OurStories.cz ~ naše povídky - Malby a kresby



 

Obrázek

Prostě obrázek

 

S ceruzkou po blízku 2

S ceruzkou po blízku 2 Dva portréty, ktoré som kreslila prednedávnom na postupové skúšky. Plus jeden, čo som našla prednedávnom. :)

 

Nočná obloha

Toto som raz namaľovala a napadlo mi, že by som to sem dala. Mal by to byť mesiac za oblakom. :)

 

PSD Baletka

PSD BaletkaTak zase po hodně dlouhé době tu mám nový obrázek :)

 

Warm feelings

Warm feelingsDlho som tu nezverejnila nič zo svojej tvorby, tak ma napadlo, že sa pochválim s mojím posledným obrázkom - Warm feelings.

 

Barevně II.

Konečně bude obsah odpovídat názvu. Chci se podělit o další várku svých výtvorů, tentokrát pastelkami, křídami a hlavně akvarelem. - Rien. :))

 

Barevně

Jelikož jsem tu nová a chci se nějak zapojit, tak jsem se rozhodla přidat svoji výtvarnou tvorbu tužkou v průběhu pár let. Sem tam jsou kresby doplněné pastelkami nebo akvarelem. ;) - Rien

 

Viléme...

Viléme...Tužka

 

Moje patlanice

Našla jsem nějaké starší díla z PTS.. :) Snad se bude líbit!! :)

 

Pictures by MishellMay - 2. řada

Pictures by MishellMay - 2. řadaPo pár měsících jsem zpět. Maturita úspěšně za mnou a chci se s vámi podělit o moji tvorbu z posledních měsíců. Než začne ta povídková část, tak bych vám chtěla ukázat moje kresby.

Novinka

Carry my soul

Carry my soulNáladová kresba a krátký příběh jedné ztracené dívky.

 

Prázdninové čmárání

Prázdninové čmáráníObrázky draka a gryphona...

 

Stvoření mojí rukou

Stvoření mojí rukou Je to někdy makačka, ale stojí to za to! :) Kresba tužkou. Billy Joe Armstrong

 

My first love

My first lovePortrét ženy, která mi změnila život - mé první velké lásky a inspirace.
Yoko Scarlet

 

The Crow - Eric Draven

The Crow - Eric DravenRozhodla jsem se s vámi podělit o jeden můj starší obrázek Erica Dravena - hlavní postavy komiksu "The Crow" od Jamese O'Barra.
Yoko Scarlet

« Předchozí   1 2 3 4 5   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!