OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

StarGate:Atlantis - Dva životy - 20. kapitola 2/3

StarGate:Atlantis - Dva životy - 20. kapitola 2/3Rodny s Danielem spustí zapovězený přístroj Antiků, což způsobí chaos v Pegasu, ale zároveň se potom probudí Mia, aby se dozvěděla krutou pravdu. Dokáže ji ustát?

 

StarGate:Atlantis - Dva životy - 20. kapitola 1/3

StarGate:Atlantis - Dva životy - 20. kapitola 1/3Jsem zase zpět. Se dvěma dětmi se dá psát už pomaleji, dokud jsou malé, ale snažím se.
Mia po zranění na Michaelově lodi upadla do kómatu, kde každým okamžikem bojuje o to, jestli se probudit nebo odejít už navždy, co se však děje kolem ní nemá tušení.
Užijte si po dlouhé době čtení, jestli ještě nějací čtenáři zůstali. :)

 

Tidbits: 4. kapitola

Tidbits: 4. kapitolaTom chystá Alici překvapení. Jak dopadne? Enjoy! :)

 

Tidbits: 3. kapitola

Tidbits: 3. kapitolaAlice se dozvídá ne jednu, ale hned dvě novinky aspirující na mrtvicitvorné. Jak se s nimi popere? Enjoy! ;)

 

Tidbits: 2. kapitola

Tidbits: 2. kapitolaTom chce vědět, zda si neuhnal vážné zranění, a Alice je v důsledku toho v plné ošetřovací. Bližší pohled na jejich vztah a také průhledy do minulosti. Ať se líbí! ;)

Novinka

Tidbits: 1. kapitola

Tidbits: 1. kapitolaAlice a Tom, Tom a Alice. Už od základky nejlepší kamarádi, třebaže se setkávají jen několikrát do roka. Oba mají svůj vlastní život, přesto jim nevadí sdílet ho s tím druhým. Jak moc se jejich vztah změní při jedné z Tomových návštěv? Enjoy! :)

 

Charon - 6. kapitola

Charon - 6. kapitolaJed pro královnu...

 

Charon - 5. kapitola

Charon - 5. kapitolaSmlouva s ďáblem...

 

Charon - 4. kapitola

Charon - 4. kapitolaNáčelnice jihu...

 

Města Prastarých - 9. kapitola

Města Prastarých - 9. kapitolaPoslední den v Nimisu.

 

Města Prastarých - 8. kapitola

Města Prastarých - 8. kapitolaNoční návštěvník...

 

Města Prastarých - 7. kapitola

Města Prastarých - 7. kapitolaAdía poznává, že zdaleka neví, co všechno na světě je pravda a co ne...

 

Města Prastarých - 6. kapitola

Města Prastarých - 6. kapitolaAdía se probouzí v bezpečí hostince, kde se nachází pod velitelovou ochranou.

 

Království za královnu: Epilog

Království za královnu: EpilogTak se nám chystají vdavky a ženitba. Kdo si ale vlastně bere koho? Zjistěte níže! ;)

 

Města Prastarých - 5. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Města Prastarých - 5. kapitolaAdía se nakonec svého zachránce dočká, i když přece jen trochu pozdě...

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11 ... 163   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!