OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

Milosrdná lež 2. část

Milosrdná lež 2. částDruhý díl Milosrdných lží je na světě. Chci velmi moc poděkovat Nikol18, a tenhle díleček věnuji hlavně jí. Prozářila si mé dny svými úžasnými slovy... Děkuji!
A teď k povídce... Co se stane, když donutí Lektvarista Harryho k nitrobraně ať už se mu to líbí nebo ne? Jaké to bude mít následky? Dobré nebo se celý Harryho svět zbortí jako domeček z karet?

 

Potomok Dračích jazdcov - 7. kapitola

Potomok Dračích jazdcov - 7. kapitolaTak, po dlhej dobe pridávam novú kapitolu...
Ospravedlňujem sa za čakanie a ako odškodné pridávam aj 8. kapitolu :))
P. S.: túto kapitolku by som chcela venovať mojim naj kamoškám, ktoré ma vždy vedia povzbudiť a inšpirovať - baby, zbožňujem vás! :))

 

Dračí princezny - prolog

Dračí princezny - prologDračí princezny jsou potomci elfů a draků. Království touží po jejich smrti stejně jako po smrti všech draků, kteří nejsou s ním. Proto poslední rodina dračích princezen odvede své potomky, dračí princezny, do světa, kde jim nemůže být Královstvím ublíženo. Obě jsou však od sebe odtrženy a vyrůstají bez sebe i své rodiny. Jenže ve staré věštbě se praví, že dračí princezny se do Alagaësie navrátí, až nadejde správný čas, a pomůžou svrhnout vládu krutého Galbatorixe. Podaří se jim to však, nebo padnou v nelítostných bojích? Příjemné počtení přeje Faillë & Draco.

 

Jako Katherine? - 1. kapitola

Jako Katherine? - 1. kapitolaTakže tahle povídka je na téma Upířích deníků.
Je Elena někde hluboko uvnitř jako Katherine? To se dozvíte v této povídce. Snad se bude líbit.
Pěkné čtení.
Nikiii

 

Devil - Prolog

Devil - PrologDlouho jsem tu nebyla. Začala jsem jednou povídkou, kde mě nebrala múza. Přicházím s jinou, kde už mě baví i žánr. Doufám, že Vám se to alespoň trochu zalíbí. Bude to inspirací na Bratrstvo černé dýky. Určitě někdo z Vás četl, víte, že se jedná o upíry, avšak v jiném slova smyslu. Sára Sher hledá zázemí ve své práci. Pracuje v redakci, ale pomalu ji opouští nadšení ze své práce. Chtěla by se jednou se svým článkem umístit na titulní straně, podaří se jí to? A jakou roli zde sehrají Darius a Tohrment?
Dnešní kapitola je seznamovací, ale trochu zápletky zde je. Pěkné počtení, vaše LL.

 

Milosrdná lež 1. část

Milosrdná lež 1. částKdyž se člověk zamiluje, dělá mnoho věcí, které by normálně neudělal. Ale Harry byl vždy jiný a nikdy své emoce a pocity nevystavoval na obdiv. Jenže co se stane, když bude nucen strávit měsíc v domě s objektem své touhy a lásky? Dokáže Severus unést pravdu skutečných Harryho citů, nebo to vše bude jen… milosrdná lež?

 

Osud - Prolog

Osud - PrologJedná se o moje prvotinu, proto buďte prosím trochu shovívaví. Příběh je fanfiction na motivy Harryho Pottera a vykládá jeho neobvyklé dětství. Zatím Vám přináším pouze prolog, ale už pracuji i na první kapitole (zatím mám dvě A4 stránky), tak pokud se bude líbit, budu psát a zveřejňovat dále. Taky bych prosil o konstruktivní kritku, pokud by se Vám tam něco nezdálo, rád bych věděl, kde co změnit.

Info k povídce:
Co by se stalo, kdyby malý chlapec, znám celou kouzelnickou společností, nevyrůstal u těch, u kterých měl. Co kdyby se jej jeho rodina zřekla a nechala ho na pospas svému osudu? Jak by kouzelnická komunita přijala fakt, že jejich hrdina není ten, za koho jej všichni mají? Co když Harry Potter bude vyrůstat mezi krvelačnými upíry, kteří prahnou jen po krvi a po jeho sladkém krku. Co se vlastně stane s Harrym Potterem, když se bude každé ráno probouze s tím, že to může být jeho poslední ráno, co vše na chlapce připravil všemocný osud?

A.N.: Neočekávejte pojetí upírů stejné jako ve Stmívání, v této povídce budou upíři opravdu ty krvelačné bestie, co jim jsou lidi u zadní části těla.

 

A tale of destiny - kapitola první

A tale of destiny - kapitola prvníCo se takhle zase jednou podívat do prostředí kouzelného světa čar a kouzel?
Annabelle a Isabelle Malfoyovi se jako úplně dva nové přírustky zařazují do běžného života v Bradavicích, avšak nestabilní válečné období je nebezpečné.
Jakou roli hraje pro Pána zla záhadná věštba a jak daleko bude ochoten zajít, aby ji otočil ve svůj prospěch?

 

Hořkosladká tajemství 4. část

Hořkosladká tajemství 4. částKonec. A nebo je tohle teprve začátek nové éry?

 

Vampire charmed - Nová éra čarodejníc - 1. kapitola - Prečo si mi to nepovedala?

 

Hořkosladká tajemství 3. část

Hořkosladká tajemství 3. částZačíná přituhovat! Voldemort se objeví v Prasinkách! Jaký to bude mít vliv na budoucí kroky našeho hlavního hrdiny?

 

Tajomný svet - 4. kapitola

Tajomný svet - 4. kapitolaTáto kapitola nesie názov anielky. Ide o výcvik dievčat a trochu odokryjeme minulosť našej anielky Loony. Ďalej zistíte čo sa bude diať po výcviku. Prosím, dajte mi aj komentáre. Ďakujem.

 

Hořkosladká tajemství 2. část

Hořkosladká tajemství 2. částDruhý díl ve kterém se podíváme, co se stalo na Malfoy-Manor.

 

Hořkosladká tajemství 1. část

Hořkosladká tajemství 1. částVšichni víme, jak dokáže být samotný Pán všeho zla krutý a bezcitný – ale co když se objeví někdo, kdo se mu vyrovná? Osoba stejně chladná a nemilosrdná?
Ale je tu jedna věc, kterou ti dva nemají společnou; a tou je cit, který tuhle válku vyhraje. Kdo je ten nový, maskovaný Smrtijed? A jaký je jeho skutečný plán?

 

Potomok Dračích jazdcov - 6. kapitola

Potomok Dračích jazdcov - 6. kapitolaDo školy príde nová učiteľka. Nath si ju hneď obľúbi...
Toto je posledný diel pred prázdninami, ktoré budem tráviť bez počítača a internetu, takže budete musieť ten týždeň a niečo vydržať :))

« Předchozí  1 ... 156  157  158  159  160  161  162  163    Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!