OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování



 

Ukradnuté spomienky - Kapitola 3

Ukradnuté spomienky - Kapitola 3Keď sa niečo pokazí, tak pre istotu radšej všetko

 

Ukradnuté spomienky - Kapitola 2

Ukradnuté spomienky - Kapitola 2S bezpečnosťou sa to musí preháňať

 

Mr. Perfect - 7. kapitola

Mr. Perfect - 7. kapitolaEnzo je velmi všímavý, což je někdy spíše ku škodě nežli prospěchu. No a zdá se, že Matteo nevynechá jedinou šanci, kdyby mohl s Emou prohodit alespoň slovo. Že by se jí vážně povedlo na něj zapůsobit tím svým lehce šíleným chováním?
Užijte si kapitolu, srdečně přeje Sabienna

Dokončeno

Ukradnuté spomienky - Kapitola 1

Ukradnuté spomienky - Kapitola 1Thora žije a pracuje s tetou. So svojim životom je vcelku spokojná, hoci posledné roky trávila hľadaním jedinej informácie – a kvôli nej sa neštítila upísať ani najznámejšiemu podvodníkovi v meste. Vďaka tomu sa z nej stane vcelku dobrý poslíček a verí, že nakoniec sa jej podarí dosiahnuť svoj cieľ. Keď ho však už má na dosah, pripletie sa jej do cesty muž, o ktorom bola presvedčená, že ho už nikdy neuvidí. Thora je však odhodlaná dosiahnuť svoj cieľ – hoci Ryan sa rozhodol všemožne jej v tom brániť. Kto z nich bude nakoniec úspešnejší?
Opäť trochu romantiky, aby som si oddýchla od fantasy. Hoci tento príbeh asi nebude veľmi oddychový.
Príjemné čítanie. Vaša Lili :)

 

Mr. Perfect - 6. kapitola

Mr. Perfect - 6. kapitolaEma a její již téměr pověstná superschopnost zažívat trapasy kdekoliv a kdykoliv opět spolehlivě zafunguje a před kým jiným než před jejím novým pohledným šéfem.
Užijte si kapitolu, přeje Sabienna

 

V kvapke krvi - Kapitola 27.

V kvapke krvi - Kapitola 27.Všetko má svoju cenu

 

V kvapke krvi - Kapitola 26.

V kvapke krvi - Kapitola 26.To je ako urobiť dlhý nos na svojich predkov

 

Mr. Perfect - 5. kapitola

Mr. Perfect - 5. kapitolaEma se snaží pohlednému Matteovi bránit zuby nehty, ačkoliv nejspíš nevolí úplně tu nejlepší taktiku. A zdá se, že ve svém kolegovi Ema nalezne potřebnou oporu pro celý svůj pobyt.
Užijte si kapitolu, přeje Sabienna

 

Mr. Perfect - 4. kapitola

Mr. Perfect - 4. kapitolaJak se dělá z poměrně obyčejného trapasu naprosto kolosální? To vám neukáže nikdo jiný nežli Ema, která si později zavolá, aby si zase připomněla, že v Londýně má svého snoubence, ale při tom hovoru ji někdo vyruší. No, kdo by to tak mohl být asi?
Bavte se, to Vám přeje Sabienna

 

V kvapke krvi - Kapitola 25.

V kvapke krvi - Kapitola 25.Pochopiť dôvody a použiť ich ako zbraň

 

V kvapke krvi - Kapitola 24.

V kvapke krvi - Kapitola 24.Keď sa všetky pramene začnú splietať

 

Mr. Perfect - 3. kapitola

Mr. Perfect - 3. kapitolaMatteo se uvede i před zbytkem firmy a Ema opět zaperlí, když dostane jeden takový netradiční úkol, který by jakožto stážistka asi úplně nečekala.
Užijte si kapitolu, přeje Sabienna

 

Hviezda a vrah XII + epilóg

Hviezda a vrah XII + epilógPosadnutý démonmi.

 

V kvapke krvi - Kapitola 23.

V kvapke krvi - Kapitola 23.Je osviežujúce byť súčasťou plánu niekoho iného

 

Mr. Perfect - 2. kapitola

Mr. Perfect - 2. kapitolaJaký umí Ema udělat první dojem na svém dočasném pracovním místě? Pro svého nového šéfa rozhodně nezapomenutelný...
Ať se vám kapitola líbí, přeje Sabienna

« Předchozí  1 ... 13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23 ... 671   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!