OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction »



 

Když má srdce svoji hlavu 7

Když má srdce svoji hlavu 7Jak Naruto zareaguje na výhružky lorda Daimya?

 

Když má srdce svoji hlavu 6

Když má srdce svoji hlavu 6Kdo je onen tajemný příchozí? Další kapitola nese název Kočka a myš.

 

Když má srdce svoji hlavu 5

Když má srdce svoji hlavu 5Pátý díl - Noční můra. Rodina Daimyo konečně odjíždí a Sakura je nucena se účastnit rozlučkové společenské události.

 

Když má srdce svoji hlavu 3

Když má srdce svoji hlavu 3Díl třetí - Bonusová práce bez příplatku. Stmelování týmu sedm pokračuje...

 

Když má srdce svoji hlavu 2

Když má srdce svoji hlavu 2Druhý díl - Setkání na druhou.

Novinka

Když má srdce svoji hlavu 1

Když má srdce svoji hlavu 1Povídka na pár Narusaku odehrávající se po válce, ale nijak úzce na mangu nenavazuje.

Síň slávy

Vždy o jeden krok pozadu I.: Osudové setkání - 4. část

Vždy o jeden krok pozadu I.: Osudové setkání - 4. částJde přesvědčit někoho tak zatvrzelého?
Poslední část, užijte si čtení.

 

Vždy o jeden krok pozadu I.: Osudové setkání - 2. část

Vždy o jeden krok pozadu I.: Osudové setkání - 2. částKdo je neznámá dívka a co dělá? Na to musí Dean se Samem přijít.

Novinka

Vždy o jeden krok pozadu I.: Osudové setkání - 1. část

Vždy o jeden krok pozadu I.: Osudové setkání - 1. částCelé roky jezdila od města k městu, ze státu do státu, kdykoliv se v novinách nebo na internetu objevily znepokojivé zprávy o případech, které se protivily zdravému rozumu. Podivné události, které vždy končily stejně. Škodou na majetku, nalezení mrtvých těl nebo jejich částí. Byla tím posedlá až do dne, kdy se střetla s jedněmi z jejich možných původců.
Tehdy se setkala s Winchesterovými.

 

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 9. kapitola 2/2

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 9. kapitola 2/2Atlantida je stále uvězněná uprostřed ničeho a čeká ji vyjednávání s frakcí Asgardů, kteří zapříčili destrukci několika bran a vysoké ztráty na životech. A jak bývá zvykem, neobejde se to bez problémů a překvapivých odhalení, které nastaví cestu, po níž se expedice vydá.

 

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 9. kapitola 1/2

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 9. kapitola 1/2Atlantida je stále uvězněná uprostřed ničeho a čeká ji vyjednávání s frakcí Asgardů, kteří zapříčili destrukci několika bran a vysoké ztráty na životech. A jak bývá zvykem, neobejde se to bez problémů a překvapivých odhalení, které nastaví cestu, po níž se expedice vydá.

 

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 8. kapitola 2/2

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 8. kapitola 2/2Atlantida spojí síly s Asgardy, aby zničili wraithský úl z budoucnosti i s přístrojem na odčerpávání energie na jeho palubě. Avšak díky tomu se po celém města začínají otevírat časová okna, která Wraithi využijí k sabotáži.

 

Města Prastarých - 12. kapitola

Města Prastarých - 12. kapitolaAdía připraví překvapení pro Satora, na které jen tak nezapomene.

 

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 8. kapitola 1/2

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 8. kapitola 1/2Atlantida spojí síly s Asgardy, aby zničili wraithský úl z budoucnosti i s přístrojem na odčerpávání energie na jeho palubě. Avšak díky tomu se po celém města začínají otevírat časová okna, která Wraithi využijí k sabotáži.

 

Prodaná 9

Prodaná 9Doufala, že naučit se jejich řeč pro ni bude tajná výhoda. Stačil ale jediný okamžik, kdy si přestala dávat pozor a prozradila se přímo před ním...

 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 163   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!