OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » FanFiction ostatní



Novinka

Betrayed love

Betrayed loveIde o časť k Lie for win.
Dostávame sa do doby, keď žili Pôvodní. A Rebekah vtedy prežívala svoju prvú skutočnú lásku.
No on ju zradil. Kto bol ten muž, ktorému dodnes nemôže odpustiť? A kvôli komu ju vlastne opustil?

Novinka

Princess of Darkness

Princess of DarknessNapsala jsem jednorázovku, ano je to delena. :D Přiznávám bez mučení... Vím, že je tady toho plno, ale to mě neodradilo!
No, kdo bude čekat nějakou přehnanou slaďárnu, tak se nechal nachytat. Samozřejmě to nakonec dopadne dobře, ale ze začátku se můžete připravit na skrytou vášeň.
Prosím o nějaké komentáře...
Děkuji, TerryBells...

 

Princess of Darkness II. část

Princess of Darkness II. částTady je pokračování, doufám, že se bude líbit. Jak se zachová Elena po noci s Damonem? Prosím o komentáře, děkuji. :) Terry...

Novinka

Upíří deníky - Bonus

Upíří deníky - BonusPřináším vám takovou bonusovou jednorázovku k mé ff povídce Upíří deníky - Začátek - Zavržení - Prokletí!
V této jednorázovce bude popsaný jiný chod věcí.
Pro ty, co neznají: Elena má sestru - dvojče Teresu. (V této povídce o ní zatím neví.) Teresa není člověk, ani upír.
Prosím o nějaké komentáře. :)
TerryBells...

Novinka

Hrobka

HrobkaHrobka, tak se jmenuje moje nová jednorázovka. Podle zájmu, možná napíšu pokračování.
Děj: Co by se stalo, kdyby Katherine zavřeli podle plánu do hrobky? Neutekla by. Po nějakém čase by byla zachráněna Damonem a potkala svojí dvojnici. Přizná, že vždy milovala Stefana, nebo nic neprozradí a znovu začne hrát svou hru?
Prosím o komentáře, a názor, jestli chcete další dva dílky.
TerryBells...

Novinka

Behind a Shattered Looking Glass

Behind a Shattered Looking Glass„Nemusíte být šílení, abyste zde mohli pracovat... Ale pomáhá to.“ Tenhle citát už stál příčetnost nejednoho Arkhamského doktora... Jenže nikdo nikdy nepomyslel na to, že někteří „pacienti“ (vězni by bylo přesnější) jsou ještě v zoufalejší situaci. Narozdíl od doktorů má Jonathan Jervise na krku celý den, což mu rozhodně na náladě nepřidá (obzvlášť, když je Jervis, nadopovaný všemi těmi léky, ještě o notný kus otravnější). Jonathan začíná dost vážně přemýšlet o útěku, jenže se vždycky zasekne nad rozhodnutím - utéct s ním nebo bez něj?

Novinka

Zvrátená hra

Zvrátená hraHrali ste už niekedy hru, ktorá bola tak zvrhlá, že ste o nej zo strachu nikomu nepovedali. Čo ak sa nedá vyhrať, čo ak skončí len vtedy, keď porušíte všetky pravidlá? Prajem príjemné čítanie.

Novinka

Za maskou hříchu

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Za maskou hříchuPlán byl jasný. Svést Luciuse Malfoye! Upozornění - Slash, +18, popis homosexuálního styku, incest.

Novinka

Nebe

NebeDalší z mých poválečných jednorázovek. Jen momentální vzpalnutí, jen malý nápad se špetkou romantiky, který tenhle svět potřebuje. Je to slash. Pár Severus/Harry.

Novinka

Sorry

SorryPromiň, že jsem neudělal víc...

Novinka

Mark it with J

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Mark it with JPro jednou možná bude pravda, že všechno zlé je pro něco dobré. Jonathan přichází i o poslední špetku soukromí, když mu do cely přidělí spolubydlícího. Taky začíná mít pocit, že začíná bláznit, protože slova jeho šíleného druhého já mu najednou začínají dávat smysl. A Scarecrow si stále mele svou...
Plus malý/velký náhled do Jervisova trestního rejstříku.
Proto (a kvůli mluvě) tentokrát 15+.

Novinka

Taká malá zmena

Taká malá zmenaTúto poviedku som našla zahrabanú v mojom počítači. Je to fanfiction na Harryho Pottera. Hermiona si nezobrala Rona, ako to je v knihe, ale niekoho iného. Otázka znie koho?

 

Černý havran - 19. kapitola

Černý havran - 19. kapitola„Její krev, vaše krev, pane vynálezče, tenhle kříženec a havran z jejího živůtku - který jste jí tak moudře daroval - jste mou vstupenkou k otevření bran mezi živými a mrtvými. Pak mi už nebude vůbec nic stát v cestě."

Novinka

Dreams in Darkness

Dreams in DarknessJervis byl vždycky ztracený mezi svými myšlenkami, sny a realitou. Ani doktoři v Arkhamu to nedokážou změnit. Obzvláště způsob, jakým se ho snaží léčit doktorka Youngová, vždycky jen všechno zhorší...

Novinka

Letters for Loneliness

Letters for LonelinessArkham Asylum - jedno z nejhorších míst na zemi. Příšerní lidé, příšerná atmosféra a hlavně - žádné soukromí. Jonathan si uvědomuje, že by to mohlo být ještě horší, kdyby dostal jiného doktora...
Plus malý průvodce Arkhamskými „nájemníky“.

« Předchozí  1 ... 2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!