OurStories.cz ~ naše povídky - Básničky



 

Noc

 

Bolesť a prázdnota

 

Jak smutný je vojákův osud

Jak smutný je vojákův osudMoje druhá básnička... :-D Jak už název napovídá, je o vojákovi.

 

Fantazie

FantazieSedím v pokoji a dívám se s okna, vidím mráčky jak poletují po modrém nebi a napadne mě tato básnička... Prosím komenty :-)

 

Plačem !!!

Plačem !!!Tak, rozhodla som sa pripojiť. Toto je moja prvá tvorba, ktorú sme dávam. Píšem už dlhšie ale nikdy som sa sem nedostala. Dúfam, že sa vám básnička bude páčiť. Viem, že vás sem veľa nechodí ale prosím nikto ju nekopírujte lebo ju chcem poslať do súťaži a prosím komentáre.

 

Až zmizím…

Až zmizím…Ač se to zdá hodně nepravděpodobně, tuto básničku jsem původně napsala jako přání k narozeninám. Bylo to pro kamarádku o kterou se trochu bojím. Když jsem to pak po sobě přečetla, samozřejmě jsem jí to nedala, ale tady by to snad nehledala...

 

Loutka strašných tužeb

Loutka strašných tužebTohle je jedna ze starších básniček, ve kterých dělám pořádek. Je to prostě o holce, která byla nějakým způsobem zlá, ale nějakým jiným v jádru i hodná. Tohle je jakoby dopis na rozloučenou. Mohla být upírka, nebo magor, nebo měla jen zálibu v zabíjení - cokoliv. Když píšu, neúřemýšlím.

 

Jsem nesmrtelný, ty umíráš!

Jsem nesmrtelný, ty umíráš!Ty smrtelná, já mrtev, však k zemi přikovám po věky. Ty odcházíš a já mohu jen smutně hledět k nebesům...

 

Když den se loučí s nocí

Když den se loučí s nocíKdyž se den s nocí loučí, nalezneš věčnost. Jen pozor novorozený však dej, sic ve vítání noci s dnem pak smrt neseznáš!

 

Slzy

SlzyBáseň o pocitech ze ztráty, rozchodu, či jiného smutného odchodu...

 

Dveře

DveřeNěco dalšího ode mě. Je to dost zvláštní básnička. Původně to byla báseň ke kapitolovce, k celému příběhu. Ale tu jsem zrušila, tak tady máte jen básničku. Tím, že byla začátek příběhu většina vět končí otazníkem. Je to zvláštní...
Samozřejmě jakékoliv komentíky uvítám vždycky!

 

Vodopád slz

Vodopád slzUž vás asi otravuju, ale šuplík ubrečených básniček přetéká a tak je přepisuju do PC a když už je přepisuju, proč je nedat sem? A nezlobte se, že je to tak krátký,pls. A že tam pořád pletu stejný slova jako kapka a kalamář atd.
Pěkné čtení!
angbel

 

Last time

Last timeBásnička, která je námětem s dostihového prostředí pro koně, který umřel při letošním ročníku Velké Pardubické.

 

On, ona, oni...

On, ona, oni...Básnička o mě, o Belle, o všem. Pusťte si písničku...

 

Jdu

JduProcházka lesem... Je to můj úplně první pokus o nějakou poezii, tak snad se bude líbit :)

« Předchozí  1 ... 92  93  94  95  96  97  98  99  100  101  102 ... 104   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!