OurStories.cz ~ naše povídky - Básničky



 

Pád anděla

Pád andělaMěla jsem tvořivou náladu, tak jsem napsala báseň:).

 

Kdyby

KdybyJe tu taková celkem krátká,podle mě dost primitivní básnička,která vznikla už kdysi dávno za jedné depresivní nálady...A ty verše nejsou nic moc ale já prostě neumím psát básničky co se nerýmujou..xD Ale snad se někomu bude líbit..:)

 

Střep

O čmto je? tak to vám nenapíšu, protože to ani já sama nevím... Možná o smrti? Snad... A možná taky ne...

Síň slávy

Posel smrti

Snad se bude líbit.

 

O princi a víle

O princi a víleDalší básnička, která vznikla dnes :) Snad se vám bude líbit a když ne, napište mi, co bych měla ve svém psaní změnit.....

 

Poslední noc

Poslední nocDalší básnička, kratší, rýmovaná a jak už obrázek napovídá, veselá opravdu není..... snad se bude líbit :)

 

Piknik

PiknikZdánlivě veselé téma z neveselým koncem, aneb další má básnička z 2.6. Asi bych to raději nedoporučovala mladším 15 let, ale rozhodnutí je na vás..... já vás varovala :-D Případné komentáříky mě jen a jen potěší :)

 

Panu Waldemaru Matuškovi

Panu Waldemaru MatuškoviDalší depresivní básnička, která vznikla jen kvůli ztrátě. Dnes 30.5.2009 nás opustil velký umělec, zpěvák, kterého jsem milovala, jen pro něj vznikla tato báseň (chcete-li to míti autentické, pusťte si tuto píseň http://www.youtube.com/watch?v=Pq6amfnrAwo )

 

Jarní úklid

Jelikož je to tady samá smutná nebo rovnou depresivní básnička, řekla jsem si, že nastal čas trochu pozvednout koutky úst. Snad se mi to tímhle skromným minidílečkem aspoň trošku povede.

 

Touha

TouhaMnotak zase sem se nudila a vyšla z toho tahle báásnička...Je to rýmované,smutné a má to tak trochu děj..Tak snad se to bude líbit...:)

 

Sním

SnímKrátká básnička, která vznikla jednou takhle z večera, snad jen díky záchvatu kreativnosti, snad díky nesplněnému snu.....

 

Hudba, krev a víno

Hudba, krev a vínoJedna starší věc, která má pro mě i přesto velký význam..... snad se vám bude líbit, ač je kraťounká ;) Komentáříky mi udělají radost :)

 

Představ si...

Představ si...Je to krátké, vypsala jsem tam kousek ze sebe a jeidné, s čím nejsem spokojená, je konec... Prosím komentáře a děkuju každému, kdo bude mít nervy si to přečíst...

 

Bez Názvu

Bez NázvuProč "bez názvu"? Možná proto, protože mě k tomu žádný příhodný název nenapadl... Je to nerýmované, plné pocitů a zřejmě nemálo depresivní, ale co už :)

 

Tma

TmaMožná trochu depresivnější bášnička, ale snad se bude líbit. Prosím o komentáře, díky... A příjemný počtení

« Předchozí  1 ... 97  98  99  100  101  102  103  104    Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!