OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



Novinka

Návrat domů 10. kapitola

Návrat domů 10. kapitolaDo konce hodiny byl klid. Relativní… Uvnitř mé duše byl doslova uragán. Cítil jsem, že jsem udělal chybu. Seřval jsem nevinné dítě. Jen proto, že jsem byl naštvaný na jeho otce. Ublížil jsem. Ale já nechtěl!

 

Never say never 5. kapitola

Never say never 5. kapitolaNávštěva u Salvatorových...

 

In nomine Amoris 3. kapitola

In nomine Amoris 3. kapitolaKapitolka +15... Jeho oči se sklonily. Co viděl? Bojí se mě? Teď když jsme tu dva? Ale Dráčku, můj Draco, ty se nemáš čeho bát. Já bych ti nikdy neublížil. To přece víš! Jsi mou součástí. Tak jak pravil obřad. Tvé srdce, duše i tělo. To vše patří mně. A je to i naopak. Patřím ti. Dám ti cokoliv. Draco! (Beta - Mao)

 

Začátek mého konce - 15. kapitola

Začátek mého konce - 15. kapitolaPo tom Amynim ,erotickém' snu se vracím s další, hezky patnáctou kapitolou a doufám, že mě podpoříte tak, jako minule. Děkuju, že si najdete čas, přečtete si a hezky okomentujete. :)

 

Návrat domů 9. kapitola

Návrat domů 9. kapitolaRozloučili jsme se a vydali se domů. Dokonce i Severus souhlasil s večerní návštěvou a malou společnou skleničkou na závěr. Ale já moc dobře věděl, jak tahle sklenička dopadne. A taky jsem měl pravdu. Po dlouhé době jsem spal klidně. Bez nočních můr a přízraků. Byl jsem šťastný. Opravdu a moc.

 

In nomine Amoris 2. kapitola

In nomine Amoris 2. kapitolaDo očí se mi nahrnuly slzy. Co jsem ochoten udělat pro lásku? Všechno. Opravdu všechno. Vždyť jsem mu daroval sebe. Svou lásku. Své tělo a svou duši. Byli jsme jako jeden. Tak moc jiní a tak moc stejní. Jako jing a jang. Černý a bílý, propojení v harmonii. Samostatně nepotřební, společně dokonalý.

 

Je to ten cit? - 5. Proklouznutí

Je to ten cit? - 5. ProklouznutíRozzuřený Stefan, ničení nábytku a hádka?
P.S. Chtěla bych se omluvit, že jsem tak dlouho nepřidala další díl. Nevěděla jsem co napsat a stejně z toho vzniklo tohle. :( Ale doufám, že se vám tenhle díl bude alespoň trochu líbit. A ještě jedna věc, můžu slíbit, že se v dalším díle konečně objeví i někdo jiný, než naše oblíbená trojka. :)

 

Temnotou spolu 6. kapitola

Temnotou spolu 6. kapitolaSmaragdy se zatřpytily a stříbro se usmálo. V jednom pohledu bylo tolik věcí. Oni nepotřebovali slova. Stačil jeden pohled a věděli o sobě první poslední. Věděli, jak se ten druhý cítí, co chce i nechce. Jestli je smutný, nebo naopak veselý. A přesto Harry pořád nechápal, proč druhý chlapec nevidí, co je jasné. Jeho lásku. Jeho touhu se ho dotknout. Políbit ty plné rty. Laskat tělo anděla. Nevidí, nebo nechce vidět?

 

In nomine Amoris 1. kapitola

In nomine Amoris 1. kapitola...ale copak jim můžu říct, kvůli čemu jsem tady? Uvědomují si, v jakém pak budou riziku? Už tak, že celá škola ví, že jsem tady. Druhý Potter! Co až se to dozví Voldemort, který v téhle době zbrojí a chystá se na válku, která bude! Nejsem v nebezpečí jen já, ale i mé druhé já! Co když se teď dozví pravdu a rozhodne se neudělat nic z toho, co jsem udělal já? Já se prostě vypařím a nedokážu s tím udělat nic. Protože když se on rozhodne nevrátit se do minulosti, je pravdou, že zmizím. Ale jaká pak bude budoucnost? Bez lásky...

 

In nomine Amoris - Prolog

In nomine Amoris - PrologPo pádu Voldemorta si každý myslel, že nastane klid. Ale nestalo se tak. Většina smrtijedů unikla spravedlnosti a pořád škodí světu. Ale nejvíc touží po pomstě za smrt jejich pána.
A jednomu se to povede. Zničí druhou půlku Harryho duše... Zabijí mu lásku jeho života...
Ale on se nevzdává a bojuje dál. Pokusí se vrátit a vše změnit, ale něco se pokazí...
Další z mých Drarry příběhů...

 

Potomok Dračích jazdcov - 19. kapitola

Potomok Dračích jazdcov - 19. kapitolaMám dve správy: dobrú a zlú...
Dobrá: Táto kapitola je nezvyčajne dlhá
Zlá: je to posledná kapitola pred prázdninami aj celkovo - koniec I. časti.

Upozornenie: Ak tu nebudú komentáre aspoň od piatich ľudí (okrem mňa, samozrejme), tak sa nedočkáte žiadneho ďalšieho článku, pretože zrejme o moju tvorbu nemáte (česť výnimkám) záujem

 

Návrat domů 8. kapitola

Návrat domů 8. kapitolaKapitolka je lehce +15. A o čem je dnešní dílek? No když si někdo chce s někým 'vážně' promluvit většinou to dopadne, tak jak to dopadlo tady. Příliž se nemluví...

 

Who I am? Prológ

Who I am? Prológ Ahojte. Dúfam, že sa Vám bude páčiť môj prvý článok. Je o dievčati, ktoré zisťuje svoju identitu. Neskôr sa dozvedá veci, ktoré jej zmenia celý život a úplne ho obrátia naruby. Čo sa stalo? Ako to všetko bude pokračovať? Ako to skončí? Zaľúbi sa? To sa dozviete, ak si prečítate moju poviedku. Ďakujem. :D

 

Potomok Dračích jazdcov - 18. kapitola

Potomok Dračích jazdcov - 18. kapitolaVeci sú zbalené, drak nachystaný...môžeme vyraziť!

 

Never Say Never 4. kapitola

Never Say Never 4. kapitolaTentokrát kapitolka z pohledu Stefana. Snad se bude líbit. :)

« Předchozí  1 ... 153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!