OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

You think that you know me? Part 9 & 10

You think that you know me? Part 9 & 10Rozhodla jsem se udělat radost náročnějším čtenářům a dávám sem rovnou dva díly :) Komentáře potěší :)

 

Poslední údery

Poslední údery Huh, vím že nejsem žádná extra spisovateka, vlastně píšu jen Nejistou Budoucnost a ještě jednu povídku, ale tohle je moje první jednorázovka. Takový jakoby horor :) Ale není na tom nějak něco extra zvláštního .. :) Doufám, žee napíšete komentář :P Budu ráda. :)

 

Hope,love and sorrow 3.

Hope,love and sorrow 3.Po nějaké době je tady další kapitolka.Myslím,že tahle se vyvedla :D tak ať se vám líbí

 

Nedůvěřuj vzhledu - část 4.

Nedůvěřuj vzhledu - část 4.Další pokračování naší povídky - Nedůvěřuj vzhledu.

 

Tajemství mezi námi- kapitola druhá

Tajemství mezi námi- kapitola druháTak sem to stihla dneska dopsat, ale nevim kdy se to zobrazí. P.S.:další bude až v neděli. snad to vydržíte, ještě skoro o nic nejde:-D

 

You think that you know me? Part 8

You think that you know me? Part 8Nemám co k tomu říct. Snad jen, že prosím o komentáře, zda mám pokračovat? :)

 

100 leté odloučení - 8. kapitola

100 leté odloučení - 8. kapitolaTákže...pokráčko:) Jen je to o něco kratší..:)

 

Tajemství mezi námi první kapitola

Tajemství mezi námi první kapitolaTak tu máte první kapitolku, doufám že se bude líbit. Kdyby jste měli nějaký nápad, klidně mi ho napište! Budu jenom ráda. Jinak vám všem děkuji za přízeň :-)

 

Tajemství mezi námi- prolog

Tajemství mezi námi- prologTak jsem se pokusila také něco napsat. Je to o upírovi Alexovi, který se zamiloval do Ashly. měli s polu krásný vztah, ale Alex odešel a Ashly zanechal zničenou a nešťastnou. Tohle je jen takový úvod aby jste tak zhruba věděli o so půjde. Tak čtěte a pište prosím komentíky, abych věděla, jestli mam psát dál.

 

100 leté odloučení - 7. kapitola

100 leté odloučení - 7. kapitolaDalší dílek a tady to začne být konečně zajímavé..:);)

 

100 leté odloučení - 6. kapitola

100 leté odloučení - 6. kapitolaDalší dílek...no...tady ani tolik Jesse neni, ale slibuju, že v dalším dílku to bude jen a jen lepší....;)

 

You think that you know me? Part seventh

You think that you know me? Part seventhOmlouvám se za to, že to sem dávám až tak po dlouhé době, ale měla jsem určité problémy ve svém osobním životě. Tady je další část :)

 

100 leté odloučení - 5. kapitola

100 leté odloučení - 5. kapitolaPár lidí psalo, že se jim tahle kapitola nezobrazuje. Pokusila jsem se to napravit, tak doufám, že to mělo aspoň nějaký účinek, protože pak nevím, co s tím je. Mě se zobrazuje.... Tak doufám, že vám ostatním taky...kdyžtak napište.

 

100 leté odloučení - 4. kapitola

100 leté odloučení - 4. kapitolaDalší díleček...doufám, že se bude líbit..:)

 

Nedůvěřuj vzhledu - část 3.

Nedůvěřuj vzhledu - část 3.Další díl.. Tentokrát hlavně o Arye.. Malé nehodě a vzpomínkách.

« Předchozí  1 ... 986  987  988  989  990  991  992  993    Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!