OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » FanFiction » Očekávaný okamžik



Očekávaný okamžikČekání jedné malé holčičky na jeden důležitý dopis. Je to fanfiction na jedenu knižní/filmovou sérii, kterou všichni známe, ale pro utajení zápletky nebudu prozrazovat jméno. Možná na něj přijdete. Tripple drabble. Vaše Alanise.

Na tenhle okamžik čekala celý rok. Nemohla ani dospat, jak se těšila. Znovu natiskla svůj obličej na sklo, ale za těch pět minut se ulice nijak nezměnila. Najednou uslyšela kroky po schodech. Do místnosti vešla její maminka a hned se divila, co tu dělá. Jindy ji stěží dostane z postele. Nadšeně jí řekla, že nechce zaspat tu onu chvíli, jak se to stalo její sestře. Maminka se usmála a začala chystat snídani, než se vzbudí zbytek rodiny. Mezitím poslouchala svoji mladší dceru, která jí nadšeně vyprávěla, jak zase bude se svou sestrou často trávit čas a naučí se spoustu zajímavých věcí, o kterých jí vyprávěla sestra a její kamarád ze školy. Maminka měla taky radost, protože jí samozřejmě neušlo, že mladší dceři se celý rok po starší stýskalo. Opět se ozval hluk a do kuchyně vešel tatínek, který přišel k mamince a políbil ji na líčka, vzal si hrníček ranní kávy a usedl k novinám. Jako každé ráno. Zatím se objevil poslední člen rodiny. Divce bylo hned něco podezřelé, a tak se hned zeptala, a její sestra jí nadšeně odpověděla. Starší sestra se rozesmála a řekla, že pošťák nemá s touhle věcí nic společného, ale dívka ji už neslyšela, protože běžela do předsíně, seč jí síly stačily, nevšímajíc si rozzlobeného mumlaní, které se ozvalo, když málem vylila tatínkovu kávu. Za chvíli bylo z předsíně slyšet, jak dopisy dopadly na koberec, a zuřivě hledání mladé dívky. Za chvílí se dívka vrátila do kuchyně, ale po předchozí radosti nebyly žádné stopy.

„Není tam,“ řekla se slzami na krajíčku. Její sestra, která s tím měla už své zkušenosti, řekla, že dnes chodí dopisy, ale měla by tomu dát ještě čas. Tak Petunie čekala celý den, ale její dopis nepřišel. Celou noc probrečela a prvního září odmítla doprovodit svoji sestru na vlak do Bradavic.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Očekávaný okamžik:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!