OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

Návrat domů 5. kapitola

Návrat domů 5. kapitolaHarryho Tajemství je venku. A co teď?

 

Návrat domů 4. kapitola

Návrat domů 4. kapitolaAni jsem si nevšiml kdy se přiblížil. Mohl jsem cítil jeho dech kousek ode mě. Byl tak blízko.
Položil mi svou ruku na mou a druhou mi vzal skleničku a položil ji na stolek. Sledoval jsem každý jeho pohyb. Každé zavíření jeho pláště. Polkl jsem.

 

Potomok Dračích jazdcov - 11. kapitola

Potomok Dračích jazdcov - 11. kapitolaNathalie sa potrebuje odreagovať, a tak sa vyberie na chatu. Myslí si, že tam bude mať konečne pokoj, no znova sa mýli...
P.s: Ďalšiu kapitolu sa posnažím pridať čo najskôr :))

 

Elena and Vampires 5. kapitola

Elena and Vampires 5. kapitolaCopak je možné, aby tu byl Stefan a Damon ne? No, není a tak Elena poznává Stefanova úžnasného bratra.

 

Potomok Dračích jazdcov - 10. kapitola

Potomok Dračích jazdcov - 10. kapitolaNathalie sa snaží samu seba presvedčiť, že jej sny nie sú skutočné... ale príliš sa jej to nedarí :))

 

Ring My Bells

Ring My BellsVálka skončila. Ale někdo zemřel. Proč a jak? A je skutečně mrtvý nebo je to jen další tajemství v životě Severuse Snapea?

 

Návrat domů 3. kapitola

Návrat domů 3. kapitolaDívali jsme se vzájemě do očí. Tu touhu v těch černých obsidianech jsem nemohl přehlédnout. Přesně takhle si to pamatuji z doby, kdy jsem byl ještě student. Malý vyplašený kluk, který měl za úkol spasit svět. Tehdy jsem se cítil živ jen v jeho náruči. Jen když mě jeho rty líbaly a laskaly.
Ale tohle se změnilo. Dospěl jsem. Jeho vinou...

 

Milosrdná lež 3. část

Milosrdná lež 3. částNávrat do Bradavic. Mnoho otázek a mnoho odpovědí. Kdo přijde na jejich vtah? A co Voldemort? Poslední kapiotlka tohohle příběhu. Ale jak dopadne?

 

Návrat domů 2. kapitola

Návrat domů 2. kapitolaJak poukázala má drahá Nikol, Harry je spratek, který si potřebuje snad něco dokázat. V tomhle případě to, že umí být s někým jiným než se Severusem. Co způsobí jeden hulák?

 

Návrat domů 1. kapitola

Návrat domů 1. kapitolaHarry se vrací domů, do Bradavic. Ale už v prvních minutách ví, že udělal Velkou chybu. Co teď?

 

Potomok Dračích jazdcov - 9. kapitola

Potomok Dračích jazdcov - 9. kapitolaPokračovanie Nathalinho sna... alebo, že by to nebol sen?

 

Jako Katherine? - 2. kapitola

Jako Katherine? - 2. kapitolaTak je tady pokračování příběhu z prostředí známého seriálu upíří deníky.
Jak bude Damon reagovat? Jak se to vyvine?
Pěkné čtení.
Nikiii

 

Návrat domů Prolog

Návrat domů PrologJe po válce a svět šest dalších let žil s vědomím, že chlapec-který-zachráni-svět, zmizel. Nikdo neví kam a nikdo neví proč. Ale jednou musela přijít chvíle návratu a tak se mladý hrdina ujme místa učitele Obrany proti černé magii ve škole v Bradavicích. Ale vše se začíná komplikovat už v prvních chvílích a minulost se začíná pomalu, ale jistě dostávat na světlo... Ale jakou roli v tomhle příběhu hraje všemi nenáviděný profesor Lektvarů?

 

Temnotou spolu 5. kapitola

Temnotou spolu 5. kapitolaV minulém díle nám to Harry jaksi nezvládl. Ale co za tím vším bylo? Nebo spíš, kdo? Harry, je nyní opravdu sám. Nemá nic a nikoho, ale je to skutečná pravda? Přátele má, jen se stačí dívat!

 

Potomok Dračích jazdcov - 8. kapitola

Potomok Dračích jazdcov - 8. kapitolaNathalie zistí, že aj upratovanie môže dopadnúť inak, než očakávala...:)

« Předchozí  1 ... 156  157  158  159  160  161  162  163    Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!