OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování



 

You think that you know me? Part first

You think that you know me? Part firstTohle je moje celkem stará povídka, mám jí ráda a proto jí Vám dávám sem na posouzení. Nebojte se mě zdrbout, protože já něco vydržím ;) Jinak hlavní hrdinkou je Alice, neobyčejná bytost, ale to se dozvíte časem. I o "jejím" Jasonovi :) Pokud se bude líbit, ráda dodám další díl :) Tak s chutí do toho ;) (Pokud Vás zajímá, jak si postavy představuju já, tak prosím o komentář a já přidám článek s postavama :))

 

Bez názvu I.

Ok, tak když jsem to peklo způsobila tak tady je ta šílenost.... Upozorňuji, neberte to vážně, spíš jako recesi!!! Psala jsem to s kamarádkami zhruba před sedmi lety na gymplu o nudných hodinách biologie a fyziky (ani jsme to nedopsali, ale vzhledem k tomu, že je toho skoro dva sešity, tak to tu nějakou dobu bude). Byly jsme zapálené do fantasy knížek a dračího doupěte takže opravdu to berte s rezervou... A když si tam nějaký věci budou protiřečit, tak si uvědomte, že to je dílo třech osob, lehce schyzofrení charaktery a nelogické chování je nasnadě.... :-) BTW. ty divný jména jsme uloupily ve slovníku elfštiny od Tolkiena :-)

« Předchozí  1 ... 664  665  666  667  668  669  670  671



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!