OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

Romeo a Julie???-3.kapitola

Romeo a Julie???-3.kapitolaMno tak další taková menší část...:)Dala jsem tam rovnou tři díly,protože jsou kratší tak aby bylo co číst...:)O5 prosím o komenty:)

 

Viktor 5 část

Viktor 5 částTak jsem měla zase jednou plodný večer. Tolik akce, už jsem si dlouho neužila. Tak doufám, že se vám to bude líbit. Pls komentíky :)

 

Prokleté špičky

Prokleté špičkyJe to plné baletních pojmů a dějově o ničem. Poměrně depresivní (alespoň mě to tak příjde) a docela krátké. A taky to má celkem nijaký konec, nevěděla jsem, jak jinak to utnout. Zkoušela jsem snad pět různých konců, ale nic mi tam nesedělo, tak mi to promiňte. Snad se bude líbit.

 

Viktor 4 část

Viktor 4 částKdyž jsem tohle psala, musela jsem se smát. Asi bych teď Viktora, mohla hodit na Stmívání. Už jsem splnila podmínku. Mám tam jednoho člena Cullenovic rodiny. Hurá.

 

Tajemství mezi námi- kapitola dvanáctá

Tajemství mezi námi- kapitola dvanáctáCo víc než "Další díl je tu." bych vám měla říct? Snad jen "Máte se na co těšit."

 

Dokud nás smrt znovu nespojí - 4. Kniha J.O.S.

Dokud nás smrt znovu nespojí - 4. Kniha J.O.S.Další dílek ve kterém Viky získá nejen novou přítelkyni, ale ve kterém se taky Viky dostane blíže k odhalení, kdo je "neznámý" a nebo ne??

 

Viktor 3 část

Viktor 3 částTak jsem se do toho dala a začala psát pokračování. Doufám, že se vám bude líbit. Pokud budete mít k pokračování výhrady, prosím napište je. Díky.

 

Smutné vítězství

Smutné vítězstvíKrátká pohádka o události, která se přihodila na krabím závodě.

 

Dokud nás smrt znovu nespojí - 3. První setkání

Dokud nás smrt znovu nespojí - 3. První setkáníTřetí kapitolka, ve které se Viky zcela změní její existence..... Pěkné počtení, případné i negativní komentáře potěší :-D

 

Dokud nás smrt znovu nespojí - 2. Pohřeb

Dokud nás smrt znovu nespojí - 2. PohřebV druhé kapitole nazvané Pohřeb bude kupodivu Vikyn pohřeb :-D A konečně se objeví první zvrat :) Pěkné počtení

 

Navždy

Další kousek ode mě, tentokrát jednorázovka.

 

Dokud nás smrt znovu nespojí - 1. Konec?

Dokud nás smrt znovu nespojí - 1. Konec?A je tu první, tak trochu sentimentální kapitolka. Doufám, že se bude líbit a už brzy se objeví i konečně nějaká akce. Pěkné počtení ;)

 

Romeo a Julie???-2.kapitola

Romeo a Julie???-2.kapitolaTak a je tu 2 kapitolka...Už se to trochu rozbíhá mno...Celá povídka je ve formě jakéhosi deníku tak se snad bude líbit...Prosím pište kritiku:)

 

Dokud nás smrt znovu nespojí - prolog

Dokud nás smrt znovu nespojí - prologTohle je první část mého dílka nazvaného Dokud nás smrt znovu nespojí Doufám, že se bude líbit a přeju pěkné počtení

 

Tajemství mezi námi-kapitola jedenáctá

Tajemství mezi námi-kapitola jedenáctátak po delší pauze, za kterou se omlouvám, je tu další díleček. Doufám že vám nebude vadit že jsem do toho trochu zamotala i Cullenovi a i přes to se vám to bude líbit a napíšete mi komentík. Ať už se vám to líbí nebo ne.

« Předchozí  1 ... 982  983  984  985  986  987  988  989  990  991  992 ... 993   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!