OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



 

Na konci duhy - 14. kapitola

Na konci duhy - 14. kapitolaWhat I've felt, what I've known, never shined through in what I've shown, never be, vnver see, won't see what might have been. What I've felt, what I've known, never shined through in what I've shown, never free, never me, so I dub thee unforgiven. (Co jsem cítil, co jsem poznal, nikdy jsem nedal na sobě znát, nikdy nebýt, nikdy nevidět, neuvidím, co mohlo být. Co jsem cítil, co jsem poznal, nikdy jsem nedal na sobě znát, nikdy volný, nikdy sám sebou, tak jsem tě prohlásil za toho, co neodpouští.)

 

Amiserat proelio - 8. kapitola (Dramione)

Amiserat proelio - 8. kapitola (Dramione)Smrtijed. Je potřeba vyřešit nastalou situaci ke spokojenosti všech. Když Harry Potter něco slíbí, je nasnadě slib dodržet. Snad. :) A co vyřeší hlavouni na veledůležité schůzi?

 

Na věčnost - 12. kapitola: Barnabas

Na věčnost - 12. kapitola: BarnabasPřítomnost mozkomora z nás vytáhne ty nejhorší vzpomínky. A to hezké v nás udusá. Jak zemřel Barnabas, Theodořin manžel?

 

Amiserat proelio - 7. kapitola (Dramione)

Amiserat proelio - 7. kapitola (Dramione)Nejsi jediná. Jak řád vyřeší nastalou situaci? A co naši hlavní aktéři, jak se postaví k boji s vnějším i vnitřním zlem? Dokážou se přenést přes staré i nové křivdy?

 

Na konci duhy - 13. kapitola

Na konci duhy - 13. kapitola

Povídka se umístila na třetím místě o Nej povídku měsíce srpna/augusta. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!



Every time you look at my face, you give me this feeling. Every time you look in my eyes, my heart starts to tumble. I think of you all the time, it's you I believe in.
(Pokaždé, když se podíváš na moji tvář, dáš mi ten pocit. Pokaždé, když se podíváš do mých očí, mé srdce začne hlasitěji tlouct. Stále na tebe myslím, jsi to ty, v koho věřím.)

 

Amiserat proelio - 6. kapitola (Dramione)

Amiserat proelio - 6. kapitola (Dramione)Zmetek na scénu
Malfoy se konečně probral, ale co bude teď? A jak budou dále postupovat ostatní členové Fénixova řádu. Pohnou se věci kupředu?

 

Na konci duhy - 12. kapitola

Na konci duhy - 12. kapitolaŘetízek něžný dala mi, teď leží na mé dlani. Krátké to bylo setkání, navždycky odešla mi. Jsme proti lásce bezbraní, když pod hvězdami raní. Řetízek něžný dala mi, teď leží na mé dlani.

 

Amiserat proelio - 5. kapitola (Dramione)

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Amiserat proelio - 5. kapitola (Dramione)Nejsem Black.
Co se stane, když se Sirius zaručí za mladou černovlasou bojovnici? A chudák Hermiona zůstala s Dracem úplně sama. Uvidíme, jak to vyřeší. :) Od této kapitoly se ve vyprávění budou střídat Hermiona se Siriem, vždy je to označené jménem vypravěče v pravém rohu.

 

Amiserat proelio - 4. kapitola (Dramione)

Amiserat proelio - 4. kapitola (Dramione)Ztráta útočiště.
Něco se musí pokazit, aby se věci hnuly kupředu. Prokáží se naši hosté jako přítěž, nebo vítaná pomoc? Popoženeme povídku trochu dál, aby se nám konečně začalo něco dít.

 

Klenot rodu Blacků - 18. kapitola - Dva bratři

Klenot rodu Blacků - 18. kapitola - Dva bratřiMinisterstvo s našimi hrdiny odmítá zacházet v rukavičkách...

 

Amiserat proelio - 3. kapitola (Dramione)

Amiserat proelio - 3. kapitola (Dramione)Obři, elfové a víly. Další kapitola možná konečně trochu osvětlí, kde se vzal Dracův podivný doprovod a proč není bezpečné Drusil vyslýchat. Zasáhnout musí pochopitelně mozek své generace, Hermiona Grangerová.

 

Kufr plný záhad (Newt Scamander FF) - 8. kapitola

Kufr plný záhad (Newt Scamander FF) - 8. kapitolaPrázdniny se chýlí ke konci, co potká naše hlavní hrdiny?

 

Amiserat proelio - 2. kapitola (Dramione)

Amiserat proelio - 2. kapitola (Dramione)Co chtějí nezvaní návštěvníci a co s nimi, když nemohou odejít? Jsou to přátelé nebo nepřátelé? I nezvaná a nevítaná návštěva může být vítaným rozptýlením... Doufám, že se Vám bude čtení líbit. :)

 

Na konci duhy - 11. kapitola

Na konci duhy - 11. kapitolaSnape vyšel ven, měl pevnej krok a řek :"JE TO HOTOVÝ" Však rudá krev mu barví bok, on měl v něm větvoví, pak řek, že je čas vodejít, měl v očích chladnej cejn, a v lese nastal mrtvej klid, on jmenoval se Snape...

 

Na konci duhy - 10. kapitola

Na konci duhy - 10. kapitolaV dálce světla zaplály
To mé oči hledaly
Potíž je jenom v tom, že nemůžu dál
Na sedlo si hlavu dát
Už se mi chce strašně, strašně spát
A jen sto yardů mi zbývá...

« Předchozí  1 ... 12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22 ... 58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!