OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » FanFiction ostatní



 

Otázka Andělů

Otázka AndělůTento středověký příběh vypráví o Leonardovi z Fré, který se snaží vyřešit místní záhadu Brodivého lesa a získat tamní poklad.
Přeji příjemné čtení.
Barrys

 

Na Vánoce v Bradavicích aneb Jak (ne)naštvat Jamese

Na Vánoce v Bradavicích aneb Jak (ne)naštvat JameseVánoce, čas klidu, míru, zázraků a pošťuchování mezi Bradavickými studenty. Jak asi mohli probíhat Vánoce za časů Harryho rodičů?

FanFiction Harry Potter

Přeji všem krásné Vánoce. ;)

 

Klausova léčka

Klausova léčkaPro čtenáře od 15 let!
Náš příběh se odehrává na konci druhé série TVD s tím rozdílem, že Damon a Katherine se opravdu milují a žijí spolu.
Ne Katherine není sobecká, manipulativní mrcha.
Jednoho krásného dne, ale spadne do léčky, která byla nastražena na Damona.
A jak to bylo dál? To se nechte překvapit...


Věnováno Killy, tvoje komentáře vždycky potěší, a strašně moc ti děkuji, za nominaci jsi zlatá :-*

 

Ve válce je vše dovoleno

Ve válce je vše dovolenoVíte, být polobohem není žádná sranda. Každou chvílí bojujete o život, ale najedou se i tací, kteří si svůj životní nepřetržitý boj umějí užít. A věřte mi, že máte tisíckrát větší šanci dál existovat, když máte někoho, pro koho žít chcete. Ne vždy je lehké takovou osobu najít. Pro někoho je to sourozenec, nebo přítel na život a na smrt a pro jiné životní láska…

FanFiction povídka na téma Percy Jackson z pohledu vedlejší postavy Katie Garnerové, dcery Démétér. Jen chci upozornit na to, že vztah mezi Katie a Travisem je spíše moje domněnka, protože podle knihy spolu jen soupeřili. :D

 

„Budeme kamarádi?“

„Budeme kamarádi?“Příběh o tom, že malé děti někdy vidí život daleko rozumněji než dospělí. O tom, že ačkoliv se nejprve zdá, že cesty dvou lidí jsou naprosto rozdílné, mohou se nakonec spojit v jednu. A taky o tom, jak Draco Hermionu potkal...

 

Je to dar

Je to dar„A co jsou k čertu ti mozkomorové zač?"
„Stráže z Azkabanu, z kouzelnického vězení," ozvala se teta Petunie.
Po jejích slovech následovaly dvě vteřiny ohromeného ticha.

(Harry Potter a Fénixův řád, str. 35, © J. K. Rowlingová)

 

Dobrodružství!

Dobrodružství!Opět TVD. Jednorázovka, která skoro nemá děj. Vykecávám se tam na dvou stránkách, ale prakricky jde jen o dobrodružství, které Elena zažije, když si trochu přihne.

 

Neopouštěj mě, už nikdy

Neopouštěj mě, už nikdyNevěděla jsem, co sem napsat, tak jsem sem vložila kousíček ze samotné povídky. Prosím prosím o komentíky.

Ležela jsem na posteli, dívala jsem se do okna a opět doufala, že v něm uvidím alespoň jednoho z nich. Už to byly dva měsíce, co bratři Salvatorovi opustili Mystic Falls. Všechno se semlelo tak rychle. Stále jsem nemohla uvěřit, že mě opustili, oba odešli. Stefan odešel s Katherine a Damon zklamán svou věčnou láskou, odjel hned další den. Ale co já, chtělo se mi křičet, vykřičet do celého světa, že je chci zpátky, alespoň jednoho z nich.

 

Milovaný Maršál

Milovaný MaršálPovídka je z oblasti The Vampire Diaries, ale vůbec se nevztahuje na seriál ani na knížky. Odehrává se na Dvoře Ludvíka XIV., mezi Katherine, Damonem a Stefanem. Král je Katherinin strýc a možná vás tím zklamu, ale není tam ani jeden upír, ale objeví se nám tam i Lexi. Doufám, že se Vám bude moje netradiční pojetí líbit, je to moje prvotina.

 

To jediné, co mohla změnit + Malý zázrak

To jediné, co mohla změnit + Malý zázrakDvě kraťoučké jednorázovky v jednom článku. O citu matky a malých zázracích. O tom, jak neuvěřitelně silné bylo srdce dívky, jejíž hrdost ji dohnala k činu.
Prosím o komentáře, kladné i záporné.

 

No more

No moreZde přináším jednorázovou povídky na téma Vampire Diaries. Doufám, že potěší ty z vás, kteří máte rádi Damona i když nekončí příliš šťastně. Vaše LittleGii

 

Neustále stejný příběh... Příběh muže v masce a dívky, která ho tajně miluje

Neustále stejný příběh... Příběh muže v masce a dívky, která ho tajně miluje

Fantom Opery.
Christine Daaé. Příběh založen na existenci minulých životů. Minulost se neustále opakuje znovu, až do doby, kdy se ona rozhodne jinak...

Vaše Rose.

 

Walking In The Air

Walking In The AirKrátká songfic povídka, ve které jsem se zaměřila na cestu Předsunuté hlídky a Harryho do ústředí Fénixova řádu. Celá povídka je z pohledu Tonksové.
Doufám, že se bude líbit.

 

My angel is... Monster!

My angel is... Monster!Jeho tvář… Tak zohavená, znetvořená, že to sotva byla tvář ve tmě… Hrozné vzpomínky, hrozný pohled, přesto láska a úcta k někomu, kdo mi vdechl hlas… Dokážu ho ale opravdu milovat? Příběh o Fantomovi Opery.

 

The end of the day

The end of the dayPovídka na téma "The Host". Co když se Kylovi podaří jeho příšerný čin, o který se snažil?

« Předchozí  1 ... 5  6  7  8  9  10  11  12    Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!