OurStories.cz ~ naše povídky - Malby a kresby



 

Tienistý závoj

Tienistý závojRozhodla som sa, že ukážem ďalší obrázok z môjho šuplíka tvorby. Ide o Miu z príbehu Dračie súostrovie.

 

Ufon a drak

Ufon a drakObrázek něco jako draka a ufona.

 

Assassinka illustration - 1. Eira a Seth

Assassinka illustration - 1. Eira a SethRozhodla jsem se trochu ilustrovat mojí povídku s názvem Assassinka. První scéna, kterou jsem se rozhodla nakreslit, je ze 6. kapitoly a myslím, že každý, kdo Assassinku četl, ji pozná. :) Snad se bude líbit.

 

5. Beruška PSD

5. Beruška PSDTak po dlouhé době je tu slíbená beruška, kterou jsem namalovala ve Photoshopu. Doufám, že se bude líbit, a já budu ráda za jakékoliv komentáře :)

 

Oscar Wilde - Sobecký obr

Oscar Wilde - Sobecký obrSlíbila jsem další ilustraci k Wildeovým pohádkám... Tentokrát jsem zkusila něco namalovat k známému Sobeckému obru. Snad se bude líbit, Vogel.

 

Les Mis - Eponine

Les Mis - EponineOpravdu ráda kreslím, a proto vám přináším další výtvor - tentokrát Éponine Thenardier z Anime verze Bídníků. Nepodobá se zas tak úplně, ale originalita a pokus se cení. :)

 

Oscar Wilde - Slavík a růže

Oscar Wilde - Slavík a růžePro všechny, kdo Wildea neznají – úžasný spisovatel, kterého rozhodně musíte zkusit... A pro všechny, co ho znají – četli jste jeho pohádky? Jsou úžasné natolik, že mě donutily si sednout nad čtvrtku...

 

Les Mis - Javert

Les Mis - JavertJistě všichni z vás znají slavný příběh Les Misérables. V roce 2012 vznikl film, ve kterém ztvárnil policejního inspektora Javerta Russel Crowe. Rozhodla jsem se ho nakreslit.

 

Arteterapie prý pomáhá

Arteterapie prý pomáháArteterapie nebo-li léčba uměním využívá umělecké činnosti pro léčbu psychiky a osobnosti. Aneb když vám kreslení pomáhá z depresí.
Yoko Scarlet

 

Devils rendez-vous - ilustrace

Devils rendez-vous - ilustraceIlustrace k povídce Devil´s rendez-vous.
Aneb když se naštvu, že se nám v pokoji nějak nebezpečně rozmáhají optimistické obrázky nebo bráchovo kresby aut.

 

Pictures by MishellMay

Pictures by MishellMayA je tady další moje várka obrázků. Tentokrát jsou tři a barevný.

Novinka

Drak a Jack

Drak a JackTak mě napadlo, že bych se mohla podělit i o moje kreslířské výtvory. Tady jsou dva z nich, jeden je dráček, kterýmu už jsou dva roky a milý Jack Sparrow, kterýho sem kreslila nedávno. :)

Novinka

Soubor Na pokraji...

Soubor Na pokraji...Soubor Na pokraji... - má nikdy nezveřejněná závěrečná práce z výtvarky v druháku na gymplu

Novinka

Kominiks

Novinka

4. Tulipán v PSD

4. Tulipán v PSDNedávno, když mi kamarádka ukázala, co ve photoshopu malovala ona, jsem se rozhodla, že to musím taky vyzkoušet. Pro začátek jsem si vzala něco jednoduššího, tedy tenhle tulipán. Je to první pokus, ale i tak... Za případné komentáře děkuju! :)

« Předchozí   1 2 3 4 5   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!