinka

Očekávaný okamžik

Očekávaný okamžikČekání jedné malé holčičky na jeden důležitý dopis. Je to fanfiction na jedenu knižní/filmovou sérii, kterou všichni známe, ale pro utajení zápletky nebudu prozrazovat jméno. Možná na něj přijdete. Tripple drabble. Vaše Alanise.

Novinka

Herna

HernaChristian a jeho tajemná místnost, která Anastasii zcela ohromí...

Novinka

Bojovat za mír...

Bojovat za mír...FanFiction Hunger Games na 200 slov.
Katniss minula, aneb umírající naděje na poučení lidstva...

Novinka

Na rozcestí

Na rozcestíNa konci Ohnivého poháru je všem až na Popletala jasné, že Voldemort je zpět. A je to okamžik, kdy se Severus Snape ocitá tam, kam jeho cesta vedla od začátku.

Novinka

Mazlíček

Mazlíček Hermiona má mazlíčka, kočku. Tentokrát neprozradím nic víc, ať vás neochudím o pointu.

Novinka

Výslech

VýslechDraca čeká při dvoření své milé tvrdá zkouška. A to její otec.

Novinka

Až naprší a uschne

Až naprší a uschne Hermioniny narozeniny trochu jinak. Dramione drabble.

Novinka

Úkol na lektvary

Úkol na lektvaryJedno téměř idylické odpoledne v bradavické knihovně. Dramione drabble.

Novinka

Problémy s potomky

Problémy s potomky Problémy s potomky přicházejí i ve formě, v jaké to vůbec nečekáme.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 13   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!