OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

Charon - 10. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Charon - 10. kapitolaMoje láska tě spasí...

 

Charon - 9. kapitola

Charon - 9. kapitolaHledání snů...

 

Charon - 8. kapitola

Charon - 8. kapitolaKrál nočních můr se bojí snít...

 

Tidbits: 6. kapitola

Tidbits: 6. kapitolaAlice je při tátově probuzení v nemocnici, přičemž musí přespat u rodičů. Čeká nás další přiblížení jejího vztahu s Tomem, respektive další důkaz o tom, že jsou nejlepšími přáteli s velkým N. Tom však i přesto, zdá se, něco tají. Dokáže to z něj Alice vydolovat? Enjoy! :)

 

Charon - 7. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Charon - 7. kapitolaOhnivý květ Jihu a strom Temného lesa...

 

Tidbits: 5. kapitola

Tidbits: 5. kapitolaAlici probudí v pátek ráno jobovka. Zvládne se s ní vypořádat? Ať se líbí!

 

StarGate:Atlantis - Dva životy - 22. kapitola 4/4

StarGate:Atlantis - Dva životy - 22. kapitola 4/4I když je kapitán Collinsová z jiné časové linie, ani náš vesmír jí není lhostejný, snaží se, aby vše dopadlo tak jak má, ale otázka je, jestli to dělá dobře, to už ale nezjistí, protože ona i její podřízený poručík Evans se vrací domů.

 

StarGate:Atlantis - Dva životy - 22. kapitola 3/4

StarGate:Atlantis - Dva životy - 22. kapitola 3/4Kapitán Collinsová má ještě mnoho tajemství a některé by mohly ovlivnit i chod našeho vesmíru. John Sheppard jí nedůvěřuje stejně jako Mie, když přišla na Atlantidu, je jeho ostražitost na místě?

 

StarGate:Atlantis - Dva životy - 22. kapitola 2/4

StarGate:Atlantis - Dva životy - 22. kapitola 2/4John Sheppard byl od začátku jediný, kdo neznal pravdu, kým doopravdy Mia je. Zjistil ji jen náhodou, a všechno mu rázem začalo dávat smysl. Je však před ním ještě jedna pravda, kterou se mu Mia konečně odhodlá říct. Jak to přijme?

 

StarGate:Atlantis - Dva životy - 22. kapitola 1/4

StarGate:Atlantis - Dva životy - 22. kapitola 1/4Téměř všechno je vyřčeno, pravda se odhalila a Mia se vrací na Atlantidu, aby pomohla dokončit výzkum svého předka a osvobodila nejen Pegas od Wraithů, ale i svého syna ze spárů Michaela, a pomohla svému já z jiného vesmíru se vrátit domů, avšak kapitán Collinsová ještě neřekla všechna svá tajemství.

 

StarGate:Atlantis - Dva životy - 21. kapitola 4/4

StarGate:Atlantis - Dva životy - 21. kapitola 4/4V Mléčné dráze se nachází tajná laboratoř Antika Januse, který po příchodu doktorky Weirové vymyslel plán, jak pomoci vyzdvihnout za deset tisíc let potopenou Atlantidu zpět na světlo a zároveň se pustil do výzkumu, jak zbavit Pegas Wraithů, čímž se postavil proti svým lidem, aby tenhle problém jednou provždy vyřešil a tím řešením měla být Mia, ale něco se nepodařilo.

 

StarGate:Atlantis - Dva životy - 21. kapitola 3/4

StarGate:Atlantis - Dva životy - 21. kapitola 3/4Nemožné se stalo pravdou. Mia je po mnoha peripetiích zpátky ve svém čase, ale příliš pozdě. Její mladší já byla uneseno a s jejím hledáním jí může pomoci jen někdo, koho si nepřeje už nikdy v životě vidět, hlavně když má na svědomí to všechno, čím si musela projít. Nebo je tu druhá možnost, převzít si zase svůj život a žít tak, jakoby se nic nestalo, ale dokáže to? Když ví, koho nechala na Atlantidě?

 

StarGate:Atlantis - Dva životy - 21. kapitola 2/4

StarGate:Atlantis - Dva životy - 21. kapitola 2/4Při návratu ne Zem dostane Mia na ochranu tým podplukovníka Kerbyho, aby ji doprovodil na stanoviště Alfa, jakmile Apollo vlétne do Mléčné dráhy, kde je vysazují na první planetě s bránou, ale vpadnou do pasti a pouze Mia s podplukovníkem dokáží uniknout bránou na Zem, kde se dozvídají neuvěřitelnou novinu.

 

StarGate:Atlantis - Dva životy - 21. kapitola 1/4

StarGate:Atlantis - Dva životy - 21. kapitola 1/4Cesta na Zemi může být to poslední, co Mia může udělat, ale je ochotná to podstoupit v domnění, že by mohla pomoci nejen svému mladšímu já, aby nemusela prožít to co ona a zároveň pokusit se nalézt pomoc pro svého syna, který setrvává ve stázové komoře. Ale Mia si začíná uvědomovat, že čím blíže je pravdě, tím je cesta těžší a překážky složitější.

 

StarGate:Atlantis - Dva životy - 20. kapitola 3/3

StarGate:Atlantis - Dva životy - 20. kapitola 3/3Mia stojí před rozhodnutím, které jí může konečně vyjevit, proč přišla do Pegasu a zároveň ji odtrhnout od syna.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 163   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!