OurStories.cz ~ naše povídky - Básničky



Novinka

Úsměv všechno vyléčí

Úsměv všechno vyléčíI když se nám někdy zdá, že nám v životě nic nevychází a že už tu není pro nás nic, z čeho bychom měli radost.. Tak si musíme pamatovat, že pokud vše budeme brát z jiného úhlu či z jiné stránky, nemusí být vše tak černé. Vždyť žijeme jen jednou a je zbytečné marnit svůj drahocenný čas nad věcmi, co nás stahují na dno. Úsměv dokáže dělat divy. :)

Novinka

Chybí mi doteky tvoje

Chybí mi doteky tvojeDalší zamilovaná básnička. Je to o tom, že oba by chtěli spolu být a ona o něm přemýšlí. PetraCullen.

Novinka

Láska jako šíp

Láska jako šípPo dvou měsících odmlky jsem se rozhodla přidat tuhle básničku. Vím, že jsem sem nic nepřidávala, ale mám ve škole pořádně napilno s přípravou na blížící se maturitu. Ano. Je o opětované lásce, kterou jsem znovu pocítila. Co dodat. Hezké čtení přeje PetraCullen. :)

Novinka

Tři nejlepší přátelé...

Tři nejlepší přátelé...Doma vám to celkem klape a máte své nejlepší přátele. Nic nemůže být lepší. Jenže pak se zamilujete do jednoho kluka a on do vás. To už jste jako v ráji. Ale co když vám vyzná lásku i ten druhý nejlepší kamarád? Vy mu sice řeknete ne, ale on to nebere vážně a dál se o vás snaží, a vše tím pokazí.

Novinka

V objetí

V objetí Inspirace: OUaT; Regina/Robin

Novinka

Ostny touhy

Někdy je lepší nemilovat, abychom předešli kruté bolesti.

Novinka

Chlapec

ChlapecNemůžu se rozhodnout, nevím, co mám dělat, jakou cestou se mám, sakra, dát? Cítím, že ať se rozhodnu jakkoliv, tak to bude špatně. Nechci ublížit, ale budu muset.

Novinka

Zamilovaná pohádka

Zamilovaná pohádkaJsem do tebe zamilovaná, přiznávám...

Novinka

Enzo a já

Moje první básnička. Je na téma The Vampire Diaries o Damonově minulosti z flashbacku z dílu 5x09. (Psáno z Damonova pohledu). Snad se bude libit.

Novinka

Hra na city

Hra na cityLáska není vždy bezpodmínečná, a i tak má vždy své hranice. Jakmile je někdo překročí, jdeme do boje a začneme se bránit. Nebo si hrajeme s něčím srdcem a oplácíme jen nevyřízené účty.

Novinka

Prepáčte...

Prepáčte...... že nechápem tento svet....

Novinka

Nejsi můj hrdina

Nejsi můj hrdinaI když má každý z nás nejlepšího přítele, pouze v nejhorších chvílích poznáme, jestli je náš pravý a skutečný přítel a podá nám ruku, když ji nejvíce potřebujeme. Protože někdy i hrdina v našich očích, může být ve skutečnosti člověk, který to s námi může vzdát. A protože každý žije stejnak na vlastní pěst, musíme se spolehnout především sami na sebe a být svým vlastním hrdinou.

Novinka

Stratené plamienky

- Ehm, ehm, asi najdivnejšia báseň, ktorú som napísala. Rýmy, ktoré sa ani nerýmujú, strofy tiež nespolupracovali. :)
Niekto stráca kľúče. Iní priateľov. A tí zasnení a citliví strácajú emócie. A nájdu niečo viac. Dúfam, že bude páčiť...
Mariele

Novinka

Malá noční můra

Malá noční můraNechytnu tě, nepolapím, ale zapomenout nedokáži... Předem říkám, že se nejedná o klasickou, rýmující se báseň, ale o změť pocitů, které musely být vyjádřeny slovy, aby tělo dokázalo usnout.

Novinka

Keď sa srdce mýli...

Depresia. Jedni ju prekonávajú jedlom, spánkom a mnohí ju ignorujú. Ja píšem... túto moju báseň berte, prosím, s rezervou. :D Jednoduché verše, no každým písmenom sa cítim lepšie.
Ona milovala.
On bol slepý.
- Enjoy it! :)

« Předchozí  1 ... 13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23 ... 104   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!