OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



 

Agentura na společníky - 23. kapitola

Agentura na společníky - 23. kapitolaHermionu propustí z nemocnice...
Příjemné čtení!

 

Agentura na společníky - 22. kapitola

Agentura na společníky - 22. kapitolaDraco se konečně rozhodne a Hermiona se probere...

Příjemné čtení!

 

Agentura na společníky - 21. kapitola

Agentura na společníky - 21. kapitolaHesper přijde vyřízená domů a doufá, že Draco bude ještě pryč, jenže není...

Příjemné čtení!

 

Agentura na společníky - 20. kapitola

Agentura na společníky - 20. kapitolaHermiona si s Hesper půjde vybrat šaty na Bradavický ples. Jaké si vybere a co se stane pak?

 

Agentura na společníky - 19. kapitola

Agentura na společníky - 19. kapitolaMnoho myšlenek na jednu hlavu. Nebo snad na dvě?
Příjemné čtení!

 

Agentura na společníky - 18. kapitola

Agentura na společníky - 18. kapitola

Povídka se umístila na druhém místě o Nej povídku měsíce února/februára. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!



Hesper zmizela a Draco s Hermionou spolu zůstali sami. Nepozabíjejí se snad? A jak to vlastně celé dopadne?

Příjemné čtení!

 

Agentura na společníky - 17. kapitola

Agentura na společníky - 17. kapitolaZůstane Hermiona na večeři, nebo nezůstane? A co z toho plyne...?

Přeji příjemné čtení!

 

Agentura na společníky - 16. kapitola

Agentura na společníky - 16. kapitolaDraco pozval Hermionu na večeři. Hermiona však netuší, jaké ji čeká překvapení aneb Nechvalme dne před večerem.

Příjemné čtení!

 

Agentura na společníky - 15. kapitola

Agentura na společníky - 15. kapitolaDraco uvažuje a svádí vnitřní boj, stejně jako Hermiona. Snad se oba rozhodnou správně...

Přeji příjemné čtení!

 

Agentura na společníky - 14. kapitola

Agentura na společníky - 14. kapitolaDraco se probere s bolestí hlavy a Hermiona v pořádné louži...

 

Agentura na společníky - 13. kapitola

Agentura na společníky - 13. kapitolaHermiona úplně zapomněla na dávné křivdy a zachovala se jako správný Nebelvír...

Přeji příjemné čtení!

 

Agentura na společníky - 12. kapitola

Agentura na společníky - 12. kapitolaDraco se dozví, proč je Hermiona tak podivná. A kromě jednoho bývalého se na plese ukáže ještě jeden bývalý...
Příjemné čtení!

 

Agentura na společníky - 11. kapitola

Agentura na společníky - 11. kapitolaHermiona o rozhovoru s Harrym nikomu neřekla, ale teď už by měla jít s pravdou ven...

 

Agentura na společníky - 10. kapitola

Agentura na společníky - 10. kapitola

Povídka se umístila na druhém místě o Nej povídku měsíce ledna/januára. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!



Hermiona se nechá od Hesper přesvědčit, aby napsala Harrymu a varovala ho. Jak to dopadne? A řekne jí Harry něco podstatného?

 

Agentura na společníky - 9. kapitola

Agentura na společníky - 9. kapitolaHesper promlouvá Dracovi do duše, ale one se zachová jako... Malfoy!

« Předchozí  1 ... 48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!