OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování



 

Mr. Perfect - 12. kapitola

Mr. Perfect - 12. kapitolaEma s Enzem a zbytkem svých dočasných kolegů míří do Matteova klubu, kde se ti dva na chvíli stanou středem veškeré pozornosti.
Užijte si kapitolu, přeje Sabienna

 

Love, Gabe: Kapitola čtvrtá

Love, Gabe: Kapitola čtvrtáKdo vlastně hlídá Gabeův dům? Víme, že Mike anděly nemá rád. Ale co když se mu naskytne příležitost, jak se dostat ke všem poznatkům své matky a pochopit plný význam a obsah svých schopností? Bude vůbec schopen dosáhnout určité dohody s křídlatými, nebo to vzdá a zůstane nadobro viset mezi peklem a nebem?

 

Ukradnuté spomienky - Kapitola 6

Ukradnuté spomienky - Kapitola 6Keď sa stretnú Podnikavý, Paranoidný a Rozzúrená

 

Ahiza Cantoreanis - Kapitola 2

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Ahiza Cantoreanis - Kapitola 2Druhá kapitola v sobě nese volání dálek; za hranicemi Cansaru se dějí podivné věci a povolaná družina vyráží celou věc prošetřit. Na místě se ale objeví nečekané problémy...

 

Love, Gabe: Kapitola třetí

Love, Gabe: Kapitola třetíProč vlastně Mike neřekl Josie celou pravdu? Spolu s Michaelem se ponoříme hlouběji do tajemství Donaghuovic rodu a také se setkáme s jeho starou známou, bez jejíž pomoci se neobejde. Enjoy! :)

 

Mr. Perfect - 11. kapitola

Mr. Perfect - 11. kapitolaEma si konečně vzpomene, že má doma v Anglii snoubence, a Matteo si opět najde nenápadnou záminku, jak s Emou strávit nějakou tu chvilku, přestože to jednoznačně znamená určité riziko.
Ať se Vám kapitola líbí, přeje Sabienna

 

Love, Gabe: Kapitola druhá

Love, Gabe: Kapitola druháInformace o Gabově únosu se šíří. Josie se podělí o problémy, které má. Řekne jí Michael pravdu o jejích magických schopnostech, nebo bude předstírat, že neví, která bije?

 

Ukradnuté spomienky - Kapitola 5

Ukradnuté spomienky - Kapitola 5Ľudia a ich šialené predstavy

 

Ahiza Cantoreanis - Kapitola 1 část 2

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Ahiza Cantoreanis - Kapitola 1 část 2Druhá část první kapitoly. Neznámé nebezpečí ve východních lesích o sobě dává znát. A kým by byla Xantippe, kdyby nevyslyšela volání dobrodružství?

 

Mr. Perfect - 10. kapitola

Mr. Perfect - 10. kapitolaDruhá část večera na rande, neboli pracovní schůzce. Matteo si pro Emu přichystá menší překvapení, které si Ema pochopitelně zase vyloží po svém a zaperlí tak, jak je jí prostě vlastní.
Ať se Vám kapitola líbí, přeje Sabienna

 

Love, Gabe: Kapitola první

Love, Gabe: Kapitola prvníRafael, zdá se, není jediný, kterému se dějí podivné věci. Dalším adeptem z řad Donaghuových je jeho sestra. S čím se musí popasovat ona? Pomůže jí alespoň skutečnost, že má při sobě osobu, která ji dělá šťastnou? Ať se líbí! :)

 

Ukradnuté spomienky - Kapitola 4

Ukradnuté spomienky - Kapitola 4Prvý dojem je vraj najdôležitejší

Novinka

Love, Gabe: Prolog

Love, Gabe: PrologRafael Donaghue si myslí, že mu hrabe, když vídá ve snech věci, které by normální člověk vídat neměl. Jeden z jeho snů se ale zdá být jiný než všechny ostatní. Jak? Dočtete se níže. Enjoy :)

 

Mr. Perfect - 9. kapitola

Mr. Perfect - 9. kapitolaEma a Matteo na večeři, kde bude mít Ema prostor se Matteovi ukázat i z jiné než té věrně známé a ne úplně šikovné pracovní stránky. Jenomže to by nebyla Ema, kdyby to nevzala za trochu jiný konec, že.
Užijte si kapitolu Vám přeje Sabienna

 

Mr. Perfect - 8. kapitola

Mr. Perfect - 8. kapitolaEmě se bohužel i nadále na stáži vůbec nedaří, ať se snaží sebevíc. Bude s ní mít ještě její nový šéf trpělivost?
Ať se Vám kapitolka líbí, přeje Sabienna

« Předchozí  1 ... 12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22 ... 671   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!