OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



 

Stín pochybností 11. kapitola

Stín pochybností 11. kapitolaSirius se cítí sám a jde na Grimmauldovo náměstí v naději, že to bude lepší. Není tajemstvím, že členové Fénixova řádu ho nemají stále v lásce. Sedí s nimi v kuchyni a po chvíli přichází Brumbál. Změnil sídlo Fénixova řádu z jistého důvodu. Remus Siriuse nakonec mile překvapí.

 

Stín pochybností 10. kapitola

Stín pochybností 10. kapitolaSlavíme kulatiny! :) Čas ubíhá a Siriuse stále Remus podezírá, že není ten, za koho ho všichni mají. Strhne se malá hádka, ale Sirius to ignoruje. Nakonec jde hlídat Harryho a střetává se s ním. Jak to dopadne? Víc se dočtete v této kapitole. Hezké čtení přeje PetraCullen. :)

 

Temná romance - 4. kapitola

Draco se poznává s Lucrecií a svými novými spolubydlícími.

 

Protiklady se přitahují: Třetí kapitola: Návrat do minulosti

Protiklady se přitahují: Třetí kapitola: Návrat do minulostiKrátká kapitola, kde si Severus Snape trochu zavzpomíná na časy, které jsou nenávratně pryč.
A.

 

Klenot rodu Snapeů - 9. kapitola

Klenot rodu Snapeů - 9. kapitola„O radost se člověk dělí, zatímco smutek nosí sám.“ - Jan Spálený Už jsou to dva měsíce, co Kate nastoupila do Bradavic, a máme tu první skvělou událost!

 

Pobertovské drama 6. kapitola

Pobertovské drama 6. kapitolaOmlouvám se za zpoždění, ale dovolená má přednost. :D Každopádně tu máme šestou kapitolku, neméně dramatickou. Zahrnuje bratry, ošetřovnu a Severuse Snapea. :)

 

Stín pochybností 9. kapitola

Stín pochybností 9. kapitolaDalší kapitola je konečně tady. Jen se omlouvám, že ji přidávám až teď. Notebook mám už od minulého týdne bohužel pryč na reinstalaci... V této kapitole Sirius bojuje po boku Fénixova řádu proti smrtijedům na Odboru záhad. Bojuje znovu proti Bellatrix a něco jí provede. Remusovi začne pomalu docházet něco zásadního. Jak tohle dopadne? :) Všem přeji hezké čtení! :)

 

Nečekaná volba - 3. kapitola

Nečekaná volba - 3. kapitolaStávka dělníků a „My máme hlad“ v podání Ronalda Weasleyho. Přeji pěkné počtení.

 

Stratení a nájdení - Epilóg

Stratení a nájdení - Epilóg Tak, toto je koniec, vážení. Čo sa stalo s našimi hrdinami po boji? Aké sú ich plány?

 

Stratení a nájdení 18. kapitola

Stratení a nájdení 18. kapitolaPosledný boj. Kto vyhrá? A za akú cenu?

 

Stratení a nájdení 17. kapitola

Stratení a nájdení 17. kapitola Posledné tajomstvo. Rozhovor a pravá identita Temného elfa... kým bol pre Legolasa predtým?

 

Stratení a nájdení 16. kapitola

Stratení a nájdení 16. kapitolaGesto veľkej pokory. Boj proti ohňu - alebo lepšie povedané, boj dvoch mágov.

 

Stratení a nájdení 15. kapitola

Stratení a nájdení 15. kapitolaVeľké zmierenie. Odhalenie pasce.

 

Albus Severus Potter a Zapovězený les 12. kapitola

Albus Severus Potter a Zapovězený les 12. kapitolaPřichází duben a s ním spousta událostí. :)

 

Klenot rodu Snapeů - 8. kapitola

Klenot rodu Snapeů - 8. kapitola„Na světě je zavedeno, že spousta hloupých si hraje na chytré. Z chytrých, kterých je na světě nedostatek, jen ti nejchytřejší si hrají na hloupé.“ - Jan Werich
Začíná nám první hodina a jsou jí... Lektvary!

« Předchozí  1 ... 40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50 ... 58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!