OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

How to happiness ( 1 )

How to happiness ( 1 )Moje povídka, kterou jsem psala v létě 2008 :) Doufám, že se bude líbit. Něco o ní : Je o přátelství, hledání svého pravého já a především mladé první lásce :)

 

100 leté odloučení - 14. kapitola

100 leté odloučení - 14. kapitolaUpozrňuji, že je to předposlední kapitolka:) Tak doufám, že se vám bude líbit:)

 

100 leté odloučení - 13. kapitola

100 leté odloučení - 13. kapitolaDalší díleček:) Komentíky:)

 

S+L - druhá kapitola

Takže druhá kapča...

 

100 leté odloučení - 12. kapitola

100 leté odloučení - 12. kapitolaDalší díleček...:)

 

Tajemství mezi námi- kapitola čtvrtá

Tajemství mezi námi- kapitola čtvrtáVím že mi to trvá dlouho, ale snažte se mě pochopit. Mám toho nějak moc... Tím se ale nenechte otrávit a čtěte dál.

 

You think that you know me? Part 11

You think that you know me? Part 11Tentokrát kratší část, ale slibuju, že bude další delší :)

 

100 leté odloučení - 11. kapitola

100 leté odloučení - 11. kapitolaPokračování a konečně se odhalí, co a jak:) Takže doufám, že sem mi napíšete nejvíc komentíků..:) Jinak děkuji těm, kteří to čtou:-*:)

 

Mé druhé já (Čarodějky)

Mé druhé já (Čarodějky)Další scénář k Čarodějkám podle kterého by mohli natočit nějaký díl :D

 

100 leté odloučení - 10. kapitola

100 leté odloučení - 10. kapitolaProstě pokračování, co dodat:)

 

100 leté odloučení - 9. kapitola

100 leté odloučení - 9. kapitolaTákže omlouvám se, že jsem nic tři dny nepřidala, ale přes víkendy to tak občas bude, ale zase mám dobrou zprávu, že jsem napsala tři kapitolky, takže se můžete na co těšit:) Jsou sice o něco kratší, ale myslím, že celkem záživné:)

 

Jeho pohled-pohled bouře

Tady je jedna povídka stará asi tak čtvrt roku ...... můžete to brát jak chcete..... je mi jedno jestli si tam dosadíte Edwarda a Bellu nebo Jacoba či Romea a Julii nebo snad sebe :D prostě je to taká splácanice, která mě jen tak napadla :D:D

 

Tajemství mezi námi kapitola třetí

Tajemství mezi námi kapitola třetíTak na usmířenou aspoň kratičká kapitolka. uvidim jak budu stíhat, ale snad vám příště přihodim něco delšího. P.S.:Všechno už mam v hlavě, jen jemálo času promítat to na papír...

 

S+L - první kapitola

S+L - první kapitolaTakže jedná se o HP FF. Je to moje první fanfiction, která vznikla někdy před necelým rokem. Hlavní postavy: Severus Snape a vlastní postava. Jedná se o tuctovou romanci, která je nepříliš kvalitně napsaná:-) Ocením pochvaly, ale i kritiku:-) Tak nechte komentíky:-)

 

Hope,love and sorrow 4.

Hope,love and sorrow 4.4. kapitolka.Jestli se vám líbí,tak se to nebojte napsat do komentářů a jestli máte nějaké připomínky,tak si je ráda přečtu :)

« Předchozí  1 ... 986  987  988  989  990  991  992  993    Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!