OurStories.cz ~ naše povídky - Básničky



Novinka

Zlámané housle

Zlámané housleŠtěstí je věc, která se musí trénovat. Stejně jako hra na housle. - John Lubbock

Novinka

A pak jsem začala brečet...

A pak jsem začala brečet...Taky ten pocit tak nenávidíte?

Novinka

Piesne múz

Piesne múzSvetlo vo svete skazy? Určite nie.

Novinka

Ta v černém

Ta v černémBáli jste se, že na vás zapomněla? Ta nezapomíná... nikdy.

Novinka

Unavená srdce

Unavená srdce Strach seká hlouběji než meče.

Novinka

Bezmocná bojovnice

Bezmocná bojovniceJak by mohl vypadat vztah lidstva k přírodě po následující léta? PS: Nebojte se, není to nic ekologického. ;) Díky za komentáře a příjemné čtení. :)

Novinka

Čáry kardinálského roucha

Čáry kardinálského roucha

Itálie, sestra, bratr, papež a jedna malá hloupá čarodějka, která si myslela, že umí milovat Borgiu. 

Přeji příjemné počtení. :)

Kaisa

Novinka

Věčný klid

Věčný klidKolikrát denně přemýšlím, jestli má cenu jít dál, nebo se o to alespoň snažit, protože občas je to velmi těžké...

Novinka

Láska... co je to?

Láska... co je to?Uvědomujete si tu strašně tenkou hranici mezi láskou a nenávistí?

Novinka

Výčitky a pochybnosti

Výčitky a pochybnostiVy víte, že přijdou, že zase přijdou. Ale přesto se na ně nikdy nemůžete řádně připravit...

Novinka

Prázdnota ve mne samém

Prázdnota ve mne samémJe dost nepříjemné nemoct usnout kvůli myšlenkám, které se zahlodávají hlouběji a hlouběji do hlavy, až z nich skoro šílíte...

Novinka

Moc ti pomoct

Moc ti pomoctVíte, že někdo, na kom vám záleží víc než na vás samotných, se trápí, ale také víte, že se vám s tím nechce svěřit.... Docela na nic pocit, že?

Novinka

Splněné přání

Splněné přáníExistují tisíce odstínů barev, miliony všemožných intenzit emocí a přísliby. Tolik možných konců, ale pouze jeden je nevyhnutelný... Dávejte si bacha na to, co si přejete. :) Kaisa

Novinka

Pan Dokonalý

Pan DokonalýKaždý z nás si představuje, jaká by měla být jeho láska. A to nejkrásnější je, když můžeme i s naším vysněným Panem Dokonalým být, nebo ne? O kom sníte vy?

Novinka

Bábika z porcelánu

Porcelánová bábika v básni predstavuje každého z nás. Ako to asi vyzerá, keď si niekto uvedomí, že celý jeho život bol len obyčajný klam?

« Předchozí  1 ... 11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21 ... 104   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!