OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » FanFiction



 

Důležitá tyčinka

Důležitá tyčinkaSérie Mercy Thompson... Co se semele, jestli Adam najde důležitou věc v pokoji své dcery???

 

Poslední oběť

Poslední oběťSbohem Aragorne, synu Arathornův...

 

Překvapení!

Překvapení!Znáte sérii o Mercy Thompson. Tak Adam se nečekaně vrací domů a uslyší Sama s Mercy... prosím, je to můj první pokus o drabble, berte ohled ;-)

 

Dnes v noci

Dnes v noci Dnes v noci sa cítim ako Boh.
Dnes v noci sa cítim ako Pán tvorstva.
Dnes v noci túžim po krvi.

 

Thoughts versus feelings

Thoughts versus feelingsVšichni víme, že Tonksová byla kvůli Lupinovi moc nešťastná. Tady je menší drabble, co si jí asi honilo hlavou. Příjemné čtení! ☺

 

Krvelačný Damon

Krvelačný Damon

Zase jeden z mých pitomých snů, které umí moji lásku pěkně potrápit. Damon se dal na Stefanovu dietu, jenže loví tak krvelačně, že se Stefan rozhodne laně před Damonem ochránit...

Drabble o 100 slovech.

Vaše Rose.

 

Bille, nedívej se!

Bille, nedívej se!Opravdu Bill Weasley miluje Harryho - nebo je to naprosto jinak, než by se zdálo?
Tak či tak je to další šílené drabble.

 

Mějte strach z Teddyho

Mějte strach z TeddyhoZařazování nových studentů bývá rutinní záležitost. Ne však, pokud jde Teddyho Lupina. Doufám, že se pobavíte.

 

Napadený vlkodlakem

Napadený vlkodlakemIdylická budoucnost je zpřetrhána v jediném okamžiku. To, co začalo klidně skončilo během o život.
Aneb - Jak se z Remuse stal vlkodlak.

 

Můžu říct ne?

Můžu říct ne?Odporovat je složité, ale nejsložitější je odporovat přátelům. Občas to zkrátka nejde, i kdyby jste se na hlavu postavili. Někdy jsou proti vám příliš silné argumenty. Aneb - Remus nesouhlasí s útoky na Severuse, ale má svůj důvod, proč nezasáhnout.

 

Před gobelínem rodu Blacků

Před gobelínem rodu BlackůDrabble se odehrává v domě na Grimauldově náměstí, před gobelínem s rodokmenem Blacků. Co se může honit hlavou Tonksové?

 

Třeba jednou...

Třeba jednou...Ani protentokrát nečekejte nic veselého. Zkrátka - je těžké být vlkodlak.
Téma: Složitá existence Remuse Lupina
Období: Pravděpodobně před 3. dílem HP

 

Úplněk

ÚplněkDalší temné drabble mé výroby, ke kterému není, co bych dodala. Doufám, že příště se mi podaří napsat něco veselejšího.
Téma: Remus a úplněk
Období: před 1. dílem HP

 

Vrátí se?

Vrátí se?Drabble vzniklé z totálního zoufalství a šílené touhy po nějaké dobré zprávě.
Téma: Lupin&Tonksová
Období: 7. díl HP

 

Červený trpaslík - Kocourovo rozhodnutí

Červený trpaslík - Kocourovo rozhodnutíKocour se musí rozhodnou a zachránit si vlastní krk... :D

« Předchozí  1 ... 6  7  8  9  10  11  12  13    Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!