OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » FanFiction ostatní



Novinka

Scared to Crow

Scared to CrowVšechno dobré jednou končí. Jonathana by jen nikdy nenapadlo, že to bude tak brzy. Pomůže mu jeho starý přítel/nepřítel nebo bude protentokrát triumfovat muž v netopýřím převleku?

Novinka

Srdcová dáma

Srdcová dámaPrávě jsem ponořená v totální posedlosti světem X-men. Dalo se tedy čekat, že se objeví nějaký můj pokus zpaskřivit mé oblíbence. Nebijte mě, já vím, že originál je dokonalý a všechno ostatní je brak, ale i tak jsem neodolala. Upozorňuji, že povídka nemá nic společného s filmy, ale odkazuje na originální komiksy a seriály. Je to jen takový málý náhled do života Rogue... a Gambita.

Novinka

Sugar, Spice and Everything Nice

Sugar, Spice and Everything NiceNečekané odhalení naprosto změnilo Jonathanův pohled na věc. Z toho, co mohla být láska, je teď nenávist a navíc se vrátil ještě někdo další. Proč mu Jervis něco takového udělal? Nebo spíš - Jak si mohl něco takového vůbec dovolit?
Aneb - Když jsou dva názory z jedné hlavy příliš a za všechno může neslyšitelné syčení.

Novinka

His Alice

Nedoporučujeme číst do 18 let.

His AliceNeměl to být společný večer... A už vůbec ne romantický večer... Jenže ono se to vždycky nějak pokazí...
Varování: Slash/Yaoi/Lemon (Říkejte si tomu, jak chcete. Všechno prakticky označuje to samé...)

 

Muž a jeho hůlka

Muž a jeho hůlkaKdyž mladý čaroděj poprvé sevře v rukou svou hůlku, je to začátek prapodivného, neochvějného a trvajícího přátelství.

Severus Snape byl hrdina, kterému byla souzena strašlivá a bídná smrt. Teď dostane šanci postavit se svému nepříteli jako muž. A nebude na to sám.

Novinka

My last breath

My last breathNejen Clove, Cato a Rue zemřeli v Hladových hrách. Zemřelo tam dvacet dva splátců. A nejeden z nich byl celou dobu opomenutý. Tohle jsou poslední chvilky chlapce, který měl splatit dluh svého kraje Capitolu. Čtrnáctiletého chlapce, který mohl žít hezký život. Kdyby se neocitl v aréně...

Novinka

Minulosť a Prítomnosť

Elena vyberá spomedzi bratov. Stefan alebo Damon? Bonnie jej bude chcieť pomôcť, ale nevynde to a ona sa ocitne v minulosti. Rok 1864

Novinka

Premrhaná šanca

Elenina voľba medzi bratmi je jasná. Stefan. Damon odchádza z mesta, no neskôr sa o ňom Elena dozvedá niečo hrozné. Pohrýzol ho vlkodlak a Damon umiera.

Novinka

Through the Looking Glass

Through the Looking GlassDojem je jedna věc a pravda věc druhá. Někdy je ale dost složité rozlišit, co je co.
Jonathan se snaží z Jervise dostat něco o jeho minulosti, ale některé rány by se zkrátka otvírat neměly. A také se samozřejmě dozví, že blonďatí andělé nejsou až tak nevinní, jak by se mohlo zdát.

Novinka

Ticho (Hostiteľ poviedka)

Ticho (Hostiteľ poviedka) Ahojte,
cez leto som prečítala knihu Hostieľ od Stefanie Meyerovej a strašne sa mi zapáčil vzťah Jareda a Melanie, tak som sa rozhodla, že skúsim napísať jednodielnu poviedku, v ktorej sa prvýkrát uvidia po odobratí Wandy z Melanie. Takže pokiaľ ste knihu čítali a páčila sa vám, budem rada, ak si poviedku prečítate a napíšte komentár. :)

Novinka

Delusions and Nightmares

Delusions and NightmaresNěkteré životy jsou postaveny ze lží, klamů a nočních můr, protože je to pro jejich majitele jednodušší. Někteří ale nemají jinou možnost.
Aneb Jervis a Jonathan mají nezvaného hosta.

Novinka

Heavenly Creatures

Heavenly CreaturesPíše se 22. červen roku 1954. Pauline (16) a Juliet (15), dívky si tak blízké, že pro záchranu svého vztahu jsou ochotné podstoupit vraždu matky jedné z nich. Honoře Parkerové, matce Pauline, se tak stává procházka s dívkami posledním zážitkem vůbec.
Povídka je inspirována skutečnou událostí.

Novinka

Ty, já a Damon (Katherine's diaries)

Ty, já a Damon (Katherine's diaries)Ahoj, přináším vám novou jednorázovku. :)
Je to rok 1864 z pohledu Katherine, doufám, že se bude líbit.
Moc prosím o komentáře...
Díky moc!
TerryBells...

Novinka

Nesvobodná volba

Nesvobodná volbaKaždý jste určitě potkali osobu, se kterou jste od začátku nemohli vycházet. Nic jste si neprovedli, ale už jen přítomnost toho dotyčného vám nesmírně vadila. Ovšem mohlo se stát i to druhé – potkali jste osobu, u které se dalo téměř říci, že je vaše spřízněná duše.

Tohle je takové mé soukromé dilema. Je tam bráno jen to nejdůležitější, nijak jsem to extra nerozepisovala, ale protože sama už tohohle mám nad hlavu, potřebuji se o tom s někým podělit, takže to berte s rezervou. Příjemné počtení přeje vaše zuzu

Novinka

Riddle Me This

Riddle Me ThisJednorázovka z batmanovského fandomu. Z pohledu Edwarda. Edward Nigma (Riddler/Hádankář), Harvey Dent (Two Face) a Oswald Cobblepot (Tučňák) se jako spojenci pouští do vcelku malé akce. Jenže ono se vždycky něco zvrtne. Nezáleží na tom, jestli se pokazí vloupačka, oslava nebo něco potom. Záleží na tom, co se stane. Aneb - Jak se sakra limetkově zelené kalhoty dostaly na lustr?

« Předchozí  1 ... 3  4  5  6  7  8  9  10  11  12    Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!