OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

Ten kluk je můj! - 1. kapitola

Ten kluk je můj! - 1. kapitolaJessicu čeká krásně strávený večer s mladíkem, se kterým se srazila ráno na ulici. Jak dopadne?

Novinka

Ten kluk je můj! - Prolog

Ten kluk je můj! - PrologPřáli jste si někdy, abyste narazili na ulici na nějakou celebritu? Co byste udělali? Požádali ji o autogram? Vyfotili se s ní? A co když do ní doslova vrazíte? Jak se zachováte? A co když vůbec nepoznáte, že je to celebrita?
Jessica Grantová je obyčejná žena, která pracuje v obchodě s obleky, bydlí v malé garsonce uprostřed Londýna a má strašnou smůlu na chlapy. Až do osudového dne, kdy do jejího života vstoupí docela obyčejný David. Nebo není zas až tak obyčejný?
(povídka je o herci Taronu Egertonovi)

 

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 7. kapitola

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 7. kapitolaAtlantida zůstala uvězněna na okraji trojúhelníku a potřebuje díky anomálii načerpat energii a provést poslední dva skoky, aby se dostala na Lanteu, ale v cestě jim stojí nebezpečí, které by mohlo znamenat nejen konec expedice, ale i reality jak ji známe.
Začíná konečně pořádná akce, na jakou jste zvyklí z Atlantidy a já budu moc ráda, když si ji její čtení užijete stejně tak jako já její psaní.

 

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 6. kapitola

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 6. kapitolaNěkdy je těžké posoudit, co je správné a co ne. Správná a špatná rozhodnutí se mohou prolínat a vzájemně se stírat. Dokonce ani budoucnost to nemůže posoudit.

 

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 5. kapitola

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 5. kapitolaCo se zpočátku zdálo jako dobrý plán, se pro Johna začíná trochu komplikovat. Přesto je ochotný se vzdát kariéry, aby dostál svého slibu. IOA rozhoduje o přesunu Atlantidy a jejího využití pro program a zároveň začne ovlivňovat život zbytku rodiny Collinsových víc, než by se mohlo některým líbit.

 

StarGate:Atlantis - Pravda osvobozuje? - 2. kapitola

StarGate:Atlantis - Pravda osvobozuje? - 2. kapitolaPokračování spin-offu k povídce Stargate: Atlantis - Dva životy
Lidé ze Země pochybili, čímž se na Atlantidu dostal další nepovolaný člověk, o kterém musejí všechno zjistit.
Co se zpočátku zdá jako vtip, se ukáže jako vážné ohrožení fungování programu Hvězdné brány na Zemi. Jak tohle představitelé Země vyřeší?
Obsahuje i pár střípků z SGA:DZ.
Užijte si čtení. :)

 

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 4. kapitola

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 4. kapitolaKapitola z pohledu Johna, který se snaží vyrovnat se smrtí Mii a jak jinak než prací a snahou ochránit Victorii Collinsovou.

 

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 3. kapitola

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 3. kapitolaNávštěva zástupce IOA má negativní vliv na Victoriin život a začíná tak odhalovat její lži, kterými se snaží zakrýt svoje spojení s Miou z Atlantidy.

 

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 2. kapitola

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 2. kapitolaVictorie bude postavena před nelehkou volbu. Rodina pro ni znamená vše a znovu si ji nenechá vzít.

Novinka

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 1. kapitola

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 1. kapitolaAtlantida úspěšně přistála na Zemi a zachránila ji tak před Wraithy, ne však beze ztrát, ale galaxie Pegas je stále v ohrožení. Michaelova rostoucí síla a moc může znamenat v brzké budoucnosti zkázu i pro Mléčnou dráhu a posádka bájného města musí dostát svým slibům, jaké dali obyvatelům Pegasu.
Žalem hnaný John Sheppard cítí povinnost se vrátit především kvůli tomu, aby zachránil to, co zbylo z jeho rodiny.
Pokračování povídky StarGate:Atlantida - Dva životy

 

StarGate:Atlantis - Dva životy - 23. kapitola 2/2

StarGate:Atlantis - Dva životy - 23. kapitola 2/2Mia je vrátila na Atlantidu i se svou verzí z jiného vesmíru, kterou je potřeba vrátit zpět. Přesto stále hrozí nebezpečí, které se ukrýva ve zdech města, jež rozhodne o budoucnosti všech.

Tak je to tady, poslední díl povídky. Po sedmi letech se loučím s příběhem Mii a Johna. Všem čtenářům, kteří vydrželi až do konce nebo se připojili v průběhu moc děkuji a přeji, abyste si čtení užili.

Vaše Nikol18

 

StarGate:Atlantis - Dva životy - 23. kapitola 1/2

StarGate:Atlantis - Dva životy - 23. kapitola 1/2Mia je vrátila na Atlantidu i se svou verzí z jiného vesmíru, kterou je potřeba vrátit zpět. Přesto stále hrozí nebezpečí, které se ukrýva ve zdech města, jež rozhodne o budoucnosti všech.

Tak je to tady, poslední díl povídky. Po sedmi letech se loučím s příběhem Mii a Johna. Všem čtenářům, kteří vydrželi až do konce nebo se připojili v průběhu moc děkuji a přeji, abyste si čtení užili.

Vaše Nikol18

 

Tidbits: 21. kapitola

Tidbits: 21. kapitolaZávěr, tedy to, k čemu se schyluje už nějaký ten pátek.

 

Tidbits: 20. kapitola

Tidbits: 20. kapitolaDream Team vcelku obratně vyřeší problém s Dr. Camdenem, většina zásluh za to půjde Bradovi. Jako by toho ještě neměla dost, Alice se vrátí do Londýna vstříc dalšímu problému. Ať se líbí. :)

 

Tidbits: 19. kapitola

Tidbits: 19. kapitolaAlice se rozhodne, možná i dost nečekaně.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 163   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!