OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » FanFiction



Novinka

Everyone deserves second chance

Everyone deserves second chanceDrabble o 200 slovech na Komisaře Rexe. Fabbri si na poslední chvíli zachránil život před svojí smrtí. :) Hezké čtení přeje PetraCullen.

Novinka

Milady de Winter

Milady de WinterCharakteristika největší románové zmije v historii ve 100 slovech. Znáte ji?
A.

Novinka

Dracův první zub

Dracův první zubPár slov o tom, jak měl Draco svůj první zub

Novinka

Kostlivec v skrni alebo Cedricovo tajomstvo

Kostlivec v skrni alebo Cedricovo tajomstvo No čo dodať. Všetci máme tajomstvá a aj Cedric má. Pred kým uteká? Poviem vám len to, že keď sa naštve, je to nebezpečnejšie ako Voldemort.

Novinka

Slenderman

SlendermanTaky tak nesnášíte, když vás najednou přepadne Slenderman? MyBerry

Novinka

Sen o Sherlockovi

Sen o SherlockoviCo se mi tak může zdát, když se před spaním dívám na Sherlocka...

Novinka

Frajer s mafianskýma brýlema

Frajer s mafianskýma brýlemaTrošku šílenější drabble o 200 slovech. :D Je o Lorenzovi Fabbrim z Návratu komisaře Rexe. Je o setkání jedné dívky s Fabbrim, které tak trochu ujedou nervy. :D No, uvidíte sami. Hezké čtení. Přeje PetraCullen.

Novinka

I don't want to go...

I don't want to go...Doctor Who... Těsně před tím, než zregeneroval do své 11. verze.

Novinka

Jak být dobrým Smrtijedem

Jak být dobrým SmrtijedemVýchová budoucí generace Smrtijedů není vždycky nejsnazší.

Novinka

Hermionina nemoc

Hermionina nemocJedno malé nedorozumění může vést k velkým omylům.

Novinka

Snášet bolest

Snášet bolestLegend Of The Seeker. Denna zakusí ostří Meče Pravdy na vlastní kůži.

Novinka

I am fire, I am death

I am fire, I am deathPoslední scéna z filmu The Hobbit: The desolation of Smaug. „Já jsem oheň, já jsem smrt!"

Novinka

V jeden teplý letní večer...

V jeden teplý letní večer...Každý z nás o něčem sní. Někdo o novém oblečení, někdo o dovolené k moři. Ale je možné, aby Hermiona Grangerová, nejchytřejší čarodějka své generace a členka Zlatého tria, snila o něčem tak banálním jako je... láska? Tethys

 

Nejsou sami 4. část

Nejsou sami 4. částČtvrtá a zároveň poslední část příběhu o Harrym Potterovi a mistru lektvatů. Doufám, že se vám to alespoň trochu líbilo. Budu ráda, když tu zanecháte názor.

Novinka

Nejsou sami 3. část

Nejsou sami 3. částCo má Harry v plánu? A co na to strašlivý učitel lektvarů? Předposlední část krátkého příběhu.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 13   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!