OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

Rozervané srdce - 14. kapitola

Rozervané srdce - 14. kapitola14. kapitolka je taková více méně oddechová, moc se tam toho neděje, přesto doufám, že se bude líbit. PS: má lehce eroticky lazený konec ;o)

 

Dračí ostrovy 7. část

Dračí ostrovy 7. částNo další část, snad se bude líbít, prosím komenty.

 

Rozervané srdce - 13. kapitola

Rozervané srdce - 13. kapitolapřeji ničím nerušené počteníčko, každý komentář potěší. speciálně mým nejvěrnějším - Harryna Potty a Wwewa ;-D velký dík za podporu holky

 

Viktor 17. část

Viktor 17. částUž fakt nevím co k tomu dodat, snad jen bavte se hezky a budu ráda za každý názor, díky.

 

Krvavé lži - 1. díl

Krvavé lži - 1. dílŽivot je jen zavření a otevření očí, záleží, co během té krátké chvíle uvidíme. Co, když ale zapomeneme, kým jsme a svěříme důvěru nesprávným lidem? ... potom nastanou KRVAVÉ LŽI, prože tajemství je někdy temnější, než si myslíme.

 

Viktor 16. část

Viktor 16. částTak a je tu svatební noc, mám cukání napsat 18+.

 

Rozervané srdce - 12. kapitola

Rozervané srdce - 12. kapitoladalší kapitolka do sbírky, opět nechybí krev a napětí ;o)

 

Summer love-3.kap.

Summer love-3.kap.Bells se rozhodne zůstat doma a Edward ji přijde dělat společnost.. Proberou všechno co zameškali a co víc.. Bella si pomalu začíná něco uvědomovat.. (Plus extra děsný Boogeyman xD)

 

Rozervané srdce - 11. kapitola

Rozervané srdce - 11. kapitolakritika a jiné komentáře potěší ;o)

 

Anděl?

Anděl?A přináším další svou jednorázovku. Tentokrát jen krátké zamýšlení a otom jaký může být anděl. Který není andělem. Komentíky :* (a omlouvám se tomu, komu jsme použila perex)

 

Dračí ostrovy 6. část

Dračí ostrovy 6. částDěkuju za komentáře a přidávám další díl. Doufám, že se bude líbit. A pro příznivce elfů mám dobrou zprávu - brzy už se konečně objeví :D Tak jo, prosím o komentáře, i kritiku ať vím co a jak. :)

 

Srdci neporučíš

Srdci neporučíšTěžké období...Krátká tak trochu jednorázová povídka podle skutečnosti...Asi vás nebude moc zajímat ale pro mě znamená hodně...

 

Rozervané srdce - 10. kapitola

Rozervané srdce - 10. kapitola10. pořád se něco děje... pls komentíky...

 

Nenávidím večery a Myšlenky

Nenávidím večery a MyšlenkyJak jsem slíbila po ukončení soutěže dávám Nenávidím večery zpět. S jednou novou povídkou. Komentíky:* :-*

 

Dračí ostrovy 5. část

Dračí ostrovy 5. částDalší část. No zamilovaní na první pohled - ne že bych na to sama věřila - ale připadá mi to romantické. Tak jo. Nakonec zase jen děkuju za komentáře.

« Předchozí  1 ... 978  979  980  981  982  983  984  985  986  987  988 ... 993   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!