OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



 

Agentura na společníky - 8. kapitola

Agentura na společníky - 8. kapitolaHermiona si domluvila s Dracem schůzku, aby mu objasnila nadcházející dvě akce...

 

Agentura na společníky - 7. kapitola

Agentura na společníky - 7. kapitolaHermiona dostane dopis od Draca a ten dopis jí nedá spát... A co Draco? Bude klidnejší než Hermiona?

 

Agentura na společníky - 6. kapitola

Agentura na společníky - 6. kapitolaHesper řekne Hermioně trochu z Dracova života...

 

Agentura na společníky - 5. kapitola

Agentura na společníky - 5. kapitolaJak Draco zareaguje na podvazek? A proč následuje dvojitá hádka?

 

Agentura na společníky - 4. kapitola

Agentura na společníky - 4. kapitolaNastal den D a Hermiona musí na svatbu sestřenice. Jak to asi dopadne?

 

Agentura na společníky - 3. kapitola

Agentura na společníky - 3. kapitolaHermiona zjistí, jak je to ve skutečnosti mezi Hesper a Dracem... Hermionina a Dracova konverzace...

 

Agentura na společníky - 2. kapitola

Agentura na společníky - 2. kapitolaKdyž Hermiona zjistí, kdo má být jejím společníkem, chce celou akci vzdát, ale jedna věta ji přiměje si to rozmyslet... A jak na to zareaguje on?

 

Agentura na společníky - 1. kapitola

Agentura na společníky - 1. kapitolaHermioně přijde odpověď na její dopis. Má se přijít podívat do agentury a dohodnout se na podmínkách. Avšak na místě společníka jistě čekala někoho jiného...

Novinka

Agentura na společníky - prolog

Agentura na společníky - prologHermiona pracuje v Archivu kouzelnických dokumentů a spisů na Ministerstvu kouzel. Se svojí prací je spokojená, což se ovšem nedá říct o jejím osobním životě, který značně strádá. V následujících dvou měsících ji čekají tři společenské akce, na které potřebuje pánský doprovod - svatba sestřenice z pátého kolene, Vánoční večírek a Ples na počest absolventů Bradavic. Poslechne radu své kolegyně a napíše do agentury na dokonalé společníky, což rozpoutá řadu náhod...

Dokončeno

Úlomky zrady - Epilóg

Úlomky zrady - EpilógSlizolinský princ a chrabromilská princezná.
Príjemné čítanie.

 

Úlomky zrady - 21.

Úlomky zrady - 21.Keď sú všetky úlomky pozbierané.
Snáď sa bude páčiť.

 

Úlomky zrady - 20.

Úlomky zrady - 20.Starostolec.
Snáď sa bude páčiť.

 

Úlomky zrady - 19.

Úlomky zrady - 19.Stratená v spomienkach.
Snáď sa bude páčiť.

 

Úlomky zrady - 18.

Úlomky zrady - 18.Starý blázon.
Príjemné čítanie.

 

Úlomky zrady - 17.

Úlomky zrady - 17.Keď rodičia zlyhajú.
Príjemné čítanie.

« Předchozí  1 ... 49  50  51  52  53  54  55  56  57  58    Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!