OurStories.cz ~ naše povídky - Malby a kresby



 

Kresby

KresbyKdyž už moc nepřispívám články, tak to možná můžu nahradit aspoň několika črty... Všechno je podle živých (mrtvých) modelů z muzea, třeba se budou líbit. :) Vogel

 

Ceruzka čaruje

Ceruzka čarujeNiečo málo s mojej tvorby, s čím som schopná vyjsť na svetlo.
Názor by potešil.

 

Nech prehovorí ceruzka

Nech prehovorí ceruzka Takže i ja som sa s vami rozhodla podeliť o svoje diela z časov, keď som si viac rozumela s kresbami ako so slovami...
Leylon

Novinka

Moje obrázky by Terry

Moje obrázky by TerryNo, tak jsem se taky dokopala k tomu tady hodin nějaké své "výtvory". Snad se vám budou alespoň trochu líbit. Terry...

Novinka

3. Podle skutečnosti

3. Podle skutečnostiMám takový pocit, že se to tu teď nějak rozjelo s těmi obrázky :D. Takže cítím potřebu přidat sem zase i já něco málo z mých zásob. Tentokrát sem dávám dva najednou. Klíč a zátiší :).

 

Západ slunce u moře

Západ slunce u moře Je pořád zima, padá sníh a já jsem se opět nudila. Proto mě napadlo nakreslit něco pozitivního, co by mi připomnělo léto a teplo.
Obrázek je namalovaný černou propiskou a pastelkami. Barvy nebyly na obrazovce počítače moc vidět, a tak jsem musela obrázek trošku ztmavit v programu Picasa, aby vynikly barvy jako ve zkutečnosti.
Tak snad se vám bude líbit.... :)

Novinka

Fear and Madness

Fear and MadnessJako mnoho dalších jsem se i já rozhodla, že tu zveřejním nějaké své kresby.
Na první kolo jsem vybrala několik obrázků dvou postav z mých povídek - Jervise a Jonathana.

Novinka

S ceruzkou po blízku

S ceruzkou po blízku Niečo z mojej tvorby. :)

Novinka

Zátiší - Jablka

Zátiší - JablkaJeden obrázek, který jsem kreslila hodně dávno. Já nikdy kreslit moc neuměla, ale tenhle obrázek je snad nejlepší, co se mi kdy povedlo nakreslit. Jo, jinak stínování mi pořád nejde. Tak se omlouvám všem, co to umějí. Jsem jen laik, co kreslí, když se nudí.

Novinka

The Lost - Sawyer

The Lost - SawyerJames "Sawyer" Ford ze seriálu "Ztraceni". Kresba tužkou.
A.

Novinka

2. Draci

2. DraciNašla jsem další obrázek, který bych vám chtěla ukázat. Dělala jsem ho na výstavu o dracích do naší galerie a musím říct, že vytvořit ty draky tak, aby přesně pasovali, bylo dost složité :D. Za jakékoliv názory budu jen ráda :).

Novinka

Kapitán Jack Sparrow

Kapitán Jack SparrowKapitán Jack Sparrow. Kresba tužkou.

 

1. Baletka

 1. BaletkaJednou mi někdo řekl, že mám na kreslení a malování talent. No, já si to nemyslím, ale rozhodla jsem se vám něco z mé tvorby ukázat. Budu ráda za každý názor :).

 

Amala Bánová

Amala Bánová Rozhodla som sa využiť túto rubriku a ukázať moju predstavu výzoru Amaly Bánovej z príbehu Vlk a Ovca. :)

 

Nothing burns like the cold

Nothing burns like the coldVzpomněla jsem si znovu na tuhle krásnou rubriku a zašimral mě nápad, že bych mohla přidat další obrázek – když už ne povídku... Malováno to bylo podle dvou různých fotek na A2 formát. Budu samozřejmě ráda za všechny komentáře! Vogel

« Předchozí   1 2 3 4 5   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!