OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » FanFiction



Novinka

Me & Mr. Darcy

Me & Mr. DarcySetkání s dívčím idolem. Jak by však vypadalo pro mě?

Novinka

Pohľad

PohľadToto je moje prvé drabble, tak som zvedavá, čo naň poviete. Ako sa asi cítila Rebekah, keď jej Klaus podal do ruky malé, drobné telíčko? Prajem príjemné čítanie.

Novinka

Jen moje

Jen mojeNeodolala jsem a musela jsem napsat drabble i k mému milovanému Hostiteli. :)

Jaké pocity Ian prožíval, když Wandu poprvé uviděl?

Novinka

Reprodrozd

ReprodrozdDouble drabble o 200 slovech na téma Hunger Games. Je po válce a Katniss se znovu ocitá v Kapitolu. Copak se jí během téhle návštěvy asi honí hlavou?

Novinka

Pravda o Harrym Potterovi

Tohle mě napadlo jen tak po cestě do školy. Něco na způsob Járy Cimrmana. :-) Je to rozhovor Harryho a Voldemorta před poslední bitvou.

Novinka

Brzy

BrzyKdo nezná Hooperovy Bídníky, tomu asi následující text moc neřekne. Kdo ale zná, nebo četl knihu od Viktora Huga, tomu jistě poskočí srdce při představě Fantine a Valjeana, toho cudného, nevyřčeného "něčeho", stejně jako mně.

Novinka

Chybný pohyb

Chybný pohybChybný pohyb někdy dokáže vše zničit. Vše, na čem jste kdy pracovali, co jste kdy dokázali, dokáže zničit jediné mylné slovo. Je to hazard na tenkém ledě. A své o tom ví hlavně on...

Novinka

Psaní

PsaníPřál bych si, abychom mohli být spolu, ale nikdy nám to nebude dovoleno.

Novinka

Forever in my dreams

Forever in my dreams"All children grow up - except one" - "Všechny děti vyrostou - až na jedno"

Aneb můj dětský hrdina. Příjemné čtení, Carol1122 :)

Novinka

Zatímco prší

Zatímco pršíTři sta slov o tom, co má schopnost měnit lidská srdce, a nejen to...

Novinka

Otázka

OtázkaDrabble k seriálu Teen Wolf. Poslední dobou jsou všichni nadšení z páru Stiles a Malia, ale já pořád doufám ve starou dobrou Stydiu. A tohle drabble mě napadlo, když jsem viděla obrázek s nápisem "Ona ho nikdy neodmítla, jen on se nikdy nezeptal..." No, snad se bude líbit a necháte nějaký komentář. :-)

Novinka

Mystery badboy

Mystery badboyCo se může stát, když se dívka prochází sama parkem...

Novinka

Všechno chce čas

Všechno chce časDrabble o tom, co by podle mého názoru měla Elena udělat. Pokud mi zanecháte komentář (včetně kritiky), budu moc ráda.

Novinka

Don’t let me go!

Don’t let me go!Tripple drabble. Posledné spoločné momenty Caroline a Stefana. Alexis.

Novinka

Můj život, můj výběr, moje rozhodování...

Můj život, můj výběr, moje rozhodování...Drabble na TVD.
Drabble o Tylerovi Lockwoodovi...

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 13   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!