OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



 

Death potion 11. kapitola

Death potion 11. kapitolaZajímavá kapitola z Malfoy Manor a Snapovo vyzvídání.

 

Death potion 10. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Death potion 10. kapitolaNavazující kapitola na tu předchozí. Tady není třeba slov, text je výmluvný sám o sobě:-)

 

Death potion 9. kapitola

Death potion 9. kapitolaKapitolka s tajemným názvem "Bonboniéra". Posuďte sami, jak sladké věci mohou být.

 

Death potion 8. kapitola

Death potion 8. kapitolaNáhodné setkání v Příčné ulici. První polibek?

 

Death potion 7. kapitola

Death potion 7. kapitolaDlouho očekávaný plesový večer. Jak se osvědčí Severus v roli společníka?

 

Death potion 6. kapitola

Death potion 6. kapitolaHodina tance, jak asi dopadne?

 

Death potion 5. kapitola

Death potion 5. kapitolaLily se zotavuje na ošetřovně, kdo ji přijde navštívit? Či jaké rozepře se ještě v Bradavicích mohou stát? James X Snape

 

Death potion 4. kapitola

Death potion 4. kapitolaJak dopadne zpackané sledování a mohou z toho být nepříjemné následky kromě šťavnatých klepů? Zakázaný les je nebezpečné místo plné stvůr.

 

Death potion 3. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Death potion 3. kapitolaZajímavé setkání při noční obhlídce a ukázka omračující Snapovy moci:-) aneb dokáže být i krutý, a proto ho máme rádi:-)

 

Death potion 2. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Death potion 2. kapitolaKrutost Pána zla nezná meze. Jak se Severus začlení v nové práci? Krátká ukázka hodiny lektvarů:-)

Novinka

Death potion 1. kapitola

Death potion 1. kapitolaVraťme se do doby první války známého čarodějného světa. Jak to vypadalo? Jaké byly tehdejší podmínky? Příběh pojednává o Lily Evansové, té době mladé profesorky v Bradavicích učící obranu proti černé magii, a nového učitele lektvarů Severuse Snapea. Jak se škola vyrovná s přijetím smrtijeda do svých řad?

Novinka

Legenda - Prológ

Legenda - PrológV tých ponurých časoch, keď sa vrátilo zlo a temný pán opäť povstal, sa zrodila legenda. Legenda o smrťožrútovi tak krutom a neľútostnom, že sa o ňom hovorilo ako o monštre bažiacom po krvi. Samotní smrťožrúti ho nazvali Pán Smrti.
Toto je však jeho celý príbeh. Od začiatku do konca... Príbeh Draca Malfoya.

 

Hrdost a Důvěra - 10. kapitola

Hrdost a Důvěra - 10. kapitolaPo dlouhé době přidávám další kapitolku. Omlouvám se, že tak pozdě, ale nejdříve nebyl námět a potom už byla škola. V této kapitolce zjistíme, zda se Narcisa vrátí domů. A jestli, tak za jakých podmínek :) Přeji příjemné čtení a zároveň šťastné a veselé Vánoce :)

 

Last Sacrifice - 7. kapitola

Takže, zatím nikde jinde nezveřejněná kapitola, ke které, doufám, budou nějaké komentáře, když je nová. Opět spíše o Layle, Draco se zde jen mihne. Do sídla Vlada Tepeše přišli tři, ven se dostali jen dva. Oba mladí kouzelníci jsou zajati kentaury, což v Layle vyvolá mnoho otázek. Doopravdy zmatená je ale až ve chvíli, kdy si není jistá, zda je to všechno skutečné, nebo ne. Co se to, ksakru, děje?

 

Last Sacrifice - 6. kapitola

Jak daleko sahá odolnost lovců vůči smrtelným zraněním? Co dokáží přežít a co už je příliš i pro ně? Layla to v této kapitole zjistí. Také bude muset čelit, ne poprvé a ne naposled, následkům činů, pro které se v minulosti rozhodla. Jak se zachová, když ji opustí další milovaná osoba, někdo, za koho by položila život? Někdo, jehož odchod jí zlomí srdce?

« Předchozí  1 ... 38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48 ... 58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!