OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

Charon - 3. kapitola

Charon - 3. kapitolaOsud krále elfů...

 

Království za královnu XIV.

Království za královnu XIV.Imogenu čeká přínosná lekce přeměňování, vedená Lokim. Před našimi drahými také stojí další, tentokrát stěžejní problém. Ať se líbí! :)

 

Charon - 2. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Charon - 2. kapitolaTajemství světa shanees...

 

Království za královnu XIII.

Království za královnu XIII.

Povídka se umístila na prvním místě o Nej povídku měsíce června/júna. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!


Časový posun. Imogenu s Lokim čeká další rozhovor, tentokrát na téma vláda nad světy. Gen vytrvale trénuje šerm.

Novinka

Charon - 1. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Charon - 1. kapitolaNoční můra krále elfů...

 

Království za královnu XII.

Království za královnu XII.Naši drahou čeká první setkání se šermem. Rovněž se dozví několik informací o Asgarďanech. Enjoy! :)

 

Temná - 14. kapitola

Temná - 14. kapitolaKrvavý úsvit lepších zítřků...

 

Království za královnu XI.

Království za královnu XI.Všeotec Imogeně milostivě prozradí, jaké s ní má plány. Jak tu novinku přijme? Enjoy! :)

 

Království za královnu X.

Království za královnu X.Moudřejší ustoupí, a jinak tomu nebude ani s Gen a Lokim. Gen se bude účastnit Válečné rady a Odin přizná barvu. Jaký je Imogenin skutečný úkol na Asgardu? Ať se líbí. :)

 

Temná - 13. kapitola

Temná - 13. kapitolaZítřek má barvu ohně...

 

Království za královnu IX.

Království za královnu IX.Imogena v plné hlídací. S Lokim to nebude mít nijak jednoduché. Ať se líbí. :)

 

Království za královnu VIII.

Království za královnu VIII.Gen s Lokim se konečně naskytne příležitost nezávazně si promluvit. Podaří se jim, přese všechno, najít společnou řeč?

 

Temná - 12. kapitola

Temná - 12. kapitolaBudoucnost Bratrstva...

 

Města Prastarých - 3. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Města Prastarých - 3. kapitolaAdía je nucena přihlížet krutosti svého pána.

 

Temná - 11. kapitola

Temná - 11. kapitola

Povídka se umístila na prvním místě o Nej povídku měsíce května/mája. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!


Temný vládce povstal...

« Předchozí  1 ... 3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 ... 163   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!