OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



 

Za svým snem - 2. část

Za svým snem - 2. částDaphné poznává Malfoy Manor a některé jeho obyvatele.

 

Na konci duhy - 32. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Na konci duhy - 32. kapitolaPles skončil, noc je ale v plném proudu. Jak bude vypadat ráno?

 

Na konci duhy - 31. kapitola

Na konci duhy - 31. kapitolaHalloweenský ples je v plném proudu...

 

Na konci duhy - 30. kapitola

Na konci duhy - 30. kapitolaHalloweenský ples se blíží...

 

Až do úplného konce - 6. kapitola

Až do úplného konce - 6. kapitolaPáteční večer v nebelvírské společenské místnosti. Vánoce budou naplánovány, drby budou vyměněny, karty budou vyloženy a slzy budou prolity. Zkrátka typická pyžamová párty. Příjemné čtení přeje FNikol.

 

Na konci duhy - 29. kapitola

Na konci duhy - 29. kapitolaJak bude probíhat stěhování Neeny do Bradavic a co nového zjistí Constance?

Novinka

Za svým snem - 1. část

Za svým snem - 1. částNacházíme se v době po odhalení Delphini jako dcery Voldemorta. Některá fakta nebudou dodržena. *** Daphné nezná svou minulost přesně, ale to, co si z ní pamatuje, by si za rámeček nedala. Až na pár světlých chvilek, které už jsou tak zešedlé, že lze pochybovat, zda nejsou pouhým snem. Nyní se ale situace mění a ona může alespoň zčásti vzít svůj život do vlastních rukou a jít za svým snem.

 

Na konci duhy - 28. kapitola

Na konci duhy - 28. kapitolaJaká bude reakce Neeny na odhalení jejího původu a jak Severus zareaguje na nepříjemné překvapení?

 

Na konci duhy - 27. kapitola

Na konci duhy - 27. kapitolaJak dopadne cesta za Neenou?

 

Až do úplného konce - 5. kapitola

Až do úplného konce - 5. kapitolaJe půlnoc a k tomu ještě úterý. Hope zaspala a hodina astronomie má začít za pár minut na druhém konci hradu v Astronomické věži. Od které ji nejen dělí hromada schodů a slepých chodeb, ale i jeden chlapec pojmenovaný po hvězdách. Příjemné čtení přeje FNikol.

 

Na konci duhy - 26. kapitola

Na konci duhy - 26. kapitolaJak bude vypadat Connienina první vyučovací hodina?

 

Na konci duhy - 25. kapitola

Na konci duhy - 25. kapitolaNoci někdy bývají obzvláště dlouhé...

 

Na konci duhy - 24. kapitola

Na konci duhy - 24. kapitolaPředstavení nové profesorky obrany proti černé magii je na spadnutí. Jak se budou tvářit studenti a jak se zachová Severus?

 

Až do úplného konce - 4. kapitola

Až do úplného konce - 4. kapitolaRanní vstávání, spletité chodby Bradavic a protivný profesor obrany proti černé magii jsou jen tři z mnoha strastí, které první školní den přináší. Příjemné čtení přeje FNikol.

 

Až do úplného konce - 3. kapitola

Až do úplného konce - 3. kapitolaZařazování je u konce a hostina může začít. Hope se seznamuje se svými spolužáky Hestií Jonesovou a Bertramem Aubreym, zároveň je zasvěcena do tajů havraspárské koleje, která se v následujících letech stane její rodinou. Příjemné čtení přeje FNikol.

« Předchozí  1 ... 10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 ... 58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!