OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



 

Me?! - 20. kapitola - Opuštěný, opuštěná

Me?! - 20. kapitola - Opuštěný, opuštěnáZrovna druhá desítka musí připadnout na takovou smutnou kapitolu. Jak už vyplývá z názvu, oběma budou pukat srdce.

Novinka

Stratení a nájdení 1. kapitola

Stratení a nájdení 1. kapitola Boj s Temným pánom nemilosrdne pokračuje. Ministerstvo je obliehané a Sirius a Remus spoločne bojujú až do toho osudného okamihu - Siriusovej smrti a prepadnutím cez bránu. Lenže čo keby bránou prepadol aj Remus? A čo keby nebola brána konečnou?


V Stredozemí nastal vek ľudí, no nie obdobie kľudu. Najväčší hrdinovia odišli, lenže zvyšky zla zostali. Nová temnota sa zdvíha. Na boj s ňou sa pustí Legolas a Gimli, spoločne s družinou najvernejších - lenže smrť má veľmi dlhé prsty, ktoré siahnu tentoraz na Gimliho.


Obidvaja - Legolas i Remus - stratili. Otázkou je, dokážu aj niečo nájsť?
Crossover HP a LOTR.
Leylon

 

Me?! - 19. kapitola - Vítězství nebo prohra?

Me?! - 19. kapitola - Vítězství nebo prohra?Dvě zranění, jedno fyzické a jedno psychické.

 

Protiklady se přitahují: Druhá kapitola: Plná hlava myšlenek, které jsou dle vší pravděpodobnosti zbytečné, neboť...

Protiklady se přitahují: Druhá kapitola: Plná hlava myšlenek, které jsou dle vší pravděpodobnosti zbytečné, neboť...Kapitola, kterou její název plně vystihuje. Hermiona i Severus mají hlavu plnou myšlenek.
Zatím nejdelší kapitola.

 

Me?! - 18. kapitola - Maškarní

Me?! - 18. kapitola - MaškarníKdyž se Hermiona stane královnou plesu...

 

Protiklady se přitahují: První kapitola: Vše se zdá až příliš podivné, i když se jedná o profesora Snapea

Protiklady se přitahují: První kapitola: Vše se zdá až příliš podivné, i když se jedná o profesora SnapeaV první kapitole se setkáme opět s Hermionou i profesorem Snapem. Co se stalo ráno? Proč je profesor tak rozzuřený?

Vážení, k mému ohromnému štěstí mi pan opravář půjčil provizorní notebook, do kterého můj přítel zachránil veškeré mé věci. :) Mohu se tedy učit i psát jako dřív...
A.

 

New Hogwarts - 5. kapitola

New Hogwarts - 5. kapitolaKamarád, dovolená, hadi.

 

Me?! - 17. kapitola - Volno

Me?! - 17. kapitola - VolnoHermiona se připravuje na velkou akci.

 

New Hogwarts - 4. kapitola

New Hogwarts - 4. kapitolaNaznačení některých rošťáren, které vyvedla Mirabell nebo Scorpius.

 

Stín pochybností 3. kapitola

Stín pochybností 3. kapitolaSirius se toulá po Příčné ulici, ale nikdo ho už nepoznává. Už jej nemají za toho, za koho jej měli. Najde výtisk Denního věštce a dozvídá se, že jeho jméno bylo po jeho údajné smrti očištěno. Harry se trápí a vše si vyčítá. Ale přesto ještě někdo nese špatně Siriusovu předstíranou smrt... Hezké čtení přeje PetraCullen. :)

 

Me?! - 16. kapitola - City

Me?! - 16. kapitola - CityJejí přátelé nesou jejich lásku špatně. Navíc se tu objeví i jiné pletky. Vyřeší se to?

 

New Hogwarts - 3. kapitola

New Hogwarts - 3. kapitolaA uběhl nám celý školní rok...

 

Agentura na společníky - 29. kapitola

Agentura na společníky - 29. kapitolaDraco chce všechno napravit a prosí o pomoc Hesper aneb Když pan Darcy zachraňuje cizí vztahy...

 

Me?! - 15. kapitola - Učení nemusí být mučení

Me?! - 15. kapitola - Učení nemusí být mučeníCo všechno ještě Draco vlastně umí? Rozhodne se ale Hermionu něco naučit a jejich lekce skončí ne úplně běžně.

 

New Hogwarts - 2. kapitola

New Hogwarts - 2. kapitolaPomoc, lektvary a koště.

« Předchozí  1 ... 45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55 ... 58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!