OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » FanFiction



Novinka

Heart of Ice

Heart of IceDrabble o asi nejtragičtější romanci celého Batmanovského světa.
Dr. Victor Fries byl vědec, který se zabýval výzkumem kryogeniky. A potom poznal Noru. Přátelství přerostlo v lásku, a tak se vzali. Jenže "Šťastní až na věky" se nekonalo. Noře diagnostikovali nevyléčitelnou chorobu a dávali jí nanejvýš rok života. Victor se snažil najít lék, ale když se čas začal krátit, vrátil se ke svému starému výzkumu. S těžkým srdcem se nakonec rozhodl, že Noru zmrazí, dokud nenajde lék...

Novinka

Když začnu, nedokážu přestat, ani kdybych chtěl!

Když začnu, nedokážu přestat, ani kdybych chtěl!Misakiho první polibek s Usagim.
Yoko Scarlet

Novinka

Milujem ťa, navždy a vždy

Milujem ťa, navždy a vždyAko sa Katherine cítila, keď ju zavreli do hrobky? Na čo asi myslela? Drabble - 100 slov.

Novinka

Good in Bed

Good in BedDrabble v angličtině pojednávající o Poison Ivy. Ženě, které má sice velké srdce, ale místo v něm mají pouze rostliny.
Pro ty, kteří svým znalostem anglického jazyka příliš nevěří, je přiložen překlad.

Novinka

Cupid of Crime

Cupid of CrimeHarley Quinn (dříve Harleen Quinzel) bývala doktorkou v Arkhamu, která se ovšem sledem událostí proměnila v jednu z nejznámějších kriminálnic. Všechno by možná bylo jinak, kdyby jí jednoho dne nepřidělili k léčení jistého zelenovlasého muže s permanentním úsměvem na tváři, o kterém nikdo nevěděl zhola nic - snad jen, že si říká Joker a že má asi nejdelší trestní rejstřík ze všech lidí na Zemi. Jenže láska je nevyzpytatelná, a tak místo aby z Arkhamu odcházel jeden vyléčený, utíkají z něj dva s pohrdáním k lidskému životu, ale i úsměvem na tváři.

Novinka

Personal Wonderland

Personal WonderlandJervis Tetch - složitá postava Batmanovského světa. Pokusila jsem se zachytit jeden jeho krátký myšlenkový pochod.

Novinka

Výš

VýšDrabble na téma Jervis&Jonathan. Lehký slash o (jistým způsobem) nevyrovnaném vztahu.

Novinka

Sklizeň

SklizeňPro Katniss byla sklizeň, ve které vybrali její sestru, katastrofou. Ne však pro každého. I když píšu už několik let, tohle je poprvé, co jsem se pokusila o Drabble. A taky poprvé, co jsem si vybrala tematiku Hunger Games. Tak se do mě pusťte, jakákoliv kritika je vítaná. Vaše Sasanka

Novinka

Drabble - Otrok Tsi Sgili

Drabble - Otrok Tsi SgiliDrabble opět na téma knihy "Škola noci". Tentokrát se to týká myšlenek Kalony ohledně Neferet. Byla bych moc ráda za každý názor do komentářů. Díky vaší podpoře tyto drabble na toto téma vznikají. :) Vaše Leyla.

Novinka

Drabble - Láska Temnoty a Světla 3. část

Drabble - Láska Temnoty a Světla 3. částKonečně je zde třetí část trojdílné drabble na téma knihy "Škola noci". Doufám, že se vám bude i tato část líbit tak, jako ty dvě předešlé. Opět připomínám, že opravdu za každý komentář budu ráda. :)

 

Drabble - Láska Temnoty a Světla 2. část

Drabble - Láska Temnoty a Světla 2. částDruhá část mé první drabble na téma knihy "Škola noci". Připomínám, bude i třetí díl a za každý komentář , ve kterém budete sdílet váš názor, budu ráda . :)

 

Drabble - Láska Temnoty a Světla

Drabble - Láska Temnoty a SvětlaMoje první Drabble na téma knihy "Škola noci". Jedná se o dvojici Stevie Rae a Refaima. Bude ještě druhý a třetí díl, tak si ho nenechte ujít. :) I tento díl určitě stojí za přečtení a za každý komentář budu ráda. :)

 

Losin' control

Losin' control Glee, Klaine. Protože jsem si je zkrátka zamilovala. A i pokud nevíte která, vadit by to nemělo. :)

P.S. Cough Syrup mi byl inspirací pro eng název, opravdová výjimka.

 

Milujem ťa!

Milujem ťa!Tu je moje prvé drabble. Musím vás sklamať, nič moc. Je to presladené a o ničom, takže prajem čítanie XD.

 

In noctem

In noctemMé první drabble. O čem? O smrti Remuse Lupina. Doufám, že se bude líbit. ElizG

« Předchozí  1 ... 3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!